Breakup.

27-03-2026 18:08 48 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt voor jullie advies
sebastiaan21 wijzigde dit bericht op 01-04-2026 06:38
99.26% gewijzigd
Loslaten.

En niet meer je eigen onzekerheid als excuus gebruiken om je vriendin pijn te doen.
Hoe zwaar het je ook valt, laat haar gaan. Dit zal nooit een stabiele relatie worden. En hoe vaker je haar terug neemt, hoe meer je bevestigd dat ze ermee weg komt. Ze heeft een kwade dronk. Is altijd opzoek naar iets wat ze mist. Ze heeft nog teveel wilde haren.
Zou me niet verbazen als er meer aan de hand is. B.v. borderline....
de wereld wacht om ontdekt te worden
I think you dodged a bullet
ik heb gezegd
thanx schreef:
27-03-2026 18:35
Hoe zwaar het je ook valt, laat haar gaan. Dit zal nooit een stabiele relatie worden. En hoe vaker je haar terug neemt, hoe meer je bevestigd dat ze ermee weg komt. Ze heeft een kwade dronk. Is altijd opzoek naar iets wat ze mist. Ze heeft nog teveel wilde haren.
Zou me niet verbazen als er meer aan de hand is. B.v. borderline....
.
sebastiaan21 wijzigde dit bericht op 01-04-2026 06:39
61.47% gewijzigd
Hoe kan jij weten wat voor liedjes ze luisterde op de dag van haar vlucht?
En ik zou zeggen loslaten. Dit komt niet meer goed denk ik.
Het had vast anders kunnen gaan.
Maar dat is nu juist het punt.
Je had het vast anders gedaan.
Als je het anders had gekund.
Bonte_specht schreef:
27-03-2026 18:55
Hoe kan jij weten wat voor liedjes ze luisterde op de dag van haar vlucht?
En ik zou zeggen loslaten. Dit komt niet meer goed denk ik.
Door haar spotify activiteit..
Wat is er van jou uit dan precies gebeurd in de relatie?
Sebastiaan21 schreef:
27-03-2026 18:56
Dat is wel creepy. Zorg ervoor dat je dit niet meer kunt doen en niets meer van haar accounts kunt zien. Log uit, zeg haar het wachtwoord te veranderen.
Sebastiaan21 schreef:
27-03-2026 18:56
Eens met de anderen: loslaten. En dan ook niet haar Spotify activiteiten checken.
ik heb gezegd
Lilith schreef:
27-03-2026 18:58
Wat is er van jou uit dan precies gebeurd in de relatie?
.
sebastiaan21 wijzigde dit bericht op 01-04-2026 06:39
71.27% gewijzigd
Dropdrop schreef:
27-03-2026 19:00
Dat is wel creepy. Zorg ervoor dat je dit niet meer kunt doen en niets meer van haar accounts kunt zien. Log uit, zeg haar het wachtwoord te veranderen.
Nee dat is openbaar, ze heeft zelf niet door dat het bij haar account ingesteld staat dat andere gebruikers het kunnen zien.. maar ik check het niet meer, want ik wordt er ook gek van.. ga ik alleen maar malen.
Dropdrop schreef:
Nee dat is openbaar, ze heeft zelf niet door dat het bij haar account ingesteld staat dat andere gebruikers het kunnen zien.. maar ik check het niet meer, want ik wordt er ook gek van.. ga ik alleen maar malen.
Dropdrop schreef:
Dus je partner met wie je 5 jaar een redelijke relatie lijkt te hebben gaat voor het eerst terug naar haar geboorteland.

En zuipt zich daar dagelijks lamlazarus en gooit zich daar ook nog zo'n beetje instant de eerste avond in de armen van haar ex.
Die 5 jaar en vaste relatie maakten haar dus duidelijk geen bal uit.

En dan vraag jij je af of je de boel nog een kans moet geven?

Ben je Gekke Henkie?

Stop dus met haar te checken, het is duidelijk helaas over en uit.
En blokkeer haar op app en telefoon. Zo kan ze ten minste geen nonsens meer verkondigen "dat ze je misschien toch eventueel terugwil" als ze ooit zou terugkeren.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Je houdt het met 'vanwege mijn onzekerheid heb ik haar veel pijn gedaan wel erg vaag.
Daar vroeg Lilith je ook al naar en toen antwoordde je: 'Ik had vaak “last” van onze taalverschil en vond het belangrijk om elkaars taal te leren. Ik voelde me dan ook wel eens onzeker in sociale gelegenheden, om engels te moeten spreken.'

Dat lijkt me niet het hele verhaal. Als jij heel vaak sorry hebt moeten zeggen voor hoe je je tegenover haar hebt gedragen, geloof ik er niks van dat je enkel last had van jullie taalverschil.

Maar goed, je beweert ook dat jullie relatie helemaal prima was en dat jullie elkaar door en door vertrouwden tot jouw onderbuikgevoel, om vervolgens te vertellen dat je haar veel pijn hebt gedaan.

Antwoord op je vraag: loslaten. Lijkt me beter voor jullie allebei. En begin pas weer een relatie als je onzekerheid die niet meer in de weg gaat staan.
LolplusLolisHiHi schreef:
27-03-2026 19:30
Je houdt het met 'vanwege mijn onzekerheid heb ik haar veel pijn gedaan wel erg vaag.
Daar vroeg Lilith je ook al naar en toen antwoordde je: 'Ik had vaak “last” van onze taalverschil en vond het belangrijk om elkaars taal te leren. Ik voelde me dan ook wel eens onzeker in sociale gelegenheden, om engels te moeten spreken.'

Dat lijkt me niet het hele verhaal. Als jij heel vaak sorry hebt moeten zeggen voor hoe je je tegenover haar hebt gedragen, geloof ik er niks van dat je enkel last had van jullie taalverschil.

Maar goed, je beweert ook dat jullie relatie helemaal prima was en dat jullie elkaar door en door vertrouwden tot jouw onderbuikgevoel, om vervolgens te vertellen dat je haar veel pijn hebt gedaan.

Antwoord op je vraag: loslaten. Lijkt me beter voor jullie allebei. En begin pas weer een relatie als je onzekerheid die niet meer in de weg gaat staan.

Ja natuurlijk zijn er wel meer dingen waar ik mijn verantwoordelijkheid voor neem.

Maar, ja ons relatie was wel goed. Het waren mij persoonlijke problemen die ik helaas projecteerde
Je hebt haar vaak pijn gedaan... Door haar niet genoeg bloemen te kopen? Zal wel...
Leer ervan en neem dat mee.
Sterkte met verwerken.
Flandrien schreef:
27-03-2026 19:37
Je hebt haar vaak pijn gedaan... Door haar niet genoeg bloemen te kopen? Zal wel...
Nee dat stukje is bedoeld onder het kopje “romantiek” wat ze soms miste en hij liet haar speciaal voelen.

Mn verhaal komt omslachtig over, ik begrijp dat..
Sebastiaan21 schreef:
27-03-2026 19:02
Ik had vaak “last” van onze taalverschil en vond het belangrijk om elkaars taal te leren. Ik voelde me dan ook wel eens onzeker in sociale gelegenheden, om engels te moeten spreken.

Daarnaast ben ik wel een nuchtere hollander, ze miste soms toch iets vaker de romantiek bijvoorbeeld, qua bloemetjes etc . Ik deed dat wel maar niet geregeld. Ik ken haar cultuur, daar behandelen de mannen de vrouwen heel anders en met veel lieve woorden.

Maar dat was geen probleem, ze wist hoe ik was. Maar totdat ze daar was en haar ex haar behandelde, voelde ze haar speciaal en dat hij trots was om met haar over straat te lopen etc (Dat waren haar woorden)
Nou, dat vraag ik me af. Kom je niet uit een ander Europees land?
Si abra la puerta hay lobos.
Laat haar met rust en werk aan jezelf.
Rabarbara schreef:
27-03-2026 19:42
Nou, dat vraag ik me af. Kom je niet uit een ander Europees land?

Afbeelding
Sebastiaan21 schreef:
27-03-2026 19:36
Ja natuurlijk zijn er wel meer dingen waar ik mijn verantwoordelijkheid voor neem.

Maar, ja ons relatie was wel goed. Het waren mij persoonlijke problemen die ik helaas projecteerde

Dan is de relatie dus niét goed.
NellieVermicelli schreef:
27-03-2026 20:18
Afbeelding
Oh ja, zo kun je het ook lezen, natuurlijk.
Maar ik bedoelde heus iets anders: TO, je schrijft alsof Nederlands niet je moedertaal is.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven