Breakup.
vrijdag 27 maart 2026 om 18:35
Hoe zwaar het je ook valt, laat haar gaan. Dit zal nooit een stabiele relatie worden. En hoe vaker je haar terug neemt, hoe meer je bevestigd dat ze ermee weg komt. Ze heeft een kwade dronk. Is altijd opzoek naar iets wat ze mist. Ze heeft nog teveel wilde haren.
Zou me niet verbazen als er meer aan de hand is. B.v. borderline....
de wereld wacht om ontdekt te worden
vrijdag 27 maart 2026 om 18:46
.thanx schreef: ↑27-03-2026 18:35Hoe zwaar het je ook valt, laat haar gaan. Dit zal nooit een stabiele relatie worden. En hoe vaker je haar terug neemt, hoe meer je bevestigd dat ze ermee weg komt. Ze heeft een kwade dronk. Is altijd opzoek naar iets wat ze mist. Ze heeft nog teveel wilde haren.
sebastiaan21 wijzigde dit bericht op 01-04-2026 06:39
61.47% gewijzigd
vrijdag 27 maart 2026 om 18:55
vrijdag 27 maart 2026 om 18:56
Door haar spotify activiteit..Bonte_specht schreef: ↑27-03-2026 18:55Hoe kan jij weten wat voor liedjes ze luisterde op de dag van haar vlucht?
En ik zou zeggen loslaten. Dit komt niet meer goed denk ik.
vrijdag 27 maart 2026 om 19:00
Dat is wel creepy. Zorg ervoor dat je dit niet meer kunt doen en niets meer van haar accounts kunt zien. Log uit, zeg haar het wachtwoord te veranderen.
vrijdag 27 maart 2026 om 19:01
Eens met de anderen: loslaten. En dan ook niet haar Spotify activiteiten checken.
ik heb gezegd
vrijdag 27 maart 2026 om 19:04
Nee dat is openbaar, ze heeft zelf niet door dat het bij haar account ingesteld staat dat andere gebruikers het kunnen zien.. maar ik check het niet meer, want ik wordt er ook gek van.. ga ik alleen maar malen.
vrijdag 27 maart 2026 om 19:08
Nee dat is openbaar, ze heeft zelf niet door dat het bij haar account ingesteld staat dat andere gebruikers het kunnen zien.. maar ik check het niet meer, want ik wordt er ook gek van.. ga ik alleen maar malen.
vrijdag 27 maart 2026 om 19:08
vrijdag 27 maart 2026 om 19:21
Dus je partner met wie je 5 jaar een redelijke relatie lijkt te hebben gaat voor het eerst terug naar haar geboorteland.
En zuipt zich daar dagelijks lamlazarus en gooit zich daar ook nog zo'n beetje instant de eerste avond in de armen van haar ex.
Die 5 jaar en vaste relatie maakten haar dus duidelijk geen bal uit.
En dan vraag jij je af of je de boel nog een kans moet geven?
Ben je Gekke Henkie?
Stop dus met haar te checken, het is duidelijk helaas over en uit.
En blokkeer haar op app en telefoon. Zo kan ze ten minste geen nonsens meer verkondigen "dat ze je misschien toch eventueel terugwil" als ze ooit zou terugkeren.
En zuipt zich daar dagelijks lamlazarus en gooit zich daar ook nog zo'n beetje instant de eerste avond in de armen van haar ex.
Die 5 jaar en vaste relatie maakten haar dus duidelijk geen bal uit.
En dan vraag jij je af of je de boel nog een kans moet geven?
Ben je Gekke Henkie?
Stop dus met haar te checken, het is duidelijk helaas over en uit.
En blokkeer haar op app en telefoon. Zo kan ze ten minste geen nonsens meer verkondigen "dat ze je misschien toch eventueel terugwil" als ze ooit zou terugkeren.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
vrijdag 27 maart 2026 om 19:30
Je houdt het met 'vanwege mijn onzekerheid heb ik haar veel pijn gedaan wel erg vaag.
Daar vroeg Lilith je ook al naar en toen antwoordde je: 'Ik had vaak “last” van onze taalverschil en vond het belangrijk om elkaars taal te leren. Ik voelde me dan ook wel eens onzeker in sociale gelegenheden, om engels te moeten spreken.'
Dat lijkt me niet het hele verhaal. Als jij heel vaak sorry hebt moeten zeggen voor hoe je je tegenover haar hebt gedragen, geloof ik er niks van dat je enkel last had van jullie taalverschil.
Maar goed, je beweert ook dat jullie relatie helemaal prima was en dat jullie elkaar door en door vertrouwden tot jouw onderbuikgevoel, om vervolgens te vertellen dat je haar veel pijn hebt gedaan.
Antwoord op je vraag: loslaten. Lijkt me beter voor jullie allebei. En begin pas weer een relatie als je onzekerheid die niet meer in de weg gaat staan.
Daar vroeg Lilith je ook al naar en toen antwoordde je: 'Ik had vaak “last” van onze taalverschil en vond het belangrijk om elkaars taal te leren. Ik voelde me dan ook wel eens onzeker in sociale gelegenheden, om engels te moeten spreken.'
Dat lijkt me niet het hele verhaal. Als jij heel vaak sorry hebt moeten zeggen voor hoe je je tegenover haar hebt gedragen, geloof ik er niks van dat je enkel last had van jullie taalverschil.
Maar goed, je beweert ook dat jullie relatie helemaal prima was en dat jullie elkaar door en door vertrouwden tot jouw onderbuikgevoel, om vervolgens te vertellen dat je haar veel pijn hebt gedaan.
Antwoord op je vraag: loslaten. Lijkt me beter voor jullie allebei. En begin pas weer een relatie als je onzekerheid die niet meer in de weg gaat staan.
vrijdag 27 maart 2026 om 19:36
LolplusLolisHiHi schreef: ↑27-03-2026 19:30Je houdt het met 'vanwege mijn onzekerheid heb ik haar veel pijn gedaan wel erg vaag.
Ja natuurlijk zijn er wel meer dingen waar ik mijn verantwoordelijkheid voor neem.
Maar, ja ons relatie was wel goed. Het waren mij persoonlijke problemen die ik helaas projecteerde
vrijdag 27 maart 2026 om 19:39
vrijdag 27 maart 2026 om 19:42
Nou, dat vraag ik me af. Kom je niet uit een ander Europees land?Sebastiaan21 schreef: ↑27-03-2026 19:02Ik had vaak “last” van onze taalverschil en vond het belangrijk om elkaars taal te leren. Ik voelde me dan ook wel eens onzeker in sociale gelegenheden, om engels te moeten spreken.
Daarnaast ben ik wel een nuchtere hollander, ze miste soms toch iets vaker de romantiek bijvoorbeeld, qua bloemetjes etc . Ik deed dat wel maar niet geregeld. Ik ken haar cultuur, daar behandelen de mannen de vrouwen heel anders en met veel lieve woorden.
Maar dat was geen probleem, ze wist hoe ik was. Maar totdat ze daar was en haar ex haar behandelde, voelde ze haar speciaal en dat hij trots was om met haar over straat te lopen etc (Dat waren haar woorden)
Si abra la puerta hay lobos.
vrijdag 27 maart 2026 om 20:22
Sebastiaan21 schreef: ↑27-03-2026 19:36Ja natuurlijk zijn er wel meer dingen waar ik mijn verantwoordelijkheid voor neem.
Maar, ja ons relatie was wel goed. Het waren mij persoonlijke problemen die ik helaas projecteerde
Dan is de relatie dus niét goed.
vrijdag 27 maart 2026 om 20:41
Oh ja, zo kun je het ook lezen, natuurlijk.
Maar ik bedoelde heus iets anders: TO, je schrijft alsof Nederlands niet je moedertaal is.
Si abra la puerta hay lobos.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in