Huizenruilers Videoland
maandag 18 mei 2026 om 21:51
maandag 18 mei 2026 om 21:55
maandag 18 mei 2026 om 23:00
Ik ben er net aan begonnen, maar moest wel een beetje lachen toen die dame in Hoofddorp zei dat ze zo van koken hield en vervolgens zie je haar een courgette op een bord snijden
. Misschien flauw van mij hoor, maar snijden op een bord zou ik zelf nooit doen, het snijdt niet fijn en is slecht voor je mes. Ik hou ook van koken, maar wordt me toch een partij chagerijnig als ik in een vakantiehuisje oid ben en er geen goede plank/koksmes is. Maar goed, zij blijkbaar niet
maandag 18 mei 2026 om 23:28
Ik mis wel wat dingen: eerst voorstellen vd kandidaten, waarom willen ze ruilen, naar wat en waar en wat is hun maximale huurbudget. Nu is dat voorstellen pas na de ondertekening vd contracten van hun nieuwe huizen.
En gaat het om particuliere of sociale huur. Omdat woningbouwverenigingen wat lastiger kunnen zijn bij ruilen. Ons wat meer meenemen in dat proces.
Ook vond ik het jammer dat we de badkamer niet mochten zien en ook niet wat de stylisten daarmee gedaan hebben.
Maar ik hou wel van dat styleren, dus ik blijf wel kijken. (Via RTL 4)
En gaat het om particuliere of sociale huur. Omdat woningbouwverenigingen wat lastiger kunnen zijn bij ruilen. Ons wat meer meenemen in dat proces.
Ook vond ik het jammer dat we de badkamer niet mochten zien en ook niet wat de stylisten daarmee gedaan hebben.
Maar ik hou wel van dat styleren, dus ik blijf wel kijken. (Via RTL 4)
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in