Entertainment alle pijlers

Nieuwe Flodder serie

19-05-2026 19:22 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd of iemand het al gezien heeft. Ik heb de eerste drie afleveringen gekeken op videoland en man, wat ontzettend slecht! Het heeft totaal niets met de originele Flodder serie te maken. We hebben nu een Donnie Flodder die rechtstreeks uit New Kids Turbo lijkt te zijn gekomen. Verder een Isa Hoes die zo raar en overdreven speelt dat het net amateurtoneel is. Tatjana's accent is ineens aanweziger, haar acteerkunsten enorm slecht en de keus om haar een hele slechte en afwezige moeder te maken snap ik ook niet goed.

Ik denk dat de originele acteurs die ervoor gekozen hebben geen entree in deze serie te maken er heel slim aan gedaan hebben want nogmaals, naar mijn mening is het echt enorm slecht.
Ik heb de eerste aflevering gezien maar weet ook nog niet wat ik ervan moet vinden.

Ik denk continu dit was vroeger die, die was die, enz. Het klopt niet met mijn herinneringen.
Ik heb de eerste 10 minuten van de eerste aflevering gezien en toen heb ik t uitgezet. Niet te doen.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik vind dochter Kees ook enorm slecht acteren. Ik ken haar ook helemaal niet
Isa Hoes vind ik trouwens niet slecht acteren.
strandbedaanzee schreef:
19-05-2026 20:39
Ik heb de eerste aflevering gezien maar weet ook nog niet wat ik ervan moet vinden.

Ik denk continu dit was vroeger die, die was die, enz. Het klopt niet met mijn herinneringen.
Dit heb ik dus ook zo, ik snap het ook niet helemaal. Is de oma die niks kan zeggen de originele ma flodder? Ik ga het verder niet meer volgen.
Eens met jullie. Wat een aanfluiting. Erg slecht, in alle opzichten.
Jammer om een vervolg te maken op iets dat zo goed was. Dan kan het alleen maar slechter worden.

Zijn er mensen die de oude Flodder niet kennen? Misschien vinden die het wel goed?
Flodder 1 was er natuurlijk ook in hele andere tijden, toen was televisie nog niet zo breed en was dit iets opvallends. ik meen me te herinneren dat ze van zegs n's AA óok ooit eens doorstart hebben willen maken maar dat werkte gewoon niet meer in deze tijd.
Ik vond de eerste aflevering wel te doen. Misschien is oma zoals de oude opa? Die sprak ook niet.
SunShine35 schreef:
20-05-2026 07:38
Jammer om een vervolg te maken op iets dat zo goed was. Dan kan het alleen maar slechter worden.

Zijn er mensen die de oude Flodder niet kennen? Misschien vinden die het wel goed?
Nou, ja, zo goed vond ik de oude versie niet. Wel goed gemaakt maar niet mijn soort humor.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven