Vinted topic - 4
zaterdag 2 mei 2026 om 09:12
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
maandag 25 mei 2026 om 07:51
Dit inderdaad
Ik kreeg net ook een bod op een bundel voor de vraagprijs. Is dat ivm gewicht? Normaal kun je een bundel toch ook gelijk voor de vraagprijs kopen als je wil? Het zijn bij mij ook geen artikelen die er al een jaar op staan ofzo.
maandag 25 mei 2026 om 07:54
Dan gaat het weer naar de koper dus die heeft dan geld en pakketje als ze het dan wel ophaalt en het niet verdwijnt onderweg. Dus als verkoper moet je een retour wel echt op tijd ophalen. Ik vind het ook krom want die komen soms heel onhandig aan qua timing en/ of pakketpunt.
maandag 25 mei 2026 om 08:21
Kraamzorg2024 schreef: ↑25-05-2026 00:59Ja daar heb ik aan gedacht om het meteen te kopen, maar gaat diegene het dan wel versturen is de vraag?
Wil het artikel heel graag,maar weet niet wat nu wijsheid is
Die zekerheid heb je nooit.
Vraagprijs bieden vind ik onzinnig
maandag 25 mei 2026 om 10:22
Ik neem aan, gewoon naar je opsturenKraamzorg2024 schreef: ↑25-05-2026 09:58Ik heb het nu gekocht, afwachten wat de verkoper gaat doen.
19 vd 20 verkopen gaan bij mij ook zonder berichtjes vooraf.
Ik had er pas eentje die wel geannuleerd werd na afloop van de verzendtermijn, dus toen kreeg ik mijn geld terug. Een paar dagen later stond het artikel weer online en vanwege de vele goede reviews en dat ik het toch graag wilde hebben, heb ik het opnieuw besteld en nu is het wel verstuurd. Het ergste dat had kunnen gebeuren is dat het weer niet verstuurd werd, maar dan kreeg ik tenslotte weer mijn geld terug dus ik vond het een laag risico.
maandag 25 mei 2026 om 11:12
happyapple schreef: ↑25-05-2026 10:22Ik neem aan, gewoon naar je opsturen
19 vd 20 verkopen gaan bij mij ook zonder berichtjes vooraf.
Ik had er pas eentje die wel geannuleerd werd na afloop van de verzendtermijn, dus toen kreeg ik mijn geld terug. Een paar dagen later stond het artikel weer online en vanwege de vele goede reviews en dat ik het toch graag wilde hebben, heb ik het opnieuw besteld en nu is het wel verstuurd. Het ergste dat had kunnen gebeuren is dat het weer niet verstuurd werd, maar dan kreeg ik tenslotte weer mijn geld terug dus ik vond het een laag risico.
Ja zo bekijk ik het ook, risico is niet zo groot. Wil de dvd wel heel graag hebben, nergens te krijgen dus dit was al een buitenkansje.
maandag 25 mei 2026 om 11:25
Nooit meegemaakt, maar als ik als verkoper zou zien dat iemand de vraagprijs biedt, zou ik waarschijnlijk ook niet reageren maar rustig afwachten tot iemand het echt koopt.Kraamzorg2024 schreef: ↑24-05-2026 23:44Ik heb de vraagprijs ook geboden, maar gewoon geen reactie.
maandag 25 mei 2026 om 16:21
Ik heb veel kopers die een bod doen, dat accepteer ik dan en vervolgens doen zij niks meer. Krijg ik dus geen verzendlabel. Super irritant, maar ik ben dus ook gestopt die artikelen te reserveren. Verzendlabel binnen dan ga ik inpakken en verzenden. Duurt het lang en koopt iemand anders iets uit je bundel, jammer dan.
"After all this time?" "Always."
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in