Stofzuiger

26-05-2026 01:17 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Onze stofzuiger is af en we hebben wel een robotstofzuiger en een simpele goedkope steelstofzuiger voor even gauw tussendoor iets opzuigen.

Welke gebruiken jullie? Op mijn werk gebruiken we de Hetty. Die vind ik wel heel goed maar ook weer groot en zwaar.

Max budget €250.
Ik draag binnenkort mijn oude Miele naar zijn laatste rustplaats. Hij is denk ik 35 jaar oud en zuigt nog steeds prima, maar zijn body valt uit elkaar.
Ik heb gelukkig nog een Miele stofzuiger die wat jonger is (15 jaar).
Maar het is wel handig om op iedere verdieping een stofzuiger te hebben.

Dus er moet een nieuwe bij komen.
Ik denk dat het weer een Miele wordt, tenzij ik hier andere fantastische tips lees.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ondanks gewicht wel echt fan van mijn Hetty (Numatic) gaat al jaren mee zonder gedoe. Prijs kwaliteit geweldig. Mijn ouders hebben hem al bijna 25 jaar en leeft nog steeds. Onze tikt nu 7e jaar aan en is als nieuw. Eerder 2x dyson gehad maar die leefde helaas allebei niet bijzonder lang.
Ik heb een Samsung, werkt prima. Ivm hond stofzuigen we elke dag even.
Ik heb een Miele. Die valt helaas wel buiten jouw budget maar ik vind het een fantastische stofzuiger. Stofzuig 2-3 keer in de week en heb meerdere huisdieren. Had hiervoor een Bosch en Dyson maar die werden al vrij snel na aankoop slecht.
Ik heb een week of 2 geleden deze gekocht. Ik heb 5 honden en ben er erg tevreden over. Zuigt heel goed, licht gewicht en goede snoerlengte. https://www.bol.com/nl/nl/p/aeg-ab51c1g ... 167940226/
Wij hebben een Rowenta X-Force waar we erg blij mee zijn. Ik zag van de week dat ze nu tot €100 cashback hebben bovenop korting (Rowenta.nl), dan valt het binnen je budget volgens mij!
En nu?
Ik zweer bij onze Miele.. zuigt goed en krachtig. In de winkel zeiden ze dat veel stofzuigers niet erg krachtig zuigen. Mss goed om even op te letten. Onze vorige Miele is 30 jaar meegegaan.
Eentje van Numatic. Ik heb de Henry. Ze hebben ze in verschillende maten. Ik heb geloof ik een ‘medium’ en die was even groot als de Hetty waar ‘ie naast stond in de winkel.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven