Million Dollar Listing
woensdag 3 juni 2026 om 18:28
woensdag 3 juni 2026 om 18:29
woensdag 3 juni 2026 om 18:57
woensdag 3 juni 2026 om 19:05
woensdag 3 juni 2026 om 20:55
donderdag 4 juni 2026 om 00:57
De majelaars zijn echtZomaar1987 schreef: ↑03-06-2026 19:05Alles is nep, het kijkt lekker weg maar heel veel is in scene gezet. Zowel huizen (die niet te koop staan maar gewoon gehuurd voor de serie) als potentiele kijkers en de makelaars zelf. Rondje google is eigenlijk net zo zoetsappig als het programma zelf![]()
![]()
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 4 juni 2026 om 08:14
Echt is een groot woord.. een van de dames is dan wel makelaar, maar ze werkt pas een jaar als makelaar, heeft daar geen opleiding in gedaan en heeft niet echt een trackrecord van dure huizen verkopen. (en wel allerlei achtergrond die je eigenlijk niet wil, zoals in bondage lingerie de deur open doen met halloween of sint maarten en dus in heel pikante lingerie snoep aan kinderen geven en dat grappig vinden)
Maar dat gezegd hebbende, bij Selling Sunset doen ze het overkomen dat de dames miljoenen verdienen met verkopen, maar in amerika kan je terugvinden wat de gerealiseerde sales zijn en dat is in werkelijkheid echt niet zo rooskleurig als ze het doen overkomen.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 4 juni 2026 om 09:32
Ja de amerikaanse versie ken ik wel... leuk detail: Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft haar woning in LA gekocht via een van de makelaars van Million Dollar Listing. Was overigens niet in die show.. wel te zien in haar serie op videoland.
Die makelaars in die show zijn wel gevestigde makelaars.
Die makelaars in die show zijn wel gevestigde makelaars.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 4 juni 2026 om 10:30
de amerikaanse vonden we wel leuk, new york zeker en LA werd steeds leuker. zal ook veel in scene gezet zijn maar dat doen ze daar veel subtielet. hebben 1 aflevering van de nederlandse versie gezien en meer gaan we niet zien. veel en veel te nep en het ligt er duimendik bovenop. Die ene koper als bekende nederlnader heeft niet eens genoeg geld voor een huis van 15 miljoen
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
donderdag 4 juni 2026 om 11:48
ik snap niet zo goed waarom sommigen zo gebrand zijn op de vraag of de makelaar wel 'echt' zijn. Ze zijn betrokken bij de aankoop en verkoop van woningen, dat is wat een makelaar doet. De titel van makelaar is ook niet (meer) beschermd, dus wat maakt iemand dan 'echt' of 'onecht'?
Tuurlijk zijn er dingen in geënsceneerd of opnieuw opgenomen. Niemand gelooft toch werkelijk dat iedere potentiële koper met champagne en kaviaar in een bootje naar een bezichtiging wordt gevaren. Of dat een makelaar in een helikopter van bezichtiging naar bezichtiging vliegt.
Maar dat betekent toch niet dat alles verzonnen is. De woningen bestaan, de makelaars zijn actief in het hogere segment. Dat mensen zich niet kunnen voorstellen hoe het er in die wereld soms aan toe gaat, wil nog niet zeggen dat alles dan maar nep is.
Het is gewoon vermakelijke reality-tv, geen documentaire.
Tuurlijk zijn er dingen in geënsceneerd of opnieuw opgenomen. Niemand gelooft toch werkelijk dat iedere potentiële koper met champagne en kaviaar in een bootje naar een bezichtiging wordt gevaren. Of dat een makelaar in een helikopter van bezichtiging naar bezichtiging vliegt.
Maar dat betekent toch niet dat alles verzonnen is. De woningen bestaan, de makelaars zijn actief in het hogere segment. Dat mensen zich niet kunnen voorstellen hoe het er in die wereld soms aan toe gaat, wil nog niet zeggen dat alles dan maar nep is.
Het is gewoon vermakelijke reality-tv, geen documentaire.
donderdag 4 juni 2026 om 12:38
donderdag 4 juni 2026 om 13:13
Door dat meisje met dat hondje dacht ik inderdaad dat het wel nep moest zijn, want zij kijkt de serie nu toch ook? Leuk, heeft ze al haar vrienden en familie uitgenodigd om te kijken naar de uitzending waarin zij te zien is, en dan horen ze die Bart na afloop de verschrikkelijkste dingen over haar (en haar hondje) zeggen.
Verder vond ik het een leuke serie. Die Leslie is wel een wandelend cliché met zijn ‘work hard, play hard’-uitspraken, maar ik vind het heerlijk om me aan dat soort patsers te ergeren. De woonboot die geen ‘woonark’ mocht worden genoemd omdat het een Masterpiece was (oid), daar heb ik ook dubbel om gelegen. Zo’n klein, krap bootje voor 3 miljoen?! Ook viel het me op dat veel rijke mensen een slechte smaak hebben; ontzettend lelijke inrichting in veel van die poenige huizen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in