Fortnite
dinsdag 21 juli 2026 om 09:08
I know it's a long shot. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige volwassen vrouw hier ben die Fortnite speelt en ik zoek medestanders!
Ik ben ooit perongeluk begonnen omdat onze dochter het wilde spelen en ik vond dat ik het eerst zelf moest spelen om een oordeel te kunnen vellen of het wat voor haar was. En nu ben ik verslaafd.
Dus wie speelt ook en wil mee kletsen, misschien samen een team vormen (hoewel ik dat dus alleen met dochter heb gedaan, speel altijd solo's zero build) en samen sprites ruilen!
Mijn Username is Pukkie Go
Ik ben ooit perongeluk begonnen omdat onze dochter het wilde spelen en ik vond dat ik het eerst zelf moest spelen om een oordeel te kunnen vellen of het wat voor haar was. En nu ben ik verslaafd.
Dus wie speelt ook en wil mee kletsen, misschien samen een team vormen (hoewel ik dat dus alleen met dochter heb gedaan, speel altijd solo's zero build) en samen sprites ruilen!
Mijn Username is Pukkie Go
dinsdag 21 juli 2026 om 14:38
Ik heb laatst even 1 keer gespeeld op naam van mijn zoon. Hij is er best handig in, dus ging veel te snel. Ik heb met bouwen geprobeerd... Besteed jij er ook geld aan? Mijn zoon heeft toen hij kleiner was wel eens V Bucks gekregen, maar nu al een tijd niet meer. Ik weet ook niet of dat 'pay to win'is of alleen leuke skins e.d.
Ik heb nog wel wat lessen nodig voordat ik een eigen account kan hebben denk ik
Ik heb nog wel wat lessen nodig voordat ik een eigen account kan hebben denk ik
dinsdag 21 juli 2026 om 18:36
Oeh leuk. Ja inmiddels besteed ik er ook geld aan. Ik vind dat ze echt een goed spel neerzetten dus ik kocht altijd een battle pass, maar sinds 2 weken heb ik een Crew Pass, dan betaal je maandelijks 12 euro. Vaak verdien je dat geld weer terug in de Vbucks die je erbij krijgt.
Het zijn vooral leuke skins die je krijgt, het is geen pay to win. Hoewel je in het spel allemaal spelers hebt die je aan de skin herkent en die heel goed zijn.
Met bouwen heb ik heel lang geprobeerd, maar ik ben daar niet voor gemaakt, ik heb een hele tijd build gespeeld zonder zelf te bouwen, maar sinds een paar weken speel ik dus zero build.
Welk platform spelen jullie? Je kan altijd een account voor jezelf aanmaken, als het niet wat voor je is heb je er niets aan verloren.
Het zijn vooral leuke skins die je krijgt, het is geen pay to win. Hoewel je in het spel allemaal spelers hebt die je aan de skin herkent en die heel goed zijn.
Met bouwen heb ik heel lang geprobeerd, maar ik ben daar niet voor gemaakt, ik heb een hele tijd build gespeeld zonder zelf te bouwen, maar sinds een paar weken speel ik dus zero build.
Welk platform spelen jullie? Je kan altijd een account voor jezelf aanmaken, als het niet wat voor je is heb je er niets aan verloren.
woensdag 22 juli 2026 om 10:21
Hoe krijg je dat dan voor elkaar, elke keer als ik probeerde om te bouwen, dan duurde het zo lang voordat ik iets had staan dat ik dacht laat maar, ik ga wel gewoon spelen. De enige momenten waar ik het gebruikte was als ik bijvoorbeeld bovenop de vuurtoren de kist wil openmaken of zo.
Ben dus sinds een paar weken maar overgestapt (na 1,5 jaar build spelen zonder build) naar zero build.
Hoe ga jij met je sprite verzameling??
woensdag 22 juli 2026 om 10:24
Ligt er natuurlijk aan of je PC of PS etc speelt. Ik bouw met mijn muisknoppen bvHecamel schreef: ↑22-07-2026 10:21Hoe krijg je dat dan voor elkaar, elke keer als ik probeerde om te bouwen, dan duurde het zo lang voordat ik iets had staan dat ik dacht laat maar, ik ga wel gewoon spelen. De enige momenten waar ik het gebruikte was als ik bijvoorbeeld bovenop de vuurtoren de kist wil openmaken of zo.
Ben dus sinds een paar weken maar overgestapt (na 1,5 jaar build spelen zonder build) naar zero build.
Hoe ga jij met je sprite verzameling??
koekies zijn lekker
woensdag 22 juli 2026 om 10:27
Ah ja, ik heb op Switch 2 een hele tijd gespeeld en nu speel ik op XBOX.zoetjerminder schreef: ↑22-07-2026 10:24Ligt er natuurlijk aan of je PC of PS etc speelt. Ik bouw met mijn muisknoppen bv
Mijn laptop kan Fortnite niet aan helaas.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in