Vinted topic - 4
zaterdag 2 mei 2026 om 09:12
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
zondag 26 juli 2026 om 14:22
dat blijft raar - ik heb het snel nodig - dus dan kies je voor vinted go hahaha.
ik heb een pakketje van mij die zoekgeraakt is. Ik was de verzender.
Hij is echt officieel kwijt verklaard.
krijg ik een recensie van de koper met 1 ster - dat het product nooit aangekomen is.
ja alsof ik daar wat aan kan doen zeg...
krijg ik een recensie van de koper met 1 ster - dat het product nooit aangekomen is.
zondag 26 juli 2026 om 14:26
Huh, nouja zeg. Dat is voor jou toch ook heel vervelend. Vinted lijkt soms steeds meer op Marktplaats..fanatic schreef: ↑26-07-2026 14:22dat blijft raar - ik heb het snel nodig - dus dan kies je voor vinted go hahaha.
zondag 26 juli 2026 om 16:35
Ah fijn dat het opgelost is zo.Pochacco schreef: ↑26-07-2026 14:14Ik zou sowieso maandag versturen, mijn pakketpunt is in weekend niet open. Maar de kans zou daarom klein zijn dat ze het dan donderdag zou kunnen ophalen.
Ze heeft gelukkig zelf gereageerd, geannuleerd en opnieuw met een andere pakketdienst laten versturen. (is een boek, dus qua kosten maakt het niet uit). Dus ik ga het morgen alsnog versturen
Ja heel raar dat er dan vinted go gekozen wordt door mensen die haast hebben en bij een boek snap ik het al helemaal niet.
Ik heb dat ook echt al meerdere keren meegemaakt. (En sterker nog, vaak maken ze dan ook nog helemaal geen haast met ophalen of akkoord geven van de bestelling)
Hier ook iets geks. Kreeg vanmiddag bericht dat mijn vinted go pakketje dat eigenlijk gisteren geleverd zou worden volgens de mail, afgehaald kan worden. Ja leuk, maar dat pakketpunt is op zondag dus ook niet open. Dus of het bericht heeft er 24u over gedaan, of ze hebben toch vandaag bij een gesloten pakketpunt de pakketjes pas gescand. Nou ja. Geen drama verder, ik ga het morgen wel halen, maar ik zat er gisteren dus wel een beetje op te wachten toen ik toevallig de vinted go bezorger in het winkelcentrum had zien rijden.
zondag 26 juli 2026 om 17:47
Bij mijn dhl punt gebeurt dat vaker omdat bezorger vaak net voor sluitingstijd komt. Maar mijn dhl punt scant ze dan pas in als de winkel open gaat, niet op zondaghappyapple schreef: ↑26-07-2026 16:35Hier ook iets geks. Kreeg vanmiddag bericht dat mijn vinted go pakketje dat eigenlijk gisteren geleverd zou worden volgens de mail, afgehaald kan worden. Ja leuk, maar dat pakketpunt is op zondag dus ook niet open. Dus of het bericht heeft er 24u over gedaan, of ze hebben toch vandaag bij een gesloten pakketpunt de pakketjes pas gescand. Nou ja. Geen drama verder, ik ga het morgen wel halen, maar ik zat er gisteren dus wel een beetje op te wachten toen ik toevallig de vinted go bezorger in het winkelcentrum had zien rijden.
If chocolate can't fix it, it's a real problem
zondag 26 juli 2026 om 17:49
zondag 26 juli 2026 om 17:49
Pff dat is echt kortzichtig, zeg. Wist trouwens niet dat je überhaupt dan recensie kan geven. Ik zou denk ik Vinted inlichten (als je puf er voor hebt)
zondag 26 juli 2026 om 17:50
zondag 26 juli 2026 om 17:52
Of het was even te veel om af te handelen en hebben ze middag over gewerkt.happyapple schreef: ↑26-07-2026 17:49Haha ja dat klopt, hier is DHL ook altijd laat, maar dan wordt het inderdaad de volgende ochtend pas gescand. Maar dit was vinted go en ik zag hem rond 12u al met de zakken pakketjes sjouwen. En vanmiddag rond 13u kreeg ik het ophaalbericht.
Mijn Vinted punt stopt eind van de week met Vinted go, mega balen want ik vind ze erg netjes. Maar ze kwamen erdoor niet aan hun normale werk toe, dus wel begrijpelijke keuze.
zondag 26 juli 2026 om 20:18
Ja, maar de dichtstbijzijnde is een vage winkel (zo eentje waarvan je je afvraagt wat ze verkopen
dinsdag 28 juli 2026 om 09:43
Ik kom weer eens langs met een vraagje.
Ik krijg regelmatig een bericht dat mijn pakket vandaag aankomt bij het pakketpunt, maar ik kan nergens vinden bij welk pakketpunt dat is. Dat zie je uiteraard als hij er eenmaal is, maar weten jullie of je dat ook ergens kunt vinden als hij nog onderweg is? Gaat om Vinted Go.
Ik krijg regelmatig een bericht dat mijn pakket vandaag aankomt bij het pakketpunt, maar ik kan nergens vinden bij welk pakketpunt dat is. Dat zie je uiteraard als hij er eenmaal is, maar weten jullie of je dat ook ergens kunt vinden als hij nog onderweg is? Gaat om Vinted Go.
dinsdag 28 juli 2026 om 10:03
Nee, dat kun je helaas nergens meer zien tot het pakketje bezorgd is.
Bij je aankoop goed opletten welk pakketpunt je aanklikt, is het handigste
Maar ik herken het wel hoor, af en toe laat ik het bij werk in de buurt bezorgen als het pakketpunt bij ons in de wijk er niet tussen staat, en dan weet ik achteraf ook vaak niet meer welke bestelling dat nu precies was.
Bij je aankoop goed opletten welk pakketpunt je aanklikt, is het handigste
Maar ik herken het wel hoor, af en toe laat ik het bij werk in de buurt bezorgen als het pakketpunt bij ons in de wijk er niet tussen staat, en dan weet ik achteraf ook vaak niet meer welke bestelling dat nu precies was.
dinsdag 28 juli 2026 om 10:14
Beetje jammer dat mijn verkopen echt totaal ingezakt zijn nu.
Ik snap dat het vakantieperiode is en ik heb heus wel vaker dat ik een paar dagen niks verkoop, maar nu is het wel heel rustig.
Sommige advertenties worden ook totaal niet bekeken, voor zover ik dat kan zien.
Al krijg ik dan op andere advertenties wel biedingen binnen, maar ook daar blijft het vervolgens stil na het accepteren van het bod.
Nou ja, ik heb verder ook geen haast, die spullen eten geen brood
Ik snap dat het vakantieperiode is en ik heb heus wel vaker dat ik een paar dagen niks verkoop, maar nu is het wel heel rustig.
Sommige advertenties worden ook totaal niet bekeken, voor zover ik dat kan zien.
Al krijg ik dan op andere advertenties wel biedingen binnen, maar ook daar blijft het vervolgens stil na het accepteren van het bod.
Nou ja, ik heb verder ook geen haast, die spullen eten geen brood
dinsdag 28 juli 2026 om 10:23
ik had 2 paar wandelschoenen erop staan. die van mijzelf zijn echt wel gebruikt, maar die van mijn man waren zgan omdat ze niet lekker zaten icm zijn steunzolen.
mijn schoenen hebben 2 weken gekost, maar de nieuwe schoenen van 200+ euro voor 70 werden niet eens bekeken....
verlaagd naar 50 en neefje met dezelfde maat gepolst of hij ze misschien wilde passen zodat hij ze kon krijgen. en nu zijn ze ineens verkocht voor de vraagprijs! na een week of 3!
toch weer 50 euro verdiend!
nu heb ik er helemaal niets meer op staan. maar weer eens door mijn kast struinen
mijn schoenen hebben 2 weken gekost, maar de nieuwe schoenen van 200+ euro voor 70 werden niet eens bekeken....
verlaagd naar 50 en neefje met dezelfde maat gepolst of hij ze misschien wilde passen zodat hij ze kon krijgen. en nu zijn ze ineens verkocht voor de vraagprijs! na een week of 3!
toch weer 50 euro verdiend!
nu heb ik er helemaal niets meer op staan. maar weer eens door mijn kast struinen
dinsdag 28 juli 2026 om 11:55
Of morgen. Bij mij duurde het de laatste keren dan nog een dag voordat er daadwerkelijk bezorgd was.
Ik wacht nu op een pakje via DPD. Duitse tracking wil de postcode van het pakketpunt, maar ik heb geen idee meer welke
dinsdag 28 juli 2026 om 12:04
Hier gebeurt ook helemaal niets, ik denk dat ik alles dit weekend naar een kringloop breng. Ze eten dan geen brood, maar het ligt/hangt mij wel in de weg.happyapple schreef: ↑28-07-2026 10:14Beetje jammer dat mijn verkopen echt totaal ingezakt zijn nu.
Nou ja, ik heb verder ook geen haast, die spullen eten geen brood![]()
dinsdag 28 juli 2026 om 18:21
Karrota schreef: ↑28-07-2026 09:43Ik kom weer eens langs met een vraagje.
Ik heb ook meerdere pakketpunten in de buurt die wisselend wel/niet open zijn. Tegenwoordig probeer ik maar te onthouden om een notitie te maken waar ik iets laat bezorgen.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
dinsdag 28 juli 2026 om 18:24
happyapple schreef: ↑28-07-2026 10:14Beetje jammer dat mijn verkopen echt totaal ingezakt zijn nu.
Nou ja, ik heb verder ook geen haast, die spullen eten geen brood![]()
Ik vind het apart dat dingen die ik er afgelopen week op heb gezet soms 0 keer bekeken zijn, en ondertussen wel dingen worden gekocht die er al veel langer op staan! Net nog een sjaal die er al drie maanden op stond.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
dinsdag 28 juli 2026 om 18:24
Hier ook tijdje niks verkocht. En vorige week 3 verkopen, waarvan 1 bundel van 6 artikelen).
Ik heb een pakketje verzonden. Binnen 24 uur zegt vinted dat het niet bezorgd kan worden en retour komt. dpd track en trace zegt dat het onderweg is naar de koper en bij het pakketpunt is. Koper reageert niet op mijn bericht. Ik hoop dat het bij pakketpunt van de koper is, want ik ga van de week op vakantie en kan het niet ophalen.
Ik heb een pakketje verzonden. Binnen 24 uur zegt vinted dat het niet bezorgd kan worden en retour komt. dpd track en trace zegt dat het onderweg is naar de koper en bij het pakketpunt is. Koper reageert niet op mijn bericht. Ik hoop dat het bij pakketpunt van de koper is, want ik ga van de week op vakantie en kan het niet ophalen.
dinsdag 28 juli 2026 om 19:09
Ja dit heb ik nu ook inderdaad. Heel apart.
Ik had eerder moeten 'klagen' , denk ik, want nu heb ik dus weer wat verkocht. En die biedingen die ik kreeg, zijn inderdaad op dingen die er al wat langer opstaan. Helaas was dat tot nu toe wel weer radiostilte na accepteren, maar oke
dinsdag 28 juli 2026 om 19:20
Het wordt dan wel die dag bezorgd, maar dan wordt het nog niet ingescand door het pakketpunt. Bij dit pakketpunt wordt het altijd na sluitingstijd ingescand. De jouwe kiest er blijkbaar voor om dat de volgende dag te doen!
woensdag 29 juli 2026 om 11:03
Uit welk land zou het komen?
Ik had pas ook bij iemand dat ik alleen dpd kon kiezen, volgens mij was dat uit Duitsland.
Nu zit bij mij alles op 1 pakketpunt, dus mij maakt het soms vooral uit qua snelheid en kosten, dus ik heb er verder niet naar gevraagd bij de verkoper, maar dat zou je ook nog kunnen navragen, of ze echt alleen met dpd kan versturen?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in