restaurant maastricht
zaterdag 1 augustus 2026 om 19:35
Harry'snoorderlicht76 schreef: ↑01-08-2026 19:22haha ja idd wat kort zie ik nu. het gaat om drie personen, mij en 2 volwassen dochters. lekker eten, mag iets duurder, hoeft niet niveau ster. keuken maakt eigenlijk niet zo uit.
zaterdag 1 augustus 2026 om 21:24
zondag 2 augustus 2026 om 14:03
Ik zou de wandeltocht over de stadsmuren doen. Dan kom je links en rechts ook langs leuke terrasjes/ijswinkels en het stadspark. Zelf vind ik de Sint Servaasbasiliek (met de ‘schatkamer’) ook wel aanbevelingswaardig als je in M’tricht bent maar dat moet wel je ding zijn natuurlijk. Fort Sint Pieter en de kazematten vond mijn 15-jarig nichtje niets aan, de 15-jarige zoon weer wel. De wandeling over de oude stadsmuren vinden ze nog steeds leuk.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
zondag 2 augustus 2026 om 14:31
dit topic doet mij herinneren aan een restaurant in maastricht, waarvan ik de naam niet zal noemen. Met vrienden wilden we uit eten en we vonden daar een restaurant met een ichelinster. Gereserveerd en daar gegeten. en dat was zooooo slecht dat het bijna grappig was. We hebben eecht het jaart daarop er op gelet toen de sterren weer uitgedeeld werden, want het kon niet anders of die ster waren ze kwijt. Nier dus. We snappen het nog steeds niet
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
donderdag 6 augustus 2026 om 11:10
Hou het gewoon lekker Maastrichts en ga naar Pieke Potloed midden in het centrum of Minckeleers op de markt. Op het Vrijthof liggen er tig vlak naast elkaar, allemaal dikke prima. Als er 1 ding is in Maastricht waar je niet omheen kunt zijn het de restaurants wel.
Bikke is Scandinavisch, Witloof Belgisch. Allemaal prima, maar echt Limburgs is het niet. Ow en Reitz op de markt voor een puntzak friet, rijen staan er tot over de straat, zelf hoef ik het niet, maar de toeristen zijn niet te houden
Veel plezier in ons Maastricht.
Bikke is Scandinavisch, Witloof Belgisch. Allemaal prima, maar echt Limburgs is het niet. Ow en Reitz op de markt voor een puntzak friet, rijen staan er tot over de straat, zelf hoef ik het niet, maar de toeristen zijn niet te houden
donderdag 6 augustus 2026 om 11:17
Een wandeltocht met gids door de grotten van de Sint Pietersberg.noorderlicht76 schreef: ↑02-08-2026 10:00super deze tips! ik heb ze allemaal opgeslagen. zijn er ook dingen waarvan jullie zeggen ga dat echt doen? ik ben met 2 meiden van 16 en 20
Rondvaart met een boot via rederij Stiphout.
Geen idee hoe lang je gaat, maar als je wat meer tijd hebt, is bijvoorbeeld de 5 sluizentocht ook heel leuk.
donderdag 6 augustus 2026 om 11:51
Bij Minckekeers kan ik je trouwens het zuurvlees aanraden.Jeusnbdhdudh schreef: ↑06-08-2026 11:10Hou het gewoon lekker Maastrichts en ga naar Pieke Potloed midden in het centrum of Minckeleers op de markt. Op het Vrijthof liggen er tig vlak naast elkaar, allemaal dikke prima. Als er 1 ding is in Maastricht waar je niet omheen kunt zijn het de restaurants wel.
Bikke is Scandinavisch, Witloof Belgisch. Allemaal prima, maar echt Limburgs is het niet. Ow en Reitz op de markt voor een puntzak friet, rijen staan er tot over de straat, zelf hoef ik het niet, maar de toeristen zijn niet te houden![]()
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in