Geld & Recht alle pijlers

Vinted topic - 4

02-05-2026 09:12 937 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.

* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Hahahaha 😆
Af en toe moet ik ook een keer goed kijken, maar dit slaat wel alles.
Jeetjejee schreef:
20-08-2026 14:00
De vertalingen op Vinted zijn soms wel heel bijzonder.

Wilde-leg Hose wordt vertaald als:
Slang met brede poten :hihi:
Hahaha ja ik moet er soms ook om lachen. Een voedingsbh (still bra) wordt 'nog steeds bh'
Lemon_Pledge schreef:
19-08-2026 19:17
Wordt trouwens ook wel een beetje simpel van het extreem lage bieden. Gewoon zonder schaamte zo min mogelijk bieden.

En ik weet ook niet wat ik nou met die Duitsers aan moet die specifiek vermelden dat je alleen met PayPal en overschrijving kunt betalen. Wat zou er gebeuren als je het gewoon via Vinted koopt en betaald?
Dan cancellen ze de verkoop.
In duitsland hebben ze lange tijd alleen kunnen verkopen aan mensen in hun eigen land. Zij hebben een heel eigen systeem opgezet naast het voor ons standaard vinted kopen via het systeem.

Paypal is daar net zoiets normaals als voor ons Ideal is.
Plus dat ze zelf een label willen kopen (en niet via vinted) want dat schijnt goedkoper te zijn
Jeetjejee schreef:
20-08-2026 14:00
De vertalingen op Vinted zijn soms wel heel bijzonder.

Wilde-leg Hose wordt vertaald als:
Slang met brede poten :hihi:
Ik had teva's er op staan. Het model van die teva's heet hurricane. Gaat Vinted dat vertalen als orkaan :facepalm:
Toch verkocht, gelukkig.
Ik zie net een beker van Disneyland parijs op vinted staan en dan wordt 'tasse euro disney' vertaald met disney eurobelastingen 🤷‍♀️🤷‍♀️
Hier blijft het stroef. Upload bijna elke dag maar wordt gewoon niets bekeken.
"After all this time?" "Always."
Ja ik heb zelf toevallig nu wel een bundel verkocht met wat artikelen die er al wat langer op stonden, maar verder gebeurt er ook nog niet veel. Wat biedingen zonder vervolgens daadwerkelijk kopen. 😉
Vanochtend iets verkocht aan een duitse koper.
Ik heb iets gekocht van een Duitse koper, met verzending via Vinted go. Nu heeft ze het verstuurd en krijg ik via Vinted een link naar GLS. Dat heb ik nog niet eerder gezien, ik ben benieuwd hoe dat dan over gaat naar Vinted go :sherlock:
If chocolate can't fix it, it's a real problem
Pochacco schreef:
21-08-2026 09:57
Ik heb iets gekocht van een Duitse koper, met verzending via Vinted go. Nu heeft ze het verstuurd en krijg ik via Vinted een link naar GLS. Dat heb ik nog niet eerder gezien, ik ben benieuwd hoe dat dan over gaat naar Vinted go :sherlock:
Zodra hij in nederland aankomt dan gaat hij over van GLS naar Vinted Go.
er komt dan als het goed is ook een nieuwe tracking.
Andersom gebeurt dat dus ook, als wij het hier verzenden met vinted go wordt het over de grens GLS
Klopt en als je de gls tracking wil checken, kun je volgens mij postcode 05500 gebruiken.
Heb even niks lopen om het mee te checken
Ok, goed om te horen van jullie allebei!
En de postcode 05500 werkt, dank je!
If chocolate can't fix it, it's a real problem

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven