Herkenbaarheid

18-09-2026 14:08 128 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees vaak mee in topics en soms vraag ik me dan af, als het bv gaat over de topicstarter en persoon Y, wat als iemand die het leest de situatie herkent en Y kent en Y over het topic vertelt.

Hoe zou het dan zijn om te lezen hoe het forum allemaal tips geeft over hoe met je om te gaan etc. Of dat een situatie zodanig herkenbaar is dat je weet over wie het gaat in je eigen leven en daardoor allerlei details ervan opeens weet via het forum…

Zijn er meer mensen die zich daar steeds bewust van zijn en zich daarover dingen afvragen? En ook: heb je zulke situaties meegemaakt?

Ik besef mij ook af en toe: de vrouw daar voor me in de rij zou iemand kunnen zijn van wie ik net het persoonlijke verhaal heb gelezen.
Explorista schreef:
20-09-2026 19:38
Wat een saamhorigheid was er toen hè.
Ik herinner me de Huilie Rescue Squad. Om huilies te redden. Ook alweer 15 jaar oud.
En de BEO.
Er liepen toen best veel van dat soort topics. Ten tijde van de TTTOT was er nog een andere, geen idee meer hoe die heette, waar we dan bij 'over de vloer' kwamen.
Wij hadden een clubhuis, zij een landhuis.

Maar goed, heul erg off topic. Sorry TO! :flag:
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 20-09-2026 19:52
11.03% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
20-09-2026 19:50
Er liepen toen best veel van dat soort topics. Ten tijde van de TTTOT was er nog een andere, geen idee meer hoe die heette, waar we dan bij 'over de vloer' kwamen.
was dat niet iets met een landhuis?
Niet quoten ajb
Lady*Voldemort schreef:
20-09-2026 19:51
was dat niet iets met een landhuis?
Hahaha, Yep, vulde het net aan.
There is always something happening, and it's usually right now

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven