Entertainment alle pijlers

Micky: Hij tilt het naar een higher plan

12-06-2009 13:41 2382 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand het tenenkrommende interview gelezen met Adam en Micky in de Graatsia?

Adam: ik was dood aan het gaan, micky heeft mij weer tot leven gewekt. Alle colours kwamen terug.

Micky: we hebben together gehuild om Christina

Kortom the new couple heeft elkaar totally gevonden. They never knew that wat happened could happen. Ze lazen for god sake dezelfde boeken. En guess wat? ze mailden elkaar ook dezelfde songs.

Na de first kiss ging Adam naar de states, en al gauw vroeg hij haar om over te komen. Nou that liet Micky zich geen two times zeggen.

Na wekenlange yogaseksmantrasessie, besloot adam zijn heart te airen bij patries. En after that trok hij gelijk in bij soulmate Micky ...

En bedankt Patries...
Zou the party een translater in shuffle hebben of can Mickey well gewoon Nederlands speaken?
Meds, where is de rest?
anoniem_17376 wijzigde dit bericht op 24-07-2009 01:08
Reden: Ik was English vergotten
% gewijzigd
milo, how moet ik your bericht understanden?
quote:meds schreef op 24 juli 2009 @ 01:05:

Zou the party een translater in shuffle hebben of can Mickey well gewoon Nederlands speaken?Ik denk Mickey has een personal translater,i denk she knows people die de bladen readen not goed kunnen read the technicolour taal.
How can Mickey care taken over haar deadzieke mother when ze niet eens in the same country woont. Zou ze het verpleeghome also twitteren?
Stressed is just desserts spelled backwards
Wow, according to dit artikel they have dezelfde smaak in muziek en lectuur. So they both like to listen to smurfenhouse and hebben hele jaargangen Eppo and Bobo?
They gaan een black kindje adopten. I bet jullie.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
hoe je het ook went en turnt, de mother from Mickey is the grandmother-from-the-bill.
Against de time dat je de rest of the artikel had geplaatst, kwam ik als spuit eleven vragen naar deel 2.

I am traag als een naaktslak.
quote:Maleficent schreef op 25 juli 2009 @ 17:03:

hoe je het ook went en turnt, de mother from Mickey is the grandmother-from-the-bill.
It seems dat de father-daughter band enigszins hersteld is.

From Eddums twitter

passes @chrissiecurry a virtual pizza....

4:29 PM Jul 24th from TTYtter

Isn't that lief. Dat Eddum his daughter trakteert op a virtual pizza. Het may what kosten nowadays.
Oh oh, I just read on telegraaf.nl that Patricia heeft een toyboy!!

Goed for her! So now she can let Adam een poepie ruiken.

link so that jullie can readen it ook
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
I denk not that is true...
Well Dolfje, ik think dat het best wel eens true zou kunnen zijn. Jan and Liza, Yolanthe en Wesley, all true gebleken. Al werd dat door Story beweerd and not door Prive.

Het zou wel funny zijn als het true is.
I denk her taste improved met de jaren.
But she heeft niet geleerd from the verleden,now with a jongere man again....Waylon is a stuk younger den Eddum...
But Waylon is natuurlijk een rebound. Than can dat gewoon.
I believe there geen snars from.
quote:Chardonnay schreef op 29 juli 2009 @ 16:07:

But Waylon is natuurlijk een rebound. Than can dat gewoon.I think dat zij just zijn friends met voordelen als it all true is...
Patricia Paay gebruikt seks om scheiding te vergeten

Uitgegeven: 29 juli 2009 11:56

Laatst gewijzigd: 29 juli 2009 12:51

AMSTERDAM – Patricia Paay wil erg graag een nieuwe liefdesrelatie. “Seks is voor mij de beste remedie om er weer bovenop te komen”, vertelt Paay tegen weekblad Story.

© ANP“Ik kan het nu ook doen zonder schuldgevoel, dat gaat niet wanneer je getrouwd bent”, aldus Paay in Story.

“Begrijp me goed: ik leef er niet op los, maar ik ga het ook niet uit de weg! Ik wil gewoon het plezier in mijn leven terughebben. En écht, seks helpt daarbij!”

Waylon

Eerder deze week werd beweerd dat Paay een relatie zou hebben met de 29-jarige zanger Waylon. Maar de twee ontkenden dit later.

“Ik voel me vereerd, maar het is klinkklare onzin. We kunnen gewoon goed met elkaar opschieten, maar dat is alles”, aldus Waylon. De twee kennen elkaar van het programma Holland’s Got Talent, waar Paay in de jury zit.

De 19-jarige dochter van Patricia Paay moet nog erg wennen aan de nieuwe instelling van haar moeder: “Christina heeft er best wel moeite mee dat ik met mannen afspreek. Zij is dat niet van haar moeder gewend.”

so, it isn't true, but I am glad, that she has sex again. I hoop it is better dan wit Eddum

what s scary foto from Mickey. So te seen gaan ze still naar the same kapper, Edam and Mickey.

Anyway, in the Telegraaf staat that de people in Holland thinken that they are most likely, de eerste couple that uit eachother gaat, after Conny & Hans
Ieks! Zij is echt eng!
Oh no, seeën jullie that ponytail on top of her hoofd? Is dat maybe to open her highest chakra? Give way to the universe. Braak.

Ik thought that the topic misschien was ge-upt because of a pregnanschap. Had dat al wel expected, because the attention dropped a beetje and the cucumbertijd is already aan het afweakenen.
No no.They are going to adopt a kansarm child from de derde world.

Think: a zwangerschap gives her straie en een fat buikje.

She wil dat not hebben.

En imagine al the publiciteit, with a black baby in their armen. They want to be als Brangelina.

That is wat they are like. I'm sure.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven