Buiten doet de glazenwasser het 1x per maand. Binnen doe ik ze in de keuken 4x per jaar en de rest van het huis 1x per jaar (en dat is dan mooier voorgesteld dan het eigenlijk is).
Eh.. nu je het zegt, bar weinig! Een keer per jaar denk ik.
Anoniem_85823
zondag 2 augustus 2009 om 22:25
in de winter een of twee keer, in de zomer elke twee weken maar dat komt ook omdat de kids dan zo tekeer gaan met waterpistolen dat ik bijna niet meer naar buiten kan kijken. En eigenlijk vind ik het ook wel leuk om in het avondzonnetje lekker met water in de weer te zijn.....
Grote ramen in erker en achtertuin eens per maand. Nu er zoveel spinnen zijn vaker want dat ziet er zo vies uit anders. Verder de tuindeur iedere dag omdat mijn kinderen daar altijd met hun handen aanzitten, lekker nutella-handjes. Probeer me niet te ergeren en erover te mopperen
1 keer per jaar en pas nog een keer extra toen ik een ei tegen mijn raam aan had (tja, ik weet niet hoe dat nou gekomen is... )
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
ik woon nu twee jaar in dit huis (1e verdieping) en heb ze van de week voor het eerst gewassen....had wel mooi eer van mijn werk....(eigenlijk heeft een vriend van me ze gewassen, ik was net te klein om de telescoopstengel goed op het raam te krijgen...) binnen heb k ze wel zelf gewassen...ook voor het eerst
Binnen 3 keer per jaar,buiten beneden 4 keer per jaar.Boven elke 2 maanden door de glazenwasser.Ook hier wordt binnen niet meer gerookt en dat scheelt ook,en geen kleine kinderen die met de handjes tegen de ramen aan gaan staan.