Hoe vaak lap jij de ramen?
zondag 2 augustus 2009 om 23:24
Ik was mijn ramen als ik zie dat ze erg vuil zijn.
En dat is niet vaak. Ik bedoel, ze zijn dan wel vuil, maar ik moet dan al erg veel zin hebben anders stel ik het uit.
Bah ramen wassen, wat haat ik dat. Heb altijd strepen.
't Is nu wel erg hard nodig en omdat er a.s. zondag 10.000 mensen langs mijn huis lopen moet ik deze week wel.
En dat zou dan de 2e keer zijn dit jaar.
Jeetje de 2e keer alweer.
En dat is niet vaak. Ik bedoel, ze zijn dan wel vuil, maar ik moet dan al erg veel zin hebben anders stel ik het uit.
't Is nu wel erg hard nodig en omdat er a.s. zondag 10.000 mensen langs mijn huis lopen moet ik deze week wel.
Jeetje de 2e keer alweer.
zondag 2 augustus 2009 om 23:25
quote:Zoebie schreef op 02 augustus 2009 @ 23:24:
Jeetje de 2e keer alweer. Oh god. de Zoebieparade is weer in aantocht
Jeetje de 2e keer alweer. Oh god. de Zoebieparade is weer in aantocht
Je weet toch!
zondag 2 augustus 2009 om 23:35
quote:muchacha schreef op 02 augustus 2009 @ 23:24:
Wat fijn, ik heb nog nooit een vriend met sametvrees gehad, het was altijd mijn schuld!Hij heeft een beetje last van selectieve smetvrees, bij de badkamer, keuken en wc doet hij net alsof ie het niet ziet Maar goed, de ramen zien er dan tenminste weer leuk uit
Wat fijn, ik heb nog nooit een vriend met sametvrees gehad, het was altijd mijn schuld!Hij heeft een beetje last van selectieve smetvrees, bij de badkamer, keuken en wc doet hij net alsof ie het niet ziet Maar goed, de ramen zien er dan tenminste weer leuk uit
zondag 2 augustus 2009 om 23:38
zondag 2 augustus 2009 om 23:42
quote:floor72 schreef op 02 augustus 2009 @ 23:40:
Mijn man beweert altijd dat hij degene is die opruimt bij ons thuis, maar dat is een ernstig twistpunt.
Hij noemt het troep opruimen, ik noem het troep verstoppen!Floor, ik waarschuw maar ff: dit is ernstig offtopic. Voordat je je nou weer een ban op je hals haalt.
Mijn man beweert altijd dat hij degene is die opruimt bij ons thuis, maar dat is een ernstig twistpunt.
Hij noemt het troep opruimen, ik noem het troep verstoppen!Floor, ik waarschuw maar ff: dit is ernstig offtopic. Voordat je je nou weer een ban op je hals haalt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 2 augustus 2009 om 23:46
quote:Solomio schreef op 02 augustus 2009 @ 23:42:
[...]
Floor, ik waarschuw maar ff: dit is ernstig offtopic. Voordat je je nou weer een ban op je hals haalt.
Angels zijn toch ook met vakantie?
Maarre..... ik heb natuurlijk geenszins de intentie een serieus topic te verstoren!
Uhh... dussze.. ik was mijn ramen 2 x per dag! Net na het tandenpoetsen!
* Wilde net vragen of er nog ergens wat te dollen valt, maar durft dat nu niet meer *
[...]
Floor, ik waarschuw maar ff: dit is ernstig offtopic. Voordat je je nou weer een ban op je hals haalt.
Angels zijn toch ook met vakantie?
Maarre..... ik heb natuurlijk geenszins de intentie een serieus topic te verstoren!
Uhh... dussze.. ik was mijn ramen 2 x per dag! Net na het tandenpoetsen!
* Wilde net vragen of er nog ergens wat te dollen valt, maar durft dat nu niet meer *
zondag 2 augustus 2009 om 23:48

zondag 2 augustus 2009 om 23:50