Hoe vaak lap jij de ramen?
maandag 3 augustus 2009 om 09:39
maandag 3 augustus 2009 om 10:06
maandag 3 augustus 2009 om 11:30
1 keer per kwartaal, zowel binnen als buiten...veel ramen dus takkewerk ben ik groot deel van de dag mee bezig....ook het houtwerk etc..neem ik dan mee en meestal was ik dan ook direct de vitrages.
dit soort zaken staan altijd op mijn groot onderhoudlijst (net zoals kroonluchters met spiritus schoonmaken, keukenkastjes uitbaggeren, vriezer ontdooien etc..)
zoals ik al zei takkewerk maar ik vind dat het moet gebeuren.
dit soort zaken staan altijd op mijn groot onderhoudlijst (net zoals kroonluchters met spiritus schoonmaken, keukenkastjes uitbaggeren, vriezer ontdooien etc..)
zoals ik al zei takkewerk maar ik vind dat het moet gebeuren.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
maandag 3 augustus 2009 om 12:26
maandag 3 augustus 2009 om 12:31
maandag 3 augustus 2009 om 17:57
quote:Wiebenik81 schreef op 03 augustus 2009 @ 14:18:
Ik sluit me aan bij Muchacha eerder in dit topic...
Nooit dus..Ik vraag me iets af, hè. Als je nooit ( echt nooit dus) je ramen wast, dan kun je er uiteindelijk toch helemaal niet meer doorheen kijken? Dat had ik de laatste keer, vandaar dat ik ze dan toch maar weer doe, na 14 mnd.
Ik sluit me aan bij Muchacha eerder in dit topic...

maandag 3 augustus 2009 om 18:00
quote:Zamirah schreef op 03 augustus 2009 @ 17:57:
[...]
Ik vraag me iets af, hè. Als je nooit ( echt nooit dus) je ramen wast, dan kun je er uiteindelijk toch helemaal niet meer doorheen kijken? Dat had ik de laatste keer, vandaar dat ik ze dan toch maar weer doe, na 14 mnd.Ik heb het gezien bij jou
[...]
Ik vraag me iets af, hè. Als je nooit ( echt nooit dus) je ramen wast, dan kun je er uiteindelijk toch helemaal niet meer doorheen kijken? Dat had ik de laatste keer, vandaar dat ik ze dan toch maar weer doe, na 14 mnd.Ik heb het gezien bij jou
Geen bijzonderheden
maandag 3 augustus 2009 om 18:01
quote:sprokkelientje schreef op 03 augustus 2009 @ 14:17:
Hee supestar...volgens mij ben jij (net als ik) ook wel een miepje kraak....als ik je zo ook op andere topics lees hihihi
Ik weet van thuis van mijn moeder niet beter
Mijn oma was nóg erger die deed zelfs altijd de grote voorjaarsschoonmaak nog maar vergeleken bij haar ben ik een enorme viespeuk hoor..
Hee supestar...volgens mij ben jij (net als ik) ook wel een miepje kraak....als ik je zo ook op andere topics lees hihihi
Ik weet van thuis van mijn moeder niet beter
Mijn oma was nóg erger die deed zelfs altijd de grote voorjaarsschoonmaak nog maar vergeleken bij haar ben ik een enorme viespeuk hoor..
maandag 3 augustus 2009 om 18:10
Mijn buurvrouw wast haar ramen elke week. Het is echt geen ouderwetse huisvrouw, ze is nog geen 35 en werkt fulltime. Ik zie dat dus regelmatig (door mijn bestofte ruiten) en af en toe voel ik mij dan zo'n viespeuk dat ik ook maar eens emmer en zeem pak. Nu zijn mijn ramen errug groot, ik moet ze in 6 gedeeltes wassen en ook nog op een ladder......Het komt dus wel eens voor dat ik halverwege een raam het bijltje er bij neergooi.

maandag 3 augustus 2009 om 21:06
quote:honnieponnie schreef op 03 augustus 2009 @ 18:10:
Mijn buurvrouw wast haar ramen elke week. Het is echt geen ouderwetse huisvrouw, ze is nog geen 35 en werkt fulltime. Ik zie dat dus regelmatig (door mijn bestofte ruiten) en af en toe voel ik mij dan zo'n viespeuk dat ik ook maar eens emmer en zeem pak. Nu zijn mijn ramen errug groot, ik moet ze in 6 gedeeltes wassen en ook nog op een ladder......Het komt dus wel eens voor dat ik halverwege een raam het bijltje er bij neergooi. Ik heb ook zo'n buurvrouw, midden 30, werkt dan wel niet. Maar die doet zelfs matten kloppen .....elke zaterdagochtend om 9 uur
Mijn buurvrouw wast haar ramen elke week. Het is echt geen ouderwetse huisvrouw, ze is nog geen 35 en werkt fulltime. Ik zie dat dus regelmatig (door mijn bestofte ruiten) en af en toe voel ik mij dan zo'n viespeuk dat ik ook maar eens emmer en zeem pak. Nu zijn mijn ramen errug groot, ik moet ze in 6 gedeeltes wassen en ook nog op een ladder......Het komt dus wel eens voor dat ik halverwege een raam het bijltje er bij neergooi. Ik heb ook zo'n buurvrouw, midden 30, werkt dan wel niet. Maar die doet zelfs matten kloppen .....elke zaterdagochtend om 9 uur

dinsdag 4 augustus 2009 om 18:44
quote:shining schreef op 03 augustus 2009 @ 23:02:DIt kan niet waar zijn. Zulke mensen bestaan echt. De oppasoma destijds van mijn kinderen deed dat ook. Bejaarde vrouw, die ook nog strijkwerk voor de pastoor deed, én kinderopvang, met warm eten tussen de middag. Echt zo'n ouderwetsche oma.
Kwam ik daar om half 8 's morgens, stond ze al de ramen te wassen. Ook als het vroor! Een vaste dag hoor, voor het ramen wassen.
Respect!
(Zelf doe ik het een of twee keer per jaar.)
Kwam ik daar om half 8 's morgens, stond ze al de ramen te wassen. Ook als het vroor! Een vaste dag hoor, voor het ramen wassen.
Respect!
(Zelf doe ik het een of twee keer per jaar.)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos