Pijnlijke borsten...
maandag 17 augustus 2009 om 14:56
Beste mensen,
(Ik dacht borsten vallen onder lijf, dus waarom niet...)
Ik heb nu al ruim een week echt onwijs last van mijn borsten. Nu heb ik dat wel vaker vlak voor mijn periode, maar dat is nu niet aan de orde. Weet iemand waarom/waardoor? Of heb je ervaring? ging het vanzelf over of was er meer aan de hand?
Alvast bedankt!
Artio
(Ik dacht borsten vallen onder lijf, dus waarom niet...)
Ik heb nu al ruim een week echt onwijs last van mijn borsten. Nu heb ik dat wel vaker vlak voor mijn periode, maar dat is nu niet aan de orde. Weet iemand waarom/waardoor? Of heb je ervaring? ging het vanzelf over of was er meer aan de hand?
Alvast bedankt!
Artio
maandag 17 augustus 2009 om 16:37
quote:Suy schreef op 17 augustus 2009 @ 15:35:
maar het zou dus kunnen Artio? ben je aan de pil? (niet dat dat bij mij wat uitgemaakt heeft, ben nu bijna 8 weken zwanger dwars door de pil heen)
Ohhh Suy, en ben je er blij mee? Gefeliciteerd dan!
Maar ik vroeg me hierdoor af of die kwestie met je vriend al is opgelost?
maar het zou dus kunnen Artio? ben je aan de pil? (niet dat dat bij mij wat uitgemaakt heeft, ben nu bijna 8 weken zwanger dwars door de pil heen)
Ohhh Suy, en ben je er blij mee? Gefeliciteerd dan!
Maar ik vroeg me hierdoor af of die kwestie met je vriend al is opgelost?

maandag 17 augustus 2009 om 16:42
maandag 17 augustus 2009 om 16:46
ik had ook altijd last van mijn borsten (mastopathie en niet zwanger, gelukkig). Sinds ik een (Mirena) spiraal heb laten zetten ben ik er bijna helemaal vanaf (trouwens ook nauwelijks ongesteld, zalig!)...
Je hoeft dus niet altijd meteen zwanger te zijn als je pijnlijke borsten hebt!
Je hoeft dus niet altijd meteen zwanger te zijn als je pijnlijke borsten hebt!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
maandag 17 augustus 2009 om 16:52
Gelukkig maar Suy, geniet ervan!!!
Atrio, wanneer moet je ongesteld worden? Want uit je openingspost lees ik dat je dat nog niet moet zijn. Dan zou het dus heel goed met je ei te maken kunnen hebben.
Niet seksen nu, anders wordt je misschien alsnog zwanger. Door de pil heen, net als Suy.. en dat moeten we niet hebben hè!
Atrio, wanneer moet je ongesteld worden? Want uit je openingspost lees ik dat je dat nog niet moet zijn. Dan zou het dus heel goed met je ei te maken kunnen hebben.
Niet seksen nu, anders wordt je misschien alsnog zwanger. Door de pil heen, net als Suy.. en dat moeten we niet hebben hè!
maandag 17 augustus 2009 om 18:58
Heb ik ook, soms al 2 wk van te voren, Had al beging vd maand een topic geopenend en kreeg van alles te horen tot K toe. Waarschijnlijk goed bedoeld maar wist voor mezelf dat het aan de periode/hormonen ligt.
Manlief is aan het googlen geslagen en kwam thuis met teunisbloemoliecapsules en binnen 2 dgn was het een stuk minder. Ben nu trouwens ongesteld geworden en heb ook helemaal geen buikpijn of andere klachten. (normaal ben ik strontchagie en buikkrampen))
Hieronder het stukje op google
Teunisbloemolie levert een hoge dosis van de meervoudig onverzadigde vetzuren GLA (gamma linoleenzuur) en LA (linolzuur). Vetzuren zijn net zo essentieel voor de gezondheid als iedere vitamine of mineraal.
Gammalinoleenzuur kan helpen om premenstruele spanningen te verminderen, waardoor onder andere de gemoedstoestand verlicht zou kunnen worden. Teunisbloemolie lijkt ook bij veel vrouwen gevoelige borsten te verminderen. Al met al erg handig voor de vrouw.
- bij premenstruele spanningen
- bij gevoelige borsten
- bij overgangsverschijnselen
- erg handig voor vrouwen
Succes
GRTZ M
Manlief is aan het googlen geslagen en kwam thuis met teunisbloemoliecapsules en binnen 2 dgn was het een stuk minder. Ben nu trouwens ongesteld geworden en heb ook helemaal geen buikpijn of andere klachten. (normaal ben ik strontchagie en buikkrampen))
Hieronder het stukje op google
Teunisbloemolie levert een hoge dosis van de meervoudig onverzadigde vetzuren GLA (gamma linoleenzuur) en LA (linolzuur). Vetzuren zijn net zo essentieel voor de gezondheid als iedere vitamine of mineraal.
Gammalinoleenzuur kan helpen om premenstruele spanningen te verminderen, waardoor onder andere de gemoedstoestand verlicht zou kunnen worden. Teunisbloemolie lijkt ook bij veel vrouwen gevoelige borsten te verminderen. Al met al erg handig voor de vrouw.
- bij premenstruele spanningen
- bij gevoelige borsten
- bij overgangsverschijnselen
- erg handig voor vrouwen
Succes
GRTZ M
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat