Handige tips! Modegurus en fashionista's gaan verder!
maandag 7 september 2009 om 16:28
hoi modebewuste forummers,
van modeguru tot fashionista tot mensen met vragen over kleding, hier kan iedereen over mode, beauty en styling meepraten, we zijn met een paar vaste dames maar iedereen is van harte welkom om advies te vragen of mee te kletsen.
( link naar vorig topic staat in een van de eerste berichten )
van modeguru tot fashionista tot mensen met vragen over kleding, hier kan iedereen over mode, beauty en styling meepraten, we zijn met een paar vaste dames maar iedereen is van harte welkom om advies te vragen of mee te kletsen.
( link naar vorig topic staat in een van de eerste berichten )
maandag 7 september 2009 om 16:34

maandag 7 september 2009 om 16:38
maandag 7 september 2009 om 16:51
maandag 7 september 2009 om 16:55
Nou kon het topic niet missen zeg ... Moet dat nou die hoofdletters? Ik ga m'n boeltje pakken, lekker naar huissss!
.. En ik haat kantjes aan m'n topje en ik haat inderdaad ook synthetisch spul. Denk dat ik die van de H&M ga bestellen die jij liet zien MSS. Mssn dat deze bandjes niet afzakken, voor die 6 euro kan ik het wel uitproberen
.. En ik haat kantjes aan m'n topje en ik haat inderdaad ook synthetisch spul. Denk dat ik die van de H&M ga bestellen die jij liet zien MSS. Mssn dat deze bandjes niet afzakken, voor die 6 euro kan ik het wel uitproberen

maandag 7 september 2009 om 17:03
Sops, ik neem dan alleen niet TE strak, want dan zijn ze tenminste iets langer. Ik neem meestal M, maar jij wel S denk ik (aangezien ik ergens las dat je 34/36 hebt?
Ze zitten erg goed, soms nog leuk als je net randje ziet!
Ben benieuwd hoe je ze vind.
Ik ga mij boeltje pakken en naar de HEMAAAA!!!! Gnagnagna...
Ze zitten erg goed, soms nog leuk als je net randje ziet!
Ben benieuwd hoe je ze vind.
Ik ga mij boeltje pakken en naar de HEMAAAA!!!! Gnagnagna...
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plan!