Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
De site van Pataks (ook recepten)
Ik wil eigenlijk ook naar boven,nog even lezen op mijn goedvoorderugmatras.

Maar zit op Grieks monster te wachten, die is nog aan het rondstruinen buiten en wil niet komen
Joepie, een nieuw topic!

Een minpuntje... ben ik vanmorgen zo netjes afgevallen tot 77,6, staat dat gewicht niet in de tabel... Boehoehoe

Opleiding ziet er gaaf uit, ben heel benieuwd!!
Weet ik niet Pilous, maar ik denk dat je daar Patak's ook goed voor kunt gebruiken

En ja Bieb, is een merk.

Hmmmm, ik vind het echt geniaal!
Oooh, sorry Vinyl!!

Tof dat opleiding er goed uit ziet!!

Bieb, wil je een bitterbal bij mijn mosterd?

Dag meisjes!

Ik zie dat jullie erg druk geweest zijn. Ga eens even kijken of ik een inhaalslag in bijlezen kan maken
Age!! ik heb al gesnoept..de bitterbal sla ik af..

Hoe was de cursus Vinyl?

Hai Drift,we zijn maar vast zonder je begonnen met de therapie
Over therapie gesproken... Vinyl, Drift en Erwt, wanneer doen we onze therapiesessie?
Haaaai Driftekind trouwens

Was je aan het studeren?
Ja, opleiding ziet er gaaf uit! Het wordt een pittig jaar denk ik, de lat ligt hoog en het tempo ook, maar het wordt vast heel erg gaaf!
Oh en therapie sessie: datumpje prikken op de mail?
Is het een officiele opleiding? geen hobbycursus?

Ik heb trouwens een dikke koortslip (!?)

Al jaaaren niet gehad..

Iemand nog goede huistuinenkeukentips?
Haaai moppies. Hier is de huispeut

Die was eerst eten bij een vriendinnetje en heeft verder braaf aan de studie gezeten. Casus voor vrijdag is bijna klaar gelukkig.

Ik had internet maar even niet geopend in verband met de verhoogde afleidbaarheid van hier rondhangen
L-Lysine pillen.

en de compeed pad-plakkertjes.

Scheelt echt wel, want dan plak je het af.

Ok, geen echte huistuinenkeuketips... en die pillen hielpen niet bij mij

Maar ik probeer ze nu trouw iedere dag te slikken... sinds gisteren Sowieso goed om je weerstand een steuntje te geven.
Kikker, wat leuk van die fotocursus! Ik ben benieuwd hoe je het gaat hebben. Vind het ook echt wat voor jou!

Therapiedate moeten we inderdaad maar even over de mail plannen. Gaan we dan risotto eten? Kan Erwt dat mooi klaar maken terwijl we er met onze neus bovenop staan...
quote:biebelie schreef op 08 september 2009 @ 22:46:

Is het een officiele opleiding? geen hobbycursus?

Ik heb trouwens een dikke koortslip (!?)

Al jaaaren niet gehad..

Iemand nog goede huistuinenkeukentips?

Ja, het is een officiële opleiding. Alleen omdat ik net een vierjarige deeltijdstudie achter de rug heb, houd ik het voor nu even bij het basisjaar.

Maar ik kán de 4 jaar volmaken als ik wil en dan ben ik gediplomeerd fotograaf.

Maar dat is voor nu nog niet mijn insteek...

Over de koortslip: ik heb er één keer een gehad, ik was net katrien duck. Daarna niet meer (afkloppen), maar ik had geen oplossing, er was geen houden aan...
dus die plakkertjes werken wel?

Lysine googlede ik net en dat zou voorkomend moeten werken...dus das te laat voor mij.

Weerstand kan idd wel een oppepper gebruiken.

Wondjes genezen ook weer slecht,heb nog muggebultwondjes van Italië (!)

De pot multivitamine staat er wel maar wordt net als de B12 vergeten
Oh ja, over het ideale gewicht enzo op die site. Beetje onzin lijkt me. Erwt en ik zijn ongeveer even groot. Ik weeg nu 67 kilo en heb een BMI van 20,4. Het zou helemaal geen probleem zijn als daar wat bij zou komen, al ben ik tevreden nu hoor. Het afvallen is namelijk gestopt.

Maar volgens mij is er zo veel afhankelijk van je bouw bijvoorbeeld. Ik ben sowieso smal gebouwd (als ik ooit een kind ga baren weet ik echt niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen met mijn smalle heupen trouwens ).
quote:Drift schreef op 08 september 2009 @ 22:50:

Kikker, wat leuk van die fotocursus! Ik ben benieuwd hoe je het gaat hebben. Vind het ook echt wat voor jou!

Therapiedate moeten we inderdaad maar even over de mail plannen. Gaan we dan risotto eten? Kan Erwt dat mooi klaar maken terwijl we er met onze neus bovenop staan...

Neeeee, Age gaat kokkerellen! Die kan risotto maken, dus dat moeten we dan ook keuren

Mail je morgenavond sowieso even Drift, ik heb mijn brief van de HA, maar er staan codes in die ik niet ken/die me niks zeggen...
Mail maar Kikker! Ik ben wel nieuwsgierig benieuwd.

Oh, en het is dus geen cursus maar een heuse opleiding... Kun je na het eerste jaar een tijdje pauzeren en dan later weer instappen?
Oh gaaf de nieuwe (vrouwelijke) Anton Corbijn!
Ik heb Erwt idd beloofd dat ik haar ga laten zien hoe je risotto maakt

Jullie hebben mail!

(goh, ben op dreef vanavond )
Ik heb last van Erwtsymptomen

Na zowel gisteren als vanavond braaf aan de studie word ik nu een beetje hieperdepiep van jullie

Maar dat is positief omdat ik gewoon blij met jullie ben
quote:Drift schreef op 08 september 2009 @ 22:55:

Mail maar Kikker! Ik ben wel nieuwsgierig benieuwd.

Oh, en het is dus geen cursus maar een heuse opleiding... Kun je na het eerste jaar een tijdje pauzeren en dan later weer instappen?

Oe, dat weet ik niet zo....

Hmmm.. nu ben ik nieuwsgierig, pak de brief er even bij. Hele verhaal dan niet, maar de coderingen!
Age, ik heb er vast overheen gelezen want ik heb even snel gescreend.... Voel je je weer beterder vandaag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven