Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Ik heb echt wel hard gewerkt vandaag en nog leuker: degene die ik had benaderd om mijn assistent te worden is erg enthousiast, ondanks het minimale loontje Jippie!
quote:AgentL schreef op 09 september 2009 @ 18:53:

Je moest een weten waar mensen tegenwoordig hun berichtjes aan wijden Keessie Ik weet het! Mevrouwdekees in "vriend, keylontic science, cult, ervarin..."
Ihik wihil oohook naahaar Niehieuw Yohork nuhu!

Er is een leuk festival, vanwege 400 jaar betrekkingen NL en NY. En ik ken allemaal mensen die daar nu zijn. Ikwilook!

Oh ja, had gisteren een voicemail, of ik wilde solliciteren voor een grote klus voor een bekend theatergezelschap. Zal morgen even terug bellen.

Kan eigenlijk niet qua periode maar wie weet moet ik toch maar even solliciteren. Wel leuk om daar voor gevraagd te worden!
quote:biebelie schreef op 09 september 2009 @ 18:38:

Gelukkig dat je weer iets beter voelt Erwt.

Vanavond lekker met een dekentje op de bank? beetje zelfmedelijden is niet zo erg..

Tja mijn baan,officieel is detacheringscontract eind deze maand afgelopen en ze hebben geen nieuwe opdracht voor me.

Nu weet ik dat ik 99% zeker tot 1dec bij mijn huidige opdracht kan blijven (ze huren voor 1 jaar in daar en ben er nu 9 1/2 maand)

Dus waarschijnlijk verlenging tot dan...maar das ook nog niet duidelijk.

Pff,kan er ook nog wel bij Je hebt dus een tijdelijk contract bij een detacheringsbureau welke deze maand afloopt en je weet niet of ze gaan verlengen?
Bieb, dat is wel veel onduidelijkheid bij jou. Zijn ze je niet verplicht op de een of andere manier snel duidelijkheid te geven?
Tot later, ik ben weg (en niet zoveel posten! )
Soep is op! Lekker! Moest alleen wel hééél veel meer water/bouillon bij dan in jouw receppie Age. Maarrrr heel lekker!

Humeur is ook al flink opgeklaard gelukkig. Gek is dat, was gewoon twee dagen echt een beetje down. Oh, én ik heb zojuist frambozenmuffins gebakken, daar klaar ik ook altijd erg van op

Even bijlezen
Peas on earth!
Heb het er wel een beetje warrig neergezet hé.

Poging 2: detacheringscontact loopt af op 30 sept 2009.

Als er tegen die tijd geen nieuwe opdracht is wordt er niet verlengd.

Nu is er waarschijnlijknog verlenging met 2 maand mogelijk waar ik nu aan het werk ben.

Daar gaat mijn contactpersoon van det.bureau me deze week uitsluitsel over geven...

En anders moet ik richting UWV.

Ben beetje van de pis...
Jeetje Bieb, da's balen zeg . Die onzekerheid lijkt me vooral ook erg naar, dan weet je helemaal niet waar je aan toe bent
Peas on earth!
Hoeveel contracten heb je al gehad?
Dit was mn eerste jaar.

Is ook helemaal niet goed bevallen...ze zouden ook een opleiding voor me betalen die 2x niet door ging en nu nog niet is geweest.

Ze hebben nu weinig tot geen opdrachten....krieses hé..

Hiervoor 11 jaar bij één bedrijf gewerkt (wel verschillende functies)
Balen Bieb....

Ik wil best even neuzen voor je in onze vacaturebank of er iets geschikts is?
Zou fijn zijn Pilous,maar jij zit toch int Gooi?
Ik kan landelijk kijken.

Ik stuur je zo even een berichtje via hyves.
Berichtje terug Pilous,lief van je!
Getsie Bieb, wat naar. Vooral die onzekerheid, zoiets vreet aan je. Ik hoop voor je dat je iig tot eind dec. kan blijven (dat geeft weer ff lucht) maar eigenlijk hoop ik dat je gewoon helemaal niet weg hoeft.

Fijn Erwt, dat je je weer beter voelt. Misschien idd de beginnende herfst of wie zal het zeggen. Soms kan je je ook gewoon zomaar dipperig voelen. Mooi dat je iig opgeknapt ben van je baksel!

Hé Ploes, wij hebben vanavond ook pannekoeken gegeten (burps). Erg lekker maar je zit er zo snel vol van (en dan ook proppievol).

Zit nu met een half oog docu op sbs6 te kijken over 11 sept. Deze ken ik nog niet, zijn ook veelal beelden van mensen die gewoon op straat filmden of vanuit hun huis. Pff, wel weer indrukwekkend hoor. Maar nog altijd vind ik die documentaire van die 2 franse (filmmaker)broers die toevallig de brandweer in NY volgden, het meest indrukwekkend. Kennen juliie die?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Grr, puist 1 is bedwongen en nu voel ik puist 2 opkomen. En ik heb normaal bijna nooit puistjes!! Arrrggggh. Jaja, het draait nog steeds om heel triviale zaken hier. Zal geloof ik blij zijn als het vrijdag is
Ja, die ken ik Olijf, ik zit nu ook te kijken.

Heel indrukwekkend...
Zo'n clearasilstick om pukkels aan te stippen halen? Enne komt door stress, heb je vast niet nu
Pilous, lief dat je zoekt voor Bieb!

Ik kijk ook naar de docu op SBS6. Blijft toch wel erg indrukwekkend allemaal. Vind het zó bizar en naar om mensen naar beneden te zien vallen

Lijstje van vandaag:

- ontbijt: yoghurt+cruesli

- tussendoor: 2 rijstwafels

- lunch: 3 boterhammen met philadelphia, stuk komkommer, crystal clear

- tussendoor: appel

- avondeten:1,5 kom linzensoep, 8 sneetjes ciabatta (2 met kruidenboter)

- bij de thee: 1 kleine frambozenmuffin, 1 blokje chocola

Verder de hele dag thee.
Peas on earth!
Hoe vaak je dit soort docu's ook ziet, ik blijf het bizar vinden. Snap ook heel goed dat er in de USA nog steeds veel aandacht voor is. Ik vond Ground Zero en met name het kleine kerkje daar in de buurt ook zeer indrukwekkend om te zien.

De docu die Olijf noemt, van die Fransmannen ken ik ook inderdaad.

Ben ondertussen bezig met mijn presentatie. Casus in inmiddels af!
Goed bezig Drift !

Net lijstje Erwt

Ik heb 1 pannekoek op en een schaaltje optimelvla
MdK, ik heb van die antipukkel crème van apothekers (of hoe heet dat). Wordt nu uiteraard fanatiek ingezet Jemig, ik heb dus nog maar een (zeer) kleine bruiloft, dus stressgehalte valt nog wel mee. Kan je nagaan wat voor grindtegel ik zou worden van een mega-bruiloft..

Mooi van casus en presentatie Drift!!

Ik heb 2,5 pannenkoek op en plof lichterlijk. Denk dat ik zo maar een beetje yoghurt neem, voor de frissigheid. Neutraliseert de boel misschien weer een beetje?

Wat ik trouwens aan die documentaires op 11 sept. ook zo indrukwekkend vind is de houding van de mensen op straat. Dat totale wezenloze, gewoon niet kunnen beseffen wat er gebeurt en waar je in zit. Daaraan zie je hoe enorm groot en onbegrijpelijk de gebeurtenissen zijn.
Ja, dat denk ik wel Olijfje, van die yoghurt. Of melk
Of een augurkje eten Olijf...wil ook nog wel es helpen.
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 09-09-2009 21:58
Reden: lastig typen met een kat op schoot...
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven