Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
*maakt nog liever de kattenbak schoon dan naar zo'n knauwend,te luiom te poepen,in de derde persoon pratend mens te kijken*

Ga even de bak schoonmaken dus!
quote:Pilous schreef op 10 september 2009 @ 21:12:

Ik heb alleen gemist hoe ze aan die schuld komen. Gewoon elke maand teveel uitgeven?Wazig verhaal. Eerst leek het te komen omdat een van hun kinderen is overleden en ze daarna teveel van slag waren om administratie bij te houden. Toen leek het nog zielig en begrijpelijk. Daarna bleek dat ze daarvoor ook al schulden hadden en stelselmatig teveel uitgeven (zij pint 1100 euro per maand, energierekening is ook 300 euro per maand, etc).
Peas on earth!
En hij kan geen baan behouden, vind het vaak zelf al na een poosje niet leuk meer en zoekt weer wat anders

(klinkt als een oom van mij)
Ik ga even een schaaltje fruit pakken en een vest aantrekken...
Wat een praatjes hebben die mensen!
Ik heb ook wel een periode gehad dat ik thuis kwam en vertelde dat ik ontslag had genomen

Maar ik had nooit schulden en snel weer wat anders.

Gemiddeld werk ik ergens 1,5 jaar en dan ben ik het zat en weet ik het allemaal wel. Ik zit nu 'al' ruim 2 jaar hier *trots*
Wat moet ik nou? Je schouders er onder zetten, duh
Aaaahw
Lief Olijfje,

Als je dit nog gaat lezen, een heeeeeele fijne dag morgen. Ik hoop dat het een beetje mooi weer wordt, dat alles gaat zoals jullie in je hoofd hebben en geniet er van. Geniet!

Dikke zoen!
Overigens zit ik daar nog wel eens aan te denken, om in therapie te gaan voor onverwerkt verdriet.
Ik heb een nieuwe thee van pickwick, fire, erg lekker
quote:Pilous schreef op 10 september 2009 @ 21:30:

Ik heb een nieuwe thee van pickwick, fire, erg lekker

Daar ga je blijkbaar heel snel van typen

Maarre Therapie dus...dapper vind ik dat als mensen zo met zichzelf aan het werk gaan!

Ik vind het veul makkelijker op kopintzand te doen..
Nou.. ik weet nog niet Bieb. Maar ik denk dat het wel goed is. Ik heb bepaalde dingen in mijn leven gedaan, waarvan ik nu denk dat dit niet helemaal handig is en ben bang dat ik daar later last van ga krijgen. En heb steeds vaker het gevoel dat ik wat moet doen.
Wat zit er in die thee Ploes?

Vaak is het wel goed om in therapie te gaan daarvoor, maar alleen als je nu ergens tegenaan loopt of het gevoel hebt dat er iets in de weg zit.

Ik wil zelf ook eens onderzoeken of ik ergens aan moet werken, daarom eerst a.s. zaterdag met Vinyl, Erwt en onze huispeut Drift een "therapiesessie"...
Pilous, kan me voorstellen dat het je kan helpen om een en ander eens uit te pluizen met een therapeut.
Peas on earth!
Iets met peper, gember en rooibos. Erg lekker.

Ik loop nu niet ergens heel erg tegen aan, maar ben 'bang' dat ik over een tijdje wel in elkaar stort. Ik ben nogal van het 'hard rennen want dan voel je niks', en dat doe ik nu al een jaar of 5 zonder dingen te verwerken. Dus ik wil het eigenlijk voor zijn...

Mja, baat het niet schaadt het niet, toch?
In dat geval zou ik om te beginnen eens een orienterend gesprek aanvragen Pilous. Het is ook niet niks wat jij allemaal hebt meegemaakt...
Ja... *zucht* Ik denk dat ik in mijn vakantie eens langs de huisarts ga voor een doorverwijzing...
Lief, jullie knuffels
Ik ga nog een theetje nemen en even sippen op de bank
Maandag vertrekken we Age (we vliegen om 17.40 uur).
Ik ben mijn eigen bananenschil
Als je je verhaal kunt bij een professional doen ben je misschien al wel een hoop kwijt... (?)

Verwijt je jezelf dingen,ik bedoel heb je spijt van bepaalde beslissingen of acties?
Pilous, ik heb natuurlijk geen idee wat je zoal hebt meegemaakt maar kwaad kan het denk ik nooit erover te praten. Of je dat nu moet doen of gewoon nog even door moet rennen kun je denk ik het beste zelf bepalen.

En een orienterend gesprek is altijd goed natuurlijk.

niet te veel sippen hoor!
gunst het is wel echt een therapie clubje zo.

Zal ik ook? Ik dacht altijd dat mijn eenzaamheid wel op te lossen was met excessief forummen, maar wie weet wat een therapeut nog kan doen (kom ik nog eens onder de mensen )

/ alle flauwigheid daar gelaten, het heeft wel mijn beeld van therapie veranderd, ten positieve!
Plous

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven