Afvallen met...

zaterdag 12 september 2009 om 20:59
Jeetje, wat is het hier rustig, zitten ze met een delegatie in het echt te lullen vanavond ofzo?
Ik kom even zwaaien, en vertellen (ja sorry Xan, dat krijg je er gratis bij als je af gaat vallen met meisjes) dat ongesteld zijn het allerstomste is wat er bestaat (ik kan ook gewoon dingen niet optillen die ik normaal wel kan optillen, belachelijk! En ik had de concentratie van een goudvis de hele dag) maar dat ik verder wel lekker gewerkt heb vandaag en zowaar zin begin te krijgen in morgen spelen. En dat ik daar nu even de laatste dingen voor voor ga bereiden.
Ik kom even zwaaien, en vertellen (ja sorry Xan, dat krijg je er gratis bij als je af gaat vallen met meisjes) dat ongesteld zijn het allerstomste is wat er bestaat (ik kan ook gewoon dingen niet optillen die ik normaal wel kan optillen, belachelijk! En ik had de concentratie van een goudvis de hele dag) maar dat ik verder wel lekker gewerkt heb vandaag en zowaar zin begin te krijgen in morgen spelen. En dat ik daar nu even de laatste dingen voor voor ga bereiden.
zaterdag 12 september 2009 om 21:11
Ha Moos
Ongesteld zijn sucks bigtime!!
Deze week ook in huize Bieb.
Resultaat: vanmiddag mezelf getroost met een nieuw horloge,van de week al een spijkerbroek en de halve Xenos leeggeplunderd...pff
En vanavond teveel lasagne gegeten.
(en Xan ziet dit toch niet,is heel druk met nieuwe avatar zoeken )
Ongesteld zijn sucks bigtime!!
Deze week ook in huize Bieb.
Resultaat: vanmiddag mezelf getroost met een nieuw horloge,van de week al een spijkerbroek en de halve Xenos leeggeplunderd...pff
En vanavond teveel lasagne gegeten.
(en Xan ziet dit toch niet,is heel druk met nieuwe avatar zoeken )
zaterdag 12 september 2009 om 22:16
zaterdag 12 september 2009 om 22:25
Zit je al in de bus Age?
En wisten jullie dat Vinyl een hele enge stoornis heeft? Die ook behoorlijk ernstig is?
Xan, fijn dat jij ons topic zo goed in de gaten gehouden hebt. Ik denk dat die gele clown een hele goede nieuwe avator voor je zou zijn
Keesie, blijf je dit nieuwe plaatje houden? En wat lief van Kees en de bloempies!