Stom!!
zaterdag 12 september 2009 om 21:19
(Don't shoot me als er al een soortgelijk topic is en ja, ik weet dat dit hetzelfde is als die rubriek in de "Linda." maar ik vind dat gewoon erg leuk om te lezen).
Stom!!
* Mensen die geen richting aangeven in het verkeer
* Dat is net een een zak chips (open) op zijn kop heb laten vallen
* Het huishouden
* Dat ik niet kan stoppen met snoepen
Stom!!
* Mensen die geen richting aangeven in het verkeer
* Dat is net een een zak chips (open) op zijn kop heb laten vallen
* Het huishouden
* Dat ik niet kan stoppen met snoepen
zaterdag 12 september 2009 om 22:24
quote:Tinus1977 schreef op 12 september 2009 @ 22:04:
Nee Jackie, kerel kijkt naar stomme film op dvd over een of ander mayavolk met veel bloed en gore dingen..ohh die film heeft mijn man van de week ook gekeken.. ik vond hem afschuwelijk.... wat een bloederige rommel...en die gekke taal.... nee niks an!
Nee Jackie, kerel kijkt naar stomme film op dvd over een of ander mayavolk met veel bloed en gore dingen..ohh die film heeft mijn man van de week ook gekeken.. ik vond hem afschuwelijk.... wat een bloederige rommel...en die gekke taal.... nee niks an!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zaterdag 12 september 2009 om 22:26
* Mensen die geen richting aangeven op de rotonde
*Mensen die kuchen zonder iets voor hun mond te houden
* Mensen die praten met consumptie, of ongevraagd tegen je aan beginnen te praten terwijl ik moet ben, of ongevraagd te dichtbij komen zitten.staan/ etc ( Gebeurd erg vaak in de trein)
*Remsporen in de wc ( hoeveel moeite kost het nou om er even een borstel doorheen te halen?!)
*Als mijn haar net gesteild is, ik kom buiten en het begint te regenen....
*De wekker
* Als je in een drukke stad loopt en mensen voor je ineens stilstaan om 1 of andere reden
*Lange wachtrijen!
En kan nog wel even doorgaan, maar dan wordt mijn post wel erg lang Vind veel dingen stom, maar daarentegen ben ik ook over heel veel dignen positief!
*Mensen die kuchen zonder iets voor hun mond te houden
* Mensen die praten met consumptie, of ongevraagd tegen je aan beginnen te praten terwijl ik moet ben, of ongevraagd te dichtbij komen zitten.staan/ etc ( Gebeurd erg vaak in de trein)
*Remsporen in de wc ( hoeveel moeite kost het nou om er even een borstel doorheen te halen?!)
*Als mijn haar net gesteild is, ik kom buiten en het begint te regenen....
*De wekker
* Als je in een drukke stad loopt en mensen voor je ineens stilstaan om 1 of andere reden
*Lange wachtrijen!
En kan nog wel even doorgaan, maar dan wordt mijn post wel erg lang Vind veel dingen stom, maar daarentegen ben ik ook over heel veel dignen positief!
zaterdag 12 september 2009 om 22:26
oh ff ontopic"
* savonds laat de hond uitlaten als t regent
* snachts wakker worden van de kou omdat je te lui bent om het dekbed er weer in te doen
* feestjes waar je heel veel zin in hebt, die onwijs tegenvallen
* nog 10 wkn op de vakantie moeten wachten
* nog veeeeeeeeeel langer op m`n nieuwe huis moeten wachten
* al heel lang niet ongesteld geweest te zijn, terwijl dat wel zou moeten volgens de gynaecoloog!
ik heb er nog veel meer hoor.....
* savonds laat de hond uitlaten als t regent
* snachts wakker worden van de kou omdat je te lui bent om het dekbed er weer in te doen
* feestjes waar je heel veel zin in hebt, die onwijs tegenvallen
* nog 10 wkn op de vakantie moeten wachten
* nog veeeeeeeeeel langer op m`n nieuwe huis moeten wachten
* al heel lang niet ongesteld geweest te zijn, terwijl dat wel zou moeten volgens de gynaecoloog!
ik heb er nog veel meer hoor.....
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

zaterdag 12 september 2009 om 22:35
zaterdag 12 september 2009 om 22:40
zaterdag 12 september 2009 om 22:56
- dat ik emotioneel incontinent ben, had net zelfs tranen in mijn ogen bij K2 zoekt K3...
- dat ik studies moet volgen die ik saai vindt
- dat ik geen bal te doen heb op mijn werk (hypotheken)
- dat je van alle lekkere dingen dik wordt
- ongesteld zijn
- dat ik voor de zoveelste dag in de afgelopen week wakker werd van ruziënde bouwvakkers (op zaterdag! Leuk joh, verbouwingen bij buren...)
- dat lege rolletjes wc papier niet omgewisseld worden
- dat als diezelfde rolletjes wel eens omgewisseld worden de lege rol niet weggedaan wordt, maar gewoon naast de wc gezet..
- humorloze mensen
- dat ik studies moet volgen die ik saai vindt
- dat ik geen bal te doen heb op mijn werk (hypotheken)
- dat je van alle lekkere dingen dik wordt
- ongesteld zijn
- dat ik voor de zoveelste dag in de afgelopen week wakker werd van ruziënde bouwvakkers (op zaterdag! Leuk joh, verbouwingen bij buren...)
- dat lege rolletjes wc papier niet omgewisseld worden
- dat als diezelfde rolletjes wel eens omgewisseld worden de lege rol niet weggedaan wordt, maar gewoon naast de wc gezet..
- humorloze mensen
zaterdag 12 september 2009 om 23:03
-chagrijnige arrogante collega,zou met liefde haar een knal willen verkopen
-scooters/brommers die je nog heel lang nahoort galmen
- mijn nieuwe baan,blijk in een wespennest terecht te zijn gekomen, onderling veel haat en nijd
-overwerkuren die je niet op kan nemen
-post die half uit je brievenbus steek
-mannen die blijkbaar gemakkelijk hun gevoel uit kunnen schakelen
-scooters/brommers die je nog heel lang nahoort galmen
- mijn nieuwe baan,blijk in een wespennest terecht te zijn gekomen, onderling veel haat en nijd
-overwerkuren die je niet op kan nemen
-post die half uit je brievenbus steek
-mannen die blijkbaar gemakkelijk hun gevoel uit kunnen schakelen

zaterdag 12 september 2009 om 23:05
* Dat ik nog geen week een rijbewijs heb en vandaag schade heb gemaakt, bij mezelf dus...
* Mijn lievelingspoes weg is gelopen/vermist is
* fruit helemaal niet zo gezond is als je zou denken
* er zogenaamd gezellige reclame wordt gemaakt voor zoiets als kalfsvlees.
* Ikea's donzen dekbedden gevuld zijn met dons van levende eenden en ganzen.
* tofu
* ik geen pastasaus kan maken
* Meds mij nog niet teruggemaild heeft.
* Mijn lievelingspoes weg is gelopen/vermist is
* fruit helemaal niet zo gezond is als je zou denken
* er zogenaamd gezellige reclame wordt gemaakt voor zoiets als kalfsvlees.
* Ikea's donzen dekbedden gevuld zijn met dons van levende eenden en ganzen.
* tofu
* ik geen pastasaus kan maken
* Meds mij nog niet teruggemaild heeft.
zaterdag 12 september 2009 om 23:10
* mijn buren die lol hebben door veel naar elkaar te schreeuwen en niet willen ophouden, zelfs als ik gevraagd hebt of het zachter mag
* dat ik me niet zo lekker voel
* dat ik elke brief voor de vorige bewoners braaf heb terug gestuurd, maar dat ik na 2 jaar nog steeds van dezelfde instanties post voor ze krijg.
* dat er vaak een incassobureaubrief op de mat ligt en ik dan schrik, maar dat ie voor een vorige bewoner blijkt te zijn
* op zaterdag op 9 uur uit bed gebeld worden door een voor de deur staande deurwaarder die dus niet voor mij, maar voor de vorige bewoner komt.
* dat er nu hartvannederland op tv is en mn kat op de afstandsbediening ligt te slapen.
* dat ik me niet zo lekker voel
* dat ik elke brief voor de vorige bewoners braaf heb terug gestuurd, maar dat ik na 2 jaar nog steeds van dezelfde instanties post voor ze krijg.
* dat er vaak een incassobureaubrief op de mat ligt en ik dan schrik, maar dat ie voor een vorige bewoner blijkt te zijn
* op zaterdag op 9 uur uit bed gebeld worden door een voor de deur staande deurwaarder die dus niet voor mij, maar voor de vorige bewoner komt.
* dat er nu hartvannederland op tv is en mn kat op de afstandsbediening ligt te slapen.
zaterdag 12 september 2009 om 23:13
zaterdag 12 september 2009 om 23:53
Ik me niet kan motiveren (wanneer ik thuis aan een artikel hoor te werken) om daadwerkelijk iets te doen.
Mijn vriend de huishoudelijke taken (die we samen zouden doen) blijkbaar niet ziet en het dus op mij aan komt (omdat ik ze wel zien, maar niet kan zien...lekker duidelijk he!)
Ik als enige op mijn werk een pilotenkoffer nodig heb om mijn spullen mee te nemen....
...Ik hier, na inmiddels 4 maanden in bezit te zijn van deze zeer handige koffer, nog steeds commentaar op krijg van mijn collega's ( zijn steeds de zelfde....)
Mijn vriend de huishoudelijke taken (die we samen zouden doen) blijkbaar niet ziet en het dus op mij aan komt (omdat ik ze wel zien, maar niet kan zien...lekker duidelijk he!)
Ik als enige op mijn werk een pilotenkoffer nodig heb om mijn spullen mee te nemen....
...Ik hier, na inmiddels 4 maanden in bezit te zijn van deze zeer handige koffer, nog steeds commentaar op krijg van mijn collega's ( zijn steeds de zelfde....)

zondag 13 september 2009 om 00:10
*mijn buurvrouw die sinds begin april zowat 24/7 in de tuin woont
*diezelfde buurvrouw niet op een normale toon kan praten
*diezelfde buurvrouw haar hond 's morgens vroeg in de tuin laat en de hond dat altijd aan de hele buurt laat weten door luidkeels te blaffen
*dat ik al 7 weken buikpijn heb
*dat het weekend altijd veel te kort is
*en de nachten ook
*en mijn salaris ook
*en ikzelf ook
*diezelfde buurvrouw niet op een normale toon kan praten
*diezelfde buurvrouw haar hond 's morgens vroeg in de tuin laat en de hond dat altijd aan de hele buurt laat weten door luidkeels te blaffen
*dat ik al 7 weken buikpijn heb
*dat het weekend altijd veel te kort is
*en de nachten ook
*en mijn salaris ook
*en ikzelf ook