Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Dat ken ik, maar ben vandaag niet eens op de bank geploft. Slim he? Dus ik lig er al in.

Trusten vast!
Ik ben jaloers op de Kikker! Had ik ook beter kunnen doen.
Peas on earth!
Ben ook thuis!!

Moest opeens vanalles bijlezen Drift, Erwt én Vinyl! Alsof we nog niet genoeg gekletst hebben vanavond

Trein had bij aankomst 15 minuten vertraging... zonde...
Ben ook thuis!!

Moest opeens vanalles bijlezen Drift, Erwt én Vinyl! Alsof we nog niet genoeg gekletst hebben vanavond

Trein had bij aankomst 15 minuten vertraging... zonde...
Zo, en gelijk maar 2 keer, hij was een beetje traag
Slapen jullie nu allemaal?

(ok, ik zat ook enorm te gapen in de trein, misschien moet ik ook m'n bed maar induiken...)
Even wat leuke daily's

Nou, ik ga ook maar afsluiten dan... tot morgen!
Ai, ik heb ook zo'n elektrische vliegenmepper nodig nu

Ik haalde mijn beddengoed nog even van de lijn buiten want volgens AccuWeather op m'n iPhone gaat het om 6u regenen morgen. Maar nu is er een verdwaasde bij mee naar binnen gekomen (zat tussen dubbel gefrotte laken) en die zit nu op het plafond. Zo kan ik toch niet gaan slapen!! (en mijn plafond is net zo hoog als die van Drift)
Even op bijenjacht dus...

en een beetje

Lekker geslapen, nieuwe buren zijn nu bezig met vloer leggen (hadden ze heel keurig gemeld), en ben eigenlijk wel een beetje wakker.

Age ook weer veilig thuis gelukkig. Bij gevangen?
Peas on earth!
Hier ook wakker maar nog wel een beetje moe.

Bij idd gevangen. Het beest bleef netjes op het plafond zitten, kwam ook wat versuft uit m'n beddengoed vallen. Dus ik kon er makkelijk een Viva tegenaan drukken en toen viel 'ie meer dood dan levend op de grond.

Heb 'm toen helemaal dood gedrukt maar wél buiten weggegooid voor het geval hij weer tot leven zou komen

Ik ga even een boek lezen ipv de tv direct weer aan te zetten.

Succes bij je oom en tante Erwt (wonen ze wel in de buurt?)
Hier ook moe helaas... Maar ja, niks aan te doen!
Arme bij, in half bewusteloze toestand bruut vermoord. Daar gáán idealistische principes Age

Oom en tante wonen op halfuurtje met de auto, da's dus wel te doen. Arme Xan is alleen niet bepaald vrolijk, want erg beroerd geslapen en nog steeds napijn van kies. Ik vraag me eigenlijk af of het wel normaal is dat dat zó lang duurt (behandeling was dinsdag).

Ik heb klassiek muziekje op, ontbijtje, lekker relaxed

Oh wacht, ik ga nog een lijstje doen. Even denken...
Peas on earth!
haa, wel leuk dat we de laatste én de eerste zijn, want daar is Vinyl ook al

Gisteren:

- ontbijt: yoghurt+framboosjes+cruesli

- lunch: 2 crackers met philadelpia+komkommer, beker optimel

- tussendoor: heel veel olijven bij Drift , thee, limo en 4 suikerpinda's (jaja )

- avondeten: stokbroodjes met lekkere smeerseltjes, risotto van Age (met ui, erwtjes en champignons), salade, glas rose, koffie

Wauw, best keurig lijstje toch?
Peas on earth!
Je vergeet wel de pesto en de kaas, Erwt!
Ohja, maar gelukkig heb ik jou om me daar aan te herinneren : risotto + pesto+ parmezaan dus
Peas on earth!
hihi...

Ik heb veel te veel suikerpinda's en brood met smeersels gehad voor een goed lijstje...

Maar ja, vandaag weer een dag!
Hier ook wel iets teveel stokbrood, maar in combinatie met de rest nog best heel verantwoord denk ik. Hmm, ik ga maar eens even douchen... tis hier heel saai en grauw weer.
Peas on earth!
Goedemorgen! Ik zit hier al keurig gedoucht, met een goed pakje aan 2 boterhammen weg te werken. Ben nog niet heel nerveus, maar ik heb toch niet helemaal jofel geslapen, stiekum

Leuk dat jullie het leuk gehad hebben maisjes. Bij een volgende meet met minder peuterige inslag ben ik er graag bij

Zo, nog even laarzen poetsen en de laatste dingen in m'n rugtas gooien, en dan op naar theater!

Mochten er mensen zijn die niks te doen hebben vandaag, het is sowieso leuk in Utrecht, want Culturele Zondag en opening van het Culturele Seizoen en ik speel in Theater Vinyl (kleine zaal)
Goedemorgen

Was al bang dat het topic bij mijn afwezigheid helemaal stilgevallen was, maar ik zie dat jullie je ruimschoots vermaakt hebben

Fijn dat de therapiesessie zo goed was voor de meisje, betekent dit overigens dat jullie straks collectief te bed liggen met het door Vinyl overgebrachte Mexicaanse griepje? Zou toch naar zijn!

Moos en Biebelie, wij zijn deze week lotgenoten

Heb gisteren bij wijze van voorzorgmaatregel alvast suikervrije chocolade ingeslagen, maar of dat de truc nu gaat doen?!

Hier gaat het ff niet zo heel lekker. Naast heel druk met werk en studie, moet ik vanwege diverse privéontwikkelingen heel erg veel moeite doen om overeind te blijven. Merk dat ik dan ook wegblijf van het forum, omdat ik weet dat ik hier altijd op medeleven kan rekenen en nu echt echt echt geen zin heb om weer te gaan huilen. Ik schop mezelf nu gewoon richting studieboeken en daarna richting buiten voor een rondje hollen. Gaat vást een beetje helpen!

En vanavond natuurlijk boer zoekt vrouw he!!
Veel plezier Moos!
quote:Moosey schreef op 13 september 2009 @ 09:20:

Mochten er mensen zijn die niks te doen hebben vandaag, het is sowieso leuk in Utrecht, want Culturele Zondag en opening van het Culturele Seizoen en ik speel in Theater Vinyl (kleine zaal)

Bestáát dat? Waar?
voor Tien.

Je vindt je baan en studie wel leuk, Tien?
quote:Vinyl schreef op 13 september 2009 @ 09:26:

voor Tien.

Je vindt je baan en studie wel leuk, Tien?Thanks girl. Niet te lief gaan doen nu hoor.. En ja, mijn studie vind ik leuk, maar moet er meer tijd in steken dan ik heb en dat frustreert nogal. Komt bij dat baan wel leuk is, maar ik nu al midden in een machtsconflict gerold ben. Over mij, wel te verstaan. Kost ook veel energie om dan maar de vrolijke Tien te blijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven