Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
O, das wel shit zeg! Hoop dat dat snel opgelost is, dan krijg je ook weer meer energie voor de studie denk ik!
'Theater Vinyl'

Ik kom helaas niet Moos, ga vandaag eens met mijn administratie aan de slag en in mijn zelfhulpboek beginnen.

Wens je wel veel succes!

Hè Tien, wat naar allemaal... Misschien eens op studie en werk concentreren (tis niet niks al die veranderingen in 1 week) en privé-sorus links laten liggen?
Goedemorgen!

Hier ook nog een beetje sloom en slaperig. Burenfeestje heeft nog wel even geduurd waardoor ik wel af en toe sliep maar ook steeds weer wakker werd. Verder wel tot half 10 geslapen dus dat is wel weer fijn.

Moos, veel succes vandaag! Hier in de buurt zijn ook allerlei dingen te doen vandaag. Ik denk dat ik thuis blijf, wat huishoudelijke dingen ga doen en vervolgens met een boek de bank opduik.

Tien wat vervelend dat het even allemaal niet lekker loopt. Zou het kunnen dat studie na verloop van tijd minder tijd en energie gaat kosten? Omdat je beter begrijpt wat je wel of niet moet doen of makkelijker leert lezen of omdat je eraan gewend raakt?

Dat is wel een beetje mijn ervaring namelijk.
Vinyl, hoe voel jij je vandaag? Ben je nog aan de antigrippine?

En Erwt, heb jij die suikerpinda's geteld?
Ja , maar dat kon omdat het er maar vier waren

Ik ben weg
Peas on earth!
Ik ben niet aan de antigrippine nu, maar dat ga ik zo wel doen ja.

Ben een beetje zoals gisteren, maar na twaalf uur/ half een heb ik weer de hele dag voor mezelf!

Ben nu in gevecht met, ik denk wel 200, fruitvliegjes. Klotebeestjes, er valt hier niks (meer) te halen, dus rot op!

(had schijnbaar een nectarine gehad die aan de onderkant rotte...)

Maar ja, die is al een week weg ofzo en de fruitvliegjes hebben het hier prima naar de zin. Heb alle grootmoeders truukjes al geprobeerd. Nu staat beneden alles tegen elkaar open in de hoop dat ze gewoon maar mijn huis uitwaaien...
Jippie!! Ik krijg de prijs voor het slapste excuus vanavond bij de Nacht van de Vergeten Toneelprijzen.

Ik kan natuurlijk niet komen omdat ik vanavond BzV moet kijken

(een vriend van mij organiseert dat)

Vinyl, werkt die alle ramen open tactiek van je een beetje? Ik moet straks mijn vuilniszak ook echt weg gaan doen want daar zwermt ook wat rond.
Hier zwermt gelukkig nog niet echt wat rond, maar vuilniszak moet wel richting container. En de prullenmand ook, die zit bomvol met volgesnoten tissues

Kijk dit filmpje eens: Deense moeder zoekt vader van haar kind
Zo... even teruglezen maar
Oh, en ik ben er inmiddels al achter dat het filmpje nep is...
quote:AgentL schreef op 13 september 2009 @ 10:50:

Oh, en ik ben er inmiddels al achter dat het filmpje nep is...Hoe ben je daarachter gekomen?
Is net klaar met teruglezen.

Goh vonden jullie Drifts huis ook al zo naar modern en groot?

Vinyl tacohoest is heul besmettelijk, wassen die handjes voor je weer het forum opkomt!

Ik heb tot nu toe 2 blokjes van de chocola per dag gehad (zijn helaas wel wat groter dan blokjes van een reep) maar al even zoveel aan Kees gevoerd, ik ga natuurlijk niet in mijn eentje dik aan het altaar staan.

Wel jammer dat ik nu de foto van Olijf heb gemist, doe je hem nog een keertje in de herkansing?

TIen, ik had je al gemist, ik hoop dat hardlopen je een beetje rust in je lijf brengt. Moeilijk hoor, ik snap heel goed dat er dingen zijn die moeten, dingen die je wil en de combi is veel te veel. Kun je die machtstrijd uitleggen? Gaat dat nog over? Helpt het dat Zus haar feestje binnenkort voorbij is? Niet huilen maar
Klinkt gezellig meiden! Fijn dat jullie een gezellige avond hebben gehad.

Tientje, wat balen zeg Hoop dat het snel is opgelost.

Moos, veel succes vandaag!

Ik was laat thuis en ben een beetje brakkerig. Was bijzonder, Derek
Door een reactie op het filmpje te kijken, van de zgn. "vader". Daar stond in de beschrijving dat dat filmpje een grap was, een reactie op het "echte" filmpje wat nep bleek te zijn. Website erbij etc.

Die "Karen" heeft nog niks bevestigt... maar ze heet eigenlijk Ditte en is een actrice.

En dat ze niet weet hoe de vader heet en welke nationaliteit hij heeft klinkt natuurlijk ook niet echt aannemelijk

En op haar website zijn foto's van haar en "haar" kind te zien, maar geen foto's van toen hij een jongere baby was ofzo...
Oh, Olijf, ik ben wel heel beniewd naar de foto die ik heb gemist
Een Erwtenfilmpje op YouTube!!!
Nee, vliegjes zijn nog niet weg, ze hebben het denk ik veel te gezellig bij mij...

Maar goed, als er geen eten is moeten ze toch een keer dood gaan?

Tellen is klaar, we hebben weer flink opgehaald! Joepie!
Vinyl, en ze met een goedkope bus deo en een aansteker levend verbranden? Of durf je dat niet aan?
Nee, had ik het net ook met die vriendin over, maar ze zitten op mijn keukenkastjes, en op schilderijen en het behang... ben bang dat ik dan mijn huis wel kan afschrijven
Mja ok, wij gebruikten die techniek ook in de keuken van ons oude studentenhuis, die was zo lelijk oud en goor, daar kon een blind paard nog weinig schade aanrichten.
De levensduur van fruitvliegjes is sowieso niet zo lang toch?
Ja..... en als ik ooit mijn huis nog wil verkopen kan ik dit beter niet doen
Jippie voor de collecte!!

Zullen we dan nu met het geld op vakantie Vinyl?

Sorry, zit een beetje op het rel-bankje vandaag...
quote:Mevrouwdekees schreef op 13 september 2009 @ 11:29:

Vinyl, en ze met een goedkope bus deo en een aansteker levend verbranden? Of durf je dat niet aan? Lijkt me echt een bezigheid voor op de zondagochtend...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven