Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
*gaat een baan zoeken als fruitvliegjesdeskundige*
Peas on earth!
Ik zie ze al met z'n allen onder de bank verstopt liggen
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 13 september 2009 @ 19:18:

*gaat een baan zoeken als fruitvliegjesdeskundige* Wie weet heeft Martin Gaus nog wel wat voor je.
Er blijkt dus gewoon iemand een stilleven van rottend fruit met fruitvliegjes gemaakt te hebben (hoewel ik niet zeker weet of dat dan officieel 'stilleven' mag heten, want die fruitvliegjes zitten natuurtlijk niet stil)

Wie wil dat nou aan zijn muur?!
Peas on earth!
Mijn eten was ook heerlijk! Morgen eet ik hetzelfde

De pesto is ook erg lekker, joehoe!

Heb alleen wel last van een kies links achterin

Al sinds de suikerpinda's van gisteren. Ach ja... zo komen de snoepers te pas (is dat een Twentse uitdrukking of een Nederlandse uitdrukking?)
quote:AgentL schreef op 13 september 2009 @ 19:22:

Mijn eten was ook heerlijk! Morgen eet ik hetzelfde

De pesto is ook erg lekker, joehoe!

Heb alleen wel last van een kies links achterin

Al sinds de suikerpinda's van gisteren. Ach ja... zo komen de snoepers te pas (is dat een Twentse uitdrukking of een Nederlandse uitdrukking?)

Twents en Achterhoeks

Ik ken het van 'goed te pas zijn' of niet meer zo goed te pas zijn...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 13 september 2009 @ 19:21:

Er blijkt dus gewoon iemand een stilleven van rottend fruit met fruitvliegjes gemaakt te hebben (hoewel ik niet zeker weet of dat dan officieel 'stilleven' mag heten, want die fruitvliegjes zitten natuurtlijk niet stil)

[afbeelding]

Wie wil dat nou aan zijn muur?!Ik lig helemaal in een deuk, want ik héb dit aan de muur nu. Ik heb 3 canvaslijsten met bloemen en daar zitten ze op, ongeveer hetzelfde effect

Iew, kiespijn trouwens niet leuk Age! Ik bied me wel alvast aan als verpleegster in geval van Erge Kiespijn. De ervaring heeft me echter geleerd dat ik dat maximaal drie dagen volhou
Peas on earth!
Het is meer dat mijn tandvlees gevoelig is... dat is een beetje geirriteerd... Dus ik pulk me gek met tandenstokers nu
Het moet verboden worden trouwens!!

Al die topics die geopend worden over "wat te dragen op deze kleur laarzen?" of "welke kleur laarzen onder blauw jurkje" e.d.

Ik krijg daar echt JEUK van en moet me inhouden om te schreeuwen dat het wat spannender mag
Xan kijkt echt het AllerDomste Programma dat ik Ooit heb gezien op tv, op Rtl5. Mensen die een parcours moeten afleggen en dan omvallen/in het water vallen/etc. En het ergste is dat hij er ook nog heel hard om moet lachen
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 13 september 2009 @ 19:39:

Xan kijkt echt het AllerDomste Programma dat ik Ooit heb gezien op tv, op Rtl5. Mensen die een parcours moeten afleggen en dan omvallen/in het water vallen/etc. En het ergste is dat hij er ook nog heel hard om moet lachen Oh ja, Wipe out, daar heb ik pas nog een artikel over geschreven voor ons jongerenblad. Flauw is het idd!
quote:AgentL schreef op 13 september 2009 @ 19:39:

Het moet verboden worden trouwens!!

Al die topics die geopend worden over "wat te dragen op deze kleur laarzen?" of "welke kleur laarzen onder blauw jurkje" e.d.

Ik krijg daar echt JEUK van en moet me inhouden om te schreeuwen dat het wat spannender mag

Whahha... ik had al even teruggespiekt dat je dáár inderdaad rebels had gereageerd

Dit topic vind ik trouwens vrij stom. Waarom koop je laarzen als je vervolgens niets hebt om erbij aan te doen. Ik ga nog een keer blauwe laarzen kopen. Had ook heel leuke blauwe laarzen gezien, maar zonder rits. Daar hou ik niet zo van, daar word ik nogal zenuwachtig van, dat ik er niet in/uit kom daarna
Peas on earth!
ps: heeft misschien ook met mijn opvoeding te maken... Mijn vader zat vroeger in de kleding, en hij is erg ijdel.

Mijn moeder was het tegenovergestelde... Ik ging bijv. altijd met mijn vader winkelen, want mijn moeder had er geen kijk op.

Sterker nog: ik moest altijd helpen met kleren klaar leggen voor m'n zusjes, want m'n moeder zag echt niet dat bepaalde combinaties niet konden

Nu vraagt ze het nog wel eens trouwens... Of heeft ze combi's aan die echt niet kunnen
quote:Vinyl schreef op 13 september 2009 @ 19:40:

[...]

Oh ja, Wipe out, daar heb ik pas nog een artikel over geschreven voor ons jongerenblad. Flauw is het idd!

Ik geloof dat ie vooral ook moet lachen omdat die mensen zich ongetwijfeld na hun val nog ellendiger voelen dan Xan zich nu voelt

Die mensen moeten zich echt wel pijn doen volgens mij, maar ja, ze kiezen er zelf voor...
Peas on earth!
Ha, da's wel bijzonder Age, dat je met je vader ging winkelen.
Peas on earth!
Yep, vaak op donderdagavond... En dan gingen we lekkere verse koeken halen bij de bakker, en een zak snoep scheppen.

Dus ja, al dat gevreet heb ik écht niet van een vreemde
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 13 september 2009 @ 19:41:

[...]

Ik geloof dat ie vooral ook moet lachen omdat die mensen zich ongetwijfeld na hun val nog ellendiger voelen dan Xan zich nu voelt

Die mensen moeten zich echt wel pijn doen volgens mij, maar ja, ze kiezen er zelf voor...

Nou, inderdaad! Het hele parcours is ergens in Zuid Amerika, en elk land dat deze serie opneemt reist dus met alle mensen daarheen!

@ Age: klinkt gezellig zeg met je pa!
Oh echt waar Vinyl, dus er zijn meer landen die dit opnemen en die dan met die hele ploeg deelnemers naar Z-amerika reist. Oh ik zie nu ook ineens dat het inderdaad eigenlijk een heel park is. Bizar.

Klinkt best leuk Age!

Ik moet nog even die boeren bestuderen
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 13 september 2009 @ 19:49:

Oh echt waar Vinyl, dus er zijn meer landen die dit opnemen en die dan met die hele ploeg deelnemers naar Z-amerika reist. Oh ik zie nu ook ineens dat het inderdaad eigenlijk een heel park is. Bizar.

Klinkt best leuk Age!

Ik moet nog even die boeren bestuderen

Ja, klopt, ze hebben een heel park gebouwd. Is denk ik best een dure grap om te maken, dus daarheen reizen zal wel goedkoper zijn?

Op het moment dat NL er opnam zaten australie en Uk er ook geloof ik.
Mijn vader is erg ijdel & op uiterlijk gericht. Ook vooral gericht op wat de 'buitenwereld' ervan denkt...

Daarom hebben mijn ouders nog lang gewacht om het aan de familie te vertellen dat ze een poosje uit elkaar gingen.

We hebben bijvoorbeeld nog mijn verjaardag voor de familie gevierd en gedaan alsof er niks aan de hand was.

Dat was echt killing voor mijn moeder, en zij kon uiteindelijk haar mond niet houden tegenover opa en oma.

Maar ja... stel je eens voor dat de mensen om je heen slecht over je gaan denken

Nou ja, dat is uiteindelijk natuurlijk wel gebeurd, maar dat hij heeft hij allemaal aan zichzelf en zijn eigen gedrag te danken...
Op het profiel van Boer Jan:

Wat moet een vrouw absoluut hebben? Blond haar, en stevig

Lekker diepzinnig zeg...
Peas on earth!
quote:Vinyl schreef op 13 september 2009 @ 19:51:

[...]

Ja, klopt, ze hebben een heel park gebouwd. Is denk ik best een dure grap om te maken, dus daarheen reizen zal wel goedkoper zijn?

Op het moment dat NL er opnam zaten australie en Uk er ook geloof ik.Dus daar komen ook nog NLse uitzendingen van?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 13 september 2009 @ 19:53:

[...]

Dus daar komen ook nog NLse uitzendingen van?

Is dit niet NL dan?

De Nederlandse zijn voor de zomer al geweest, want net voor de start heb ik de presentatrice geinterviewd.

Hmmm.. mss wordt dat nog wel herhaald?
Ooooh, dat ben ik!!!! Boer Jan zoekt mij!!!

(ok, ben wel nep-blond natuurlijk...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven