Afvallen met...
zondag 13 september 2009 om 19:54
Age, bizar moet dat zijn geweest, om net te doen alsof er niets aan de hand was... En dat familie slecht is gaan denken, lijkt me dat dat nu eenmaal de consequentie is van wat je vader gedaan heeft... had ie iets anders kunnen verwachten dan?! Hoe is het contact van je vader met die kant van de familie dan?
Peas on earth!
zondag 13 september 2009 om 19:56
zondag 13 september 2009 om 19:56
quote:Vinyl schreef op 13 september 2009 @ 19:54:
[...]
Is dit niet NL dan?
De Nederlandse zijn voor de zomer al geweest, want net voor de start heb ik de presentatrice geinterviewd.
Hmmm.. mss wordt dat nog wel herhaald?Dit is Engelstalig, kan niet helemaal horen waar vandaan. Klinkt Amerikaans, maar ze hadden het net over iemand met een Brits accent....
[...]
Is dit niet NL dan?
De Nederlandse zijn voor de zomer al geweest, want net voor de start heb ik de presentatrice geinterviewd.
Hmmm.. mss wordt dat nog wel herhaald?Dit is Engelstalig, kan niet helemaal horen waar vandaan. Klinkt Amerikaans, maar ze hadden het net over iemand met een Brits accent....
Peas on earth!
zondag 13 september 2009 om 19:57
zondag 13 september 2009 om 19:57
Ja, was ook altijd best gezellig met mijn vader.
Maar nu pas zie ik dat hij nooit zijn verantwoordelijkheid als vader nam. En nu nog steeds niet.
Ik heb notabene niet eens een sleutel van zijn huis, laat staan dat ik alleen welkom ben als het hem ook uitkomt.
Nou, dat hoort zo echt niet!
Ik ben al 9 jaar uit huis, maar ik heb nog steeds de huissleutel van mijn moeders huis. En ik ben daar dag en nacht welkom.
Maar nu pas zie ik dat hij nooit zijn verantwoordelijkheid als vader nam. En nu nog steeds niet.
Ik heb notabene niet eens een sleutel van zijn huis, laat staan dat ik alleen welkom ben als het hem ook uitkomt.
Ik ben al 9 jaar uit huis, maar ik heb nog steeds de huissleutel van mijn moeders huis. En ik ben daar dag en nacht welkom.
zondag 13 september 2009 om 19:59
quote:AgentL schreef op 13 september 2009 @ 19:57:
Ik ben al 9 jaar uit huis, maar ik heb nog steeds de huissleutel van mijn moeders huis. En ik ben daar dag en nacht welkom.Hmmm... ik heb sinds kort pas weer een sleutel van mijn ouders. Ben dag en nacht welkom, maar zal niet zomaar onverwachts naar binnen komen. Dat niet...
Ik ben al 9 jaar uit huis, maar ik heb nog steeds de huissleutel van mijn moeders huis. En ik ben daar dag en nacht welkom.Hmmm... ik heb sinds kort pas weer een sleutel van mijn ouders. Ben dag en nacht welkom, maar zal niet zomaar onverwachts naar binnen komen. Dat niet...
zondag 13 september 2009 om 19:59
zondag 13 september 2009 om 20:00
Ik heb geen sleutel meer van het huis van mijn ouders. Wel lang gehad (hoewel... het zou kunnen dat ik er nog eentje heb, bedenk ik me nu). Ik ga eigenlijk nooit onverwacht naar mijn ouders. Maar... áls er iets zou zijn en ik zou bellen, zouden mijn ouders altijd tijd voor me maken en meedenken/meehelpen/luisteren.
Peas on earth!
zondag 13 september 2009 om 20:04
Ik had trouwens eergisteren mijn vader aan de telefoon en wel een bijzonder gesprek ineens, onder andere over hoe dat voor mij is om enig kind te zijn, hoe zij daarvoor gekozen hebben, en hoe het voor mij is geweest om op kamers te gaan en te merken dat mijn ouders weer heel erg hun 'eigen leven' gingen leiden. Was leuk om dat nu, zoveel jaar later, te delen en ook te horen hoe mijn vader daar naar keek. Ik heb het namelijk, toen ik op kamers ging, best wel een rare gewaarwording gevonden om te merken dat mijn ouders bijvoorbeeld op een gegeven moment zeiden: 'oh Erwtje, dat weekend zijn we er niet, dus dan kun je niet langskomen'....
Peas on earth!
zondag 13 september 2009 om 20:05
Ja, zou je toch wel denken dat 'ie er aan onderdoor gaat Erwt. Is volgens familie ook wel zo, maar wij merken daar niks van. Hij heeft al zeker een jaar niet meer proberen te bellen.
Inmiddels heeft hij met zijn kant van de familie ook nog nauwelijks contact. Wij hebben zelf nog af-en-toe contact met 1 broer van hem, en zijn vrouw. Maar vooral omdat mijn moeder en mijn tante goed bevriend zijn...
Van hun krijgen we dus af en toe nog wel wat mee.
Inmiddels heeft hij met zijn kant van de familie ook nog nauwelijks contact. Wij hebben zelf nog af-en-toe contact met 1 broer van hem, en zijn vrouw. Maar vooral omdat mijn moeder en mijn tante goed bevriend zijn...
Van hun krijgen we dus af en toe nog wel wat mee.
zondag 13 september 2009 om 20:09
Gek inderdaad Age, dat hij gewoon geen enkele moeite meer doet. Ik zou me toch afvragen hoe dat voor hem moet voelen, bijvoorbeeld op belangrijke dagen (zoals je verjaardag ofzo). Dat je dat zomaar voorbij kan laten gaan....
Da's wel goed omschreven Vinyl, dat die relatie als het ware gelijkwaardiger wordt. Kan met m'n vader trouwens ook wel heel leuk en open over dat soort dingen praten, wel wat 'beschouwend' als het ware.
Da's wel goed omschreven Vinyl, dat die relatie als het ware gelijkwaardiger wordt. Kan met m'n vader trouwens ook wel heel leuk en open over dat soort dingen praten, wel wat 'beschouwend' als het ware.
Peas on earth!
zondag 13 september 2009 om 20:11
Ja, soms ook wel gek hoor, mijn moeder begint soms ook wel te klagen over mijn vader, en dat is wel eens lastig.
Mijn moeder zou zo graag reizen nu ze meer tijd en geld hebben, maar mijn vader durft niet ver te vliegen en hij wil eigenlijk niet zo graag wat anders. Houdt niet zo van veranderingen en onzekerheden. Terwijl mijn moeder net zo impulsief is als ik.
Wel eens lastig hoor, ik snap haar wel maar mijn pa is ook gewoon mijn pa, zal daar geen partij in kiezen natuurlijk!
Mijn moeder zou zo graag reizen nu ze meer tijd en geld hebben, maar mijn vader durft niet ver te vliegen en hij wil eigenlijk niet zo graag wat anders. Houdt niet zo van veranderingen en onzekerheden. Terwijl mijn moeder net zo impulsief is als ik.
Wel eens lastig hoor, ik snap haar wel maar mijn pa is ook gewoon mijn pa, zal daar geen partij in kiezen natuurlijk!
zondag 13 september 2009 om 20:14
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 13 september 2009 @ 20:13:
Ja, dat lijkt me dan inderdaad weer gek Vinyl. Ouders blijven tenslotte wel echt 'ouders', geen vrienden.Ja... terwijl ik haar goed snap hoor, zeker nu ik ook veel reis kan ze het gewoon goed bij me kwijt, want ik snap het goed. Maar goed, het is wel eens lastig. Ik vind het ook zo jammer voor haar, maar zo is mijn pa nu eenmaal...
Ja, dat lijkt me dan inderdaad weer gek Vinyl. Ouders blijven tenslotte wel echt 'ouders', geen vrienden.Ja... terwijl ik haar goed snap hoor, zeker nu ik ook veel reis kan ze het gewoon goed bij me kwijt, want ik snap het goed. Maar goed, het is wel eens lastig. Ik vind het ook zo jammer voor haar, maar zo is mijn pa nu eenmaal...