Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Ja, dat is nou eenmaal niet anders... Mijn opa wilde ook nooit op vakantie, dus ging oma maar alleen. Samen met haar zus naar Lourdes...

Maar wel lastig voor je moeder Vinyl! Je moeder wil dit natuurlijk samen met je vader delen...

Ik ben d'r klaar voor, zie ik jullie op het BzV-topic?
Mijn afwas staat nog te wachten... Maar nu even niet: eerst Boer zoekt Vrouw!!
Nou, dat is het ja! Ze hebben het vroeger heel krap gehad, en nu kan het.

Ze is nu alleen (met een groep) naar Oeganda geweest en misschien gaan we nog wel eens samen, maar het is zo zonde... hij wil alleen kamperen in Frankrijk...
Tientje!! Waar ben je? Boer zoekt Vrouw is begonnen!!!!
Ik probeer te multitasken: tv kijken, speech bijschaven en hoofdstuk over dynamische organisatiestructuren in mijn hoofd te stampen. Gaat niet helemaal goed samen
quote:Vinyl schreef op 13 september 2009 @ 17:53:

@ Tientje: Ik heb nog eens zitten denken over je posting van eerder deze dag.

Maar... als privédingen je zoveel energie kosten en je somber maken, zijn ze dan wel het juiste? Kun je het dan niet beter helemaal losmaken? Want het zou je gelukkiger moeten maken, maar het lijkt niet dat effect te hebben.

Pas je wel goed op jezelf, en zeg je wel 'stop' op het moment dat je er zelf aan onderdoor gaat?Even omhoog...
quote:Vinyl schreef op 13 september 2009 @ 21:08:

[...]

Even omhoog...Ik ga je heeeel even bellen, want ik denk dat ik teveel codetaal gebruikt heb...
quote:Tientje79 schreef op 13 september 2009 @ 20:54:

Ik probeer te multitasken: tv kijken, speech bijschaven en hoofdstuk over dynamische organisatiestructuren in mijn hoofd te stampen. Gaat niet helemaal goed samen

Maar Tien, je weet toch... iedere zondag tussen 20:20u en 21:30u moet je écht even voor de tv zitten met je laptop op schoot... En alleen maar aandacht voor de tv en voor het BzV-topic.

Wat kan er nou belangrijker zijn?!?!
Zucht... Dat was weer ouderwets gezellig
Bennikweer! Pfoe, wat druk zeg: tvkijken, forummen
Peas on earth!
Maar dat was weer leuk. Hoewel ik me meer op volgende week verheug. Dit was nog iets minder boeiend. Volgende week speeddaten!

Nu even Paul de Leeuw kijken (en forummen hoor, ik kan natuurlijk niet zomaar zonder jullie ).
Peas on earth!
Trouwens, zonder alle codetaal te begrijpen, zit er wel iets in wat Vinyl zegt: als dingen zoveel frustratie/verdriet/energie* kosten, zijn die dingen dan wel goed voor je. Da's op zich wel een helder idee...

*doorstrepen wat niet van toepassing is
Peas on earth!
quote:Tientje79 schreef op 13 september 2009 @ 21:23:

[...]

Ik ga je heeeel even bellen, want ik denk dat ik teveel codetaal gebruikt heb...Bel je zo wel ff als ik klaar ben maar wil om 22 uur wel naar bed, ok?
Ik kon het nauwelijks bijhouden op het BzV topic, ieder keer als ik iets gepost had (wat nogal lang duurde) was het topic alweer een pagina verder...
Ja, je moet wel snel typen om bij te blijven bij BZV
Peas on earth!
Oh, heel nieuw decor bij PdL.
Peas on earth!
Paul de Leeuw kijk ik eigenlijk nooit meer. En ik moet nog een stukje zooi opruimen in de keuken. Had ik voor BZV geen tijd meer voor
Ik eigenlijk ook nooit meer, maar Xan zei dat gisteren dat het best leuk was (nieuw soort programma geloof ik), maar dit is een perfect programma om ondertussen te kunnen forummen
Peas on earth!
Da's waar!

Ik verdwijn voor 10 minuten de keuken in en kom terug met een roseetje om mijn weekend al forumend af te sluiten
Hmm Jan Smit bij PdL, maar ik ben anti-Jan sinds Yolanthe. Jaja, ik heb een heus Standpunt
Peas on earth!
Zo, zat even met mijn moeder aan de telefoon... Wat is Jan Smit open bij Paul de Leeuw op tv!
Ik had mijn moeder aan de lijn. Vanuit het werk van mijn vader wordt een verrassing geregeld omdat hij binnenkort 35 jaar in dienst is. We gaan brunchen ergens in november. Hij mag het niet weten dus mijn moeder stond te fluisteren in de slaapkamer
Ik vind Jan Smit stom. Ik vind m ineens ook niet meer sympathiek meer. Vind 'm trouwens ook niet echt open, hij knikt/lacht alleen maar, verder niet....
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 13 september 2009 @ 21:46:

Ik had mijn moeder aan de lijn. Vanuit het werk van mijn vader wordt een verrassing geregeld omdat hij binnenkort 35 jaar in dienst is. We gaan brunchen ergens in november. Hij mag het niet weten dus mijn moeder stond te fluisteren in de slaapkamer

Straks denkt jouw vader nog dat jouw moeder met héél andere dingen bezig is
Peas on earth!
Sjow. BzV heeft er een twee fans bij.

En voor nu, welterusten. Oh, Olijf!!! Fijne vakantie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven