Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Truste Plous
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 13 september 2009 @ 21:47:

[...]

Straks denkt jouw vader nog dat jouw moeder met héél andere dingen bezig is

Ik dacht even dat de telefoon uitviel want ik hoorde niks meer. Bleek mijn moeder angstvallig stil te zijn omdat ze dacht dat mijn vader er aan kwam.

Mijn moeder is zo niet geschikt om dit soort dingen te moeten regelen
Slaap lekker Pilous!
Ik ben benieuwd of ze het dan voor elkaar krijgt om het te regelen zónder dat je vader het in de gaten krijgt
Peas on earth!
Ik ben juist anti-Yolanthe sinds Jan

Oh bah, nu herinner je me eraan dat ik nog moet afwassen Drift

Wat grappig, dat je moeder stond te fluisteren in de slaapkamer.

Mijn bril is fijn! Kreeg echt koppijn, klotezooi...

Moet ook vroeg gaan slapen.

Misschien moet ik die afwas zo maar even gaan doen
quote:Drift schreef op 13 september 2009 @ 21:51:

[...]

Ik dacht even dat de telefoon uitviel want ik hoorde niks meer. Bleek mijn moeder angstvallig stil te zijn omdat ze dacht dat mijn vader er aan kwam.

Mijn moeder is zo niet geschikt om dit soort dingen te moeten regelen Ik denk dat jij hier een taakje moet overnemen Drift
Tssskkk Age.. jij zit dus gewoon in het Andere Kamp

Ik vind Yolanthe ook niets trouwens, maar Jan erger

Afwassen is stom.

Bij PdL zitten mensen die ene zwarte suzuki swift hebben. Bizar... die mensen woren er echt op aangekeken dat ze dus dezelfde auto hebben als die man tijdens koninginnedag. Auto beschadigd, uitgescholden voor moordenaar
Peas on earth!
Er is nu een datum geregeld dus dat is al heel wat. Verder kan mijn moeder de komende tijd overdag dingen regelen als mijn vader aan het werk is. Maar ik en mijn broer en zus zijn overdag echt niet bereikbaar dus ons moet ze bellen als hij er is.

Maar goed...datum staat dus de grootste stress is er wel af nu denk ik
Wel leuk trouwens dat ze dat regelt Drift!
Peas on earth!
Ja, vind ik ook leuk!

Mijn vader is algemeen directeur van dat bedrijf. En werkt er dus al heel lang, 35 jaar. Normaal gesproken wordt er met 35 jaar niet echt iets geregeld omdat het geen 'echt' jubileum is. Maar voor mijn vader wordt geloof ik een soort uitzondering gemaakt.

Het is deels ook geregeld door een aantal collega's van mijn vader. En zijn vorige jubileum is een beetje overgeslagen dus er is ook nog wat goed te maken

We gaan ergens op sjiek brunchen en er komt een soort spreker iets vertellen over mijn papa *trots*
Oh kut... ik moet de vriend van mijn zusje nog bellen... Zijn oma is vanmorgen overleden (na een lang ziekbed).
Leuk Drift!!
Geweldig he, mensen die stiekem doen maar dat helemaal niet kunnen
Och, wat vervelend voor de vriend van je zusje Age. Al is het een lang ziekbed, een oma die overlijdt is gewoon verdrietig.
Gaan jullie ook nog iets regelen, Drift?
quote:Tientje79 schreef op 13 september 2009 @ 22:08:

Gaan jullie ook nog iets regelen, Drift?

Ik heb geen idee. Ben van de week op de hoogte gesteld van het heugelijke feit dat mijn vader daar 35 jaar in dienst is. Ik hou dat niet zo bij namelijk

Maar ik zal mijn broertje en zusje eens contacten deze week.
Ah, sneu van oma van vriend. Hoe oud een oma ook is... het is heel verdrietig als ze er niet meer is
Peas on earth!
Ja, een alfabet Drift! De A is van Al Heel Lang in Dienst, de B is van Beste Directeur,
Peas on earth!
Ik heb niet ge BzV't mag ik nog wel blijven? Ik ben wel blij en trots te vertellen dat we een wolk van een baby een berg wasgoed van circa 6 wasmachines vol zojuist weggevouwen hebben

Nu nog even mijn cv uploaden dan mag ik ook aan de wijn.
ZES wasmachines . Hehe... Jíj krijgt voor je huwelijk nog een extra wasrekje kado!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 13 september 2009 @ 22:13:

Ja, een alfabet Drift! De A is van Al Heel Lang in Dienst, de B is van Beste Directeur, Als ik dat doe word ik uit het testament geschrapt vrees ik
Nou vooruit Keesie. Omdat jij het bent mag je blijven
quote:Drift schreef op 13 september 2009 @ 22:17:

[...]

Als ik dat doe word ik uit het testament geschrapt vrees ik
Peas on earth!
Oh en even in reactie op de postings van Erwt en Vinyl: ik kan niet weglopen van het verdriet. Dood en zo'n jong kind, het klopt gewoon niet, maar wordt steeds meer realiteit, zeker na de laatste berichten. En dat in een tijd die vooral leuk zou moeten zijn.

Problemen in liefdesleven betreffen overigens niet onszelf (dat gaat gewoon goed), maar wel zaken die er omheen spelen. Maar dat is zéker in verhouding tot bovenstaand verhaal eerder een lastige vlieg, dan een groot probleem.

En ik moet morgen weer naar mijn werk, balanseren en trotseren.

Ik hoop dat het zo iets duidelijker is. Ben niet depressief ofzo, maar vooral heel moe en vraag me af of ik zakelijk gezien wel de goede keuze gemaakt heb. Maar goed, niet opgeven voordat ik het hele plaatje compleet heb!
anoniem_51098 wijzigde dit bericht op 15-09-2009 20:34
Reden: details verwijderd
% gewijzigd
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 13 september 2009 @ 22:16:

ZES wasmachines . Hehe... Jíj krijgt voor je huwelijk nog een extra wasrekje kado!

Droger! Bijna geen rekjes meer nodig.

Tientje het is echt ff overleven in plaats van leven bij jou he? Ik hoop van harte dat er snel opklaringen aankomen, want dit is wel erg zwaar weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven