Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
quote:Drift schreef op 13 september 2009 @ 22:17:

[...]

Als ik dat doe word ik uit het testament geschrapt vrees ik

Persoonlijk vind ik het schunnige woorden-alfabet ook altijd wel erg geschikt voor dit soort gelegenheden

Maar ik bedoelde eigenlijk een leuke familiefoto of een weekendje weg ofzo.
Ha Tien. Alles rondom neefje is inderdaad onvermijdelijk, en ontzettend verdrietig. Als ik je goed lees, begrijp ik dat het ook niet beter (en misschien eerder slechter) gaat

Verder heb ik duidelijk iets gemist als je het over 'ons' hebt. Als dat gaat over eerdere moeilijke situatie kan ik me voorstellen dat dat allemaal wel heel complex is, en dat dat tijd nodig heeft. Maar goed, daarvoor weet ik te weinig van jouw situatie af natuurlijk.

Dat je moe bent, klinkt bijna 'logisch', hoe gek gezegd dan ook... als er zóveel speelt...
Peas on earth!
Nu ik er nog over nadenk... heb ik nou berichtjes gemist? Of heb je eerder niets geschreven over dat 'ons'? Het staat er zo vanzelfsprekend dat ik denk dat ík iets gemist heb

Anyway... ik ga lekker slaaaapen meisjes
Peas on earth!
quote:Tientje79 schreef op 13 september 2009 @ 22:23:

[...]

Persoonlijk vind ik het schunnige woorden-alfabet ook altijd wel erg geschikt voor dit soort gelegenheden

Maar ik bedoelde eigenlijk een leuke familiefoto of een weekendje weg ofzo.

We willen een dagje weg gaan geloof ik. Maar ik zit duidelijk niet in de organisatie want ik weet er bar weinig van

Verder... Wat vervelend dat het niet goed gaat met je neefje. Zo oneerlijk en onrechtvaardig. Ik kan me voorstellen dat je je ontzettend machteloos voelt.

En de 'ons' mededeling vind ik heel fijn voor je
Ja, ik duik er ook in! Lekker proberen te slapen. (eerst nog even stukkie lezen)

Trusten!
Ik ga ook mijn bed in, morgen weer werken natuurlijk.

Ik meld me bij deze alvast af voor een aantal avonden deze week. Dat jullie je geen zorgen gaan maken

Na al het drukke gestudeer van de afgelopen weken heb ik deze week allerlei afspraken. Leuk!

Ik ben er wel af en toe tussendoor hoor.

Slaap lekker
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 13 september 2009 @ 22:23:

Als ik je goed lees, begrijp ik dat het ook niet beter (en misschien eerder slechter) gaat Nieuwe arts, nog minder perspectief. En er was al zo weinig.. Stom stom stom is het.
anoniem_51098 wijzigde dit bericht op 13-09-2009 22:36
Reden: tja..
% gewijzigd
Ook nog even bijgelezen en zeggen hier.

Heb helaas met Boer zoekt Vrouw niet meegeschreven,vond ik zo raar met vriendje naast me op de bank.

Doen even erg ons best om het gezellig te houden..

Morgen gaat ie weer voor 5 dagen richting pa en moe.

Die Jos is wel een leuke boer,wel heel zelfverzekerd.

Wietze stille wateren niet zo diepe gronden?

En Age,wat weet jij over onze "buurtgenoot" ??
Ehm Tien als je het niet wilt zeggen prima hoor maar is er een familid van je ziek?

Begrijp ik uit je woorden/codetaal?

Zo, ik was even nog wat huishoudelijks aan het doen. Omdat ik de hele dag een beetje niks heb gedaan

Hier is het al een poosje stil dus rest mij niks dan te zeggen: welterusten!

(weet ook even niet wat jullie nou ook alweer hebben geschreven, ben opeens té moe, sorry!)
goedemorgen!

wat is het weer asociaal vroeg zeg *gaaaaaaaap*

En wat gaat het ineens snel, een paar weken geleden was het nog licht als ik mijn bed uit rolde, nu is het gewoon pikkedonker... Nou ja, dan wordt het wel weer kaarsjestijd ook he? Heeft ook wel weer wat...

Age, nu boer Richard er uit is kun je er wel iets over vertellen, toch? Was dat-meisje-met-die-moeilijke-naam dat meisje? Ik blijf het een raar gehoor vinden, zo'n Aziatische jongen met zo'n Almeloooooos accent

Zat me vannacht af te vragen; hebben wij ooit nog wel eens een nieuwe forummeeting gepland? Zouden we niet naar de sauna gaan ofzo? (waar je al niet druk mee kunt zijn 's nachts he )

Ik ga mijn pak aantrekken en maar eens aan de arbeid, werkse meisjes!

P.S. Bieb, dat heb je goed begrepen. En sorry voor de vage taal, maar je weet nooit wie er allemaal meeleest!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 13 september 2009 @ 22:26:

Nu ik er nog over nadenk... heb ik nou berichtjes gemist? Of heb je eerder niets geschreven over dat 'ons'? Het staat er zo vanzelfsprekend dat ik denk dat ík iets gemist heb niks gemist, moest er eerst heel even zelf aan wennen. En toen floepte het ineens zo mijn toetsenbord uit gisteren
Tientje, dikke Ik heb weinig zinnigs toe te voegen voor je omdat het voor mij te vaag is. De dingen die ik er wel uit begrijp, zijn heel verdrietig. Pas op je zelf en ga niet over je grenzen heen en laat ook niemand over je grenzen heen walsen (met dat machtgedoe). Nogmaals

Verder wel gelezen maar ik heb nog geen koffie op.

Hoe was het van het weekend Bieb? Ik word nou niet echt heel enthousiast van je

Hier gewogen en het was 78.1 Toch weer 2 onsjes eraf. En dat terwijl ik patat, toastjes met kaasjes en B&J Cholate Brownie heb verorberd (over 2 dagen verspreid).

Goed, weer aan de bak.

Fijne dag!

heb beetje onrustig geslapen, voel me niet echt uitgeslapen

Tien, sms gezien. Nu snap ik iets meer van de codetaal.

Goed van onsjes eraf Plous! Ik blijf al anderhalve week hangen op 82,7
Peas on earth!
En het is geen 82,8 omdat je geen patatjes hebt gegeten
Nou moe... dit weekend echt te lekker gegeten denk ik... ik ben gewoon aangekomen

Dus zelfs zwaarder dan in de lijst, dat kán toch niet?

(gisteren ook al trouwens...)

Maar goed, dan maar wéér met frisse moed er tegenaan.
Oh, dat is balen Vinyl. Zelf een idee hoe het komt?

Ik dacht trouwens gezond te zijn met een pakje vifit van het weeken. 2 Gedronken maar dat is dus ruim 300kcal per pakje!! Even 600 kcal verdronken.....

En, philadelphia bieslook om 8u in de ochtend op brood is niet lekker
Nou ja, ik denk o.a. het lekkere eten (broodjes met smeersels) bij Drift enzo...

De suikerpinda's.

Nou ja, ik zie wel, gaat er ook vast wel weer af!
Goeiemorgen.

Hier ook goed geslapen maar nog steeds moe.

*zet strenge stem op*

Vinyl! Nu zet jij jouw weegschaal achter in een kast. Twee weken lang ga je heel gezond eten en je concentreren op hoe je je vóelt.

Pas over twee weken mag je je weer wegen!!!

En Erwt, wat Pilous zegt: als je gisteren patat had gegeten dan was die weegschaal omhoog gegaan.

Hè verdammt... Wat was er nog meer geschreven (iPhone, dus kan niet terugscrollen)

Oh ja Bieb. Pilous zegt het al: ik vind ook niet dat je blij klinkt na dit weekend. Wat vind je er zelf van?

Tien! Ik weet ook niet allemaal wat er speelt, maar een klein beetje nav je sms van vorige week. Maar let je wel op jezelf? En vooral: vergeet niet wat écht belangrijk is in het leven!!

Ik ga douchen... Maar eerst een kijkje nemen op de weegschaal! (en ja Vinyl, ik mag dat wél want ik heb er al een poosje niet opgestaan )
Én... wat zei de weegschaal Age?

En jajajajaja, grmpfftsskkk... dankzij die patatjes niet zwaarder. Maar... ik zou juist moeten AFvallen, want ik doe zó gezond. Ik vind dat dat beloond moet worden

Plous, die Vifit is inderdaad nog best veel calorieën. Optimel etc is allemaal ook niet héél erg calorie-arm volgens mij. Eigenlijk wel gek als het als zo gezond aangeprezen wordt.

Ik straks een of andere informatiebijeenkomst waarvoor ik me een hele tijd geleden opgegeven heb. Heb daar nu een beetje spijt van
Peas on earth!
Ja, nouja. Is ook niet heel erg. Maar als je dan gelijk een liter wegtankt.... doe ik dus niet meer. Voortaan netjes 1 glaasje.

Ik heb WOG, maar dat kan ik me niet veroorloven vandaag... en morgen... en eigenlijk de hele week niet.

Nog 3 weken... Nog 3 weken...
Weegschaal zei nog steeds 100

Ik snap er ook niet zoveel van, maar ik ga gewoon door...

Nou ja, ik snap het ook wel, want ik beweeg niet meer zoveel

Boodschappen doe ik nu lopend, werk is nu nog geen 10 minuutjes fietsen...

Ik moet sporten!!

Nu moet ik snel aankleden, ben weer andere dingen aan het doen ipv naar het werk toe gaan

tot later!

En plezier bij je bijeenkomst Erwt
Had gister al even bijgelezen, om een uurtje of 12 toen ik al even geslapen had (kon om 21.00u m'n ogen niet meer open houden, combi van erg moe en een paar biertjes ) en daarna natuurlijk nooit mee in slaap kon komen.

voor Tien! En fijn van het ons. Ik hoop dat alles eromheen zichzelf snel oplost. En wat vreselijk van neefje...

Kinderen, ik denk dat het aan het weer ligt (slap excuus nummer 12948) ik ben ook ineens meer dan een kilo aangekomen, beweert de weegschaal. Ik geloof er geen reet van, want afgezien van 2 dagen iets minder goed eten, was ik toch echt goed bezig. Ga in elk geval weer wat beter opletten en vooral meer lopen.

Verder was het gisteren heel erg leuk, aardig gespeeld (echt goed had ook niet gekund, te weinig gerepeteerd) maar de laatste (we speelden m 3 keer) was echt wel mooi. En gelukkig waren daar de meeste mensen bij waarvan ik het belangrijk vond dat ze het mooi en goed vonden.

En toen kon ik gisteravond alweer niet slapen, toen ik bedacht wat er allemaal nog moet gebeuren voor ik straks in oktober op vakantie ga. Ik moet maar even heel goed gaan plannen (en heel goed grenzen aangeven op diverse klussen) want anders red ik het allemaal niet. Nou ja, is even niet anders... *geeuwt* Aan de slag dan maar weer!
Er is gewoon een weegschalencomplot tegen ons! Ik weet het zeker!

Tsskkk!

Hey Moos, waar ga je eigenlijk heen op vakantie? En wanneer precies?

Fijn dat muziekmaken best goed ging en de Belangrijke Mensen op het goeie moment aanschoven
Peas on earth!
Balen dat jullie niet zijn afgevallen

Moos, goed dat het 'wel aardig' is gegaan gister.

Ik heb net net taart besteld. Wittechocoladetaart met bruinechocolademouse als vulling.... Voor morgen. Gaat zwaar worden om niet te nemen. Ik denk dat ik gewoon wel neem. Heb net, wegens waterindemondloopaktie, een liga met chocola gegeten.

Werkse ook Moos en Age.

Is er iemand goed met presentaties maken die net even wat anders zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven