Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Naar Zuid Duitsland, stukje onder Munchen. De ouders van vrienden waren er vorig jaar in de herfst en kwamen terug met zulke allemachtig mooie foto's van schitterende herfstbossen dat we (ouders, beste vriendinnetje & haar vriendje, oh pardon, man, en ik) toen en bloc besloten hebben om dit jaar met z'n vijven te gaan. Lekker in een (heel mooi schattig wit) berghuisje en dan veel lopen en 's avonds om het haardvuur met wijn en enzo, gruweldadig veel zin in.

Jeumig, die taart klinkt onaards lekker, Ploes. Klein stukje nemen en langzaam eten, zou ik zeggen. Waarom ga je trakteren, ben je jarig?
Neuh, nog een 2,5 maand, dan ben ik jarig. We hebben belangrijke doelstelling behaald en morgen daarover een presentatie geven bij klant en dan dus gebak.

Oh, dat klinkt goed Moos. ik ben gek op bos e.d. met de herfst. Of zou het de chocolademelk met slagroom achteraf zijn?

Iemand nog interesse om met 5 nachtjes in Tsjechie te verblijven? Voor 100 euries. Is voor 2 personen ook.
Oh Pilous, word je morgen 30!? Dan mag je wel een stukje taart hoor!!

Welke liga is dat, die met chocola? Een evergreen?

Kan me voorstellen dat je erg veel zin hebt in je vakantie Moos! Grenzen aangeven bij projecten is een goed plan, maar ook een moeilijk plan!

Weegschaalcomplot tegen ons clubje... daar geloof ik wel in!

Lastig, ik zit op een plek waarbij mijn kamergenoten niet op mijn scherm kunnen kijken, maar mensen die langs de deur lopen of onze kamer in komen wél! Jammer...

En ik was van plan om vandaag mijn werkdag te beginnen met het ophalen van de webentries, maar dat is vandaag nog niet beschikbaar. Grommm... Kan pas vanaf morgen.

Dus nu ben ik in de war en is mijn dag omgegooid

Heb net maar alle 45 (!!) nieuwe mails gelezen en beantwoord.

Ach, houdt je van de straat

Oh ja Ploes, hoe was Derek Ogilvy en ja, ik kan wel helpen meedenken over presentatie.
Neee! Niet morgen der-tig! December pas.

Derek was heel eh.. ja... bijzonder. Geen reading gehad, kans was ook belachelijk klein met 1000 aanwezigen maar heel bijzonder om een keer bij te zijn.

Oh, balen is dat, heb je een planning, kan je niet doen wat je had bedacht.

Ja, presentatie. Normaal is het een geeikt gebeuren en standaard volgorde. Het is een papieren presentatie, geen beamer helaas. Maar omdat het zo 'standaard' is, bladeren de meeste al door de papieren heen e.d. Dus ik wil met iets komen wat anders is zegmaar. Maar weet ook niet zogoed wat. Filmpje afspelen kan dus niet, plaatjes tussen doen oid.

Die liga is een evergreen crunchy muesli chocolade met 77kcal per koek. En best te doen. Want ik denk niet meer watertandend aan de witte-chocolade-met-hemelse-chocolade-mouse-vulling
Ah, doelstellingen halen is ook goed! Grappig, door je onregelmatige diensten dacht ik dat je in een ziekenhuis werkte ofzo, maar nu ik de woorden 'klanten' en 'presentatie' enzo zie krijg ik het gevoel dat ik er flink naast zit.

Ik ga maar weer eens het één en ander kopieren voor een subsidie-aanvraag die ik vanavond in Age-city door een brievenbus moet doen, en daar heb ik maar meteen een date aan vast geknoopt. Leuke meneer, denk ik. We'll see.
Ah, duurt nog even dus

Morgen mag je GEEN taart! Kijk, als je nou afgelopen weekend niet gesnoept had dan had je een klein stukje gemogen

Oh, ik moet lunchen, zo terug!
Ai, papieren presentaties zijn lastig.

Mijn tip: hou het kort en bondig met pakkende teksten (maar weer niet te flashy) en heldere afbeeldingen.

Ik heb vanmorgen een Sultana volkoren gehad. Was lekker!

En me net bij de lunch ook ingehouden: 2 allison-boterhammen gehad. Eén met aardappelsalade en en 1 met beenham en augurk. Daarna nog een plakje roggebrood met appelstroop.

En dat terwijl het witte brood en de roomboter me aan stonden te kijken!

Ik sluit het forum nu even af, moet echt even gaan werken zonder afgeleid te worden Heb nu een voorsprong in tijd en kennis t.o.v. vorig jaar en die wil ik graag behouden!
Snelle zwaai tussendoor. Ik ben thuis Jaja, luxeleventje deze week met heel wat uurtjes die ik vrij genomen heb. Ga zo op kraamvisite bij een vriendinnetje, daarna borrelen en een hapje eten en misschien nog naar de film.

Helemaal niet vervelend zo voor op de maandag

Verder wel bijgelezen maar dat is even niet blijven hangen geloof ik. Sorry!
Geen witte-chocolade-taart-met-melkchocolademouse-vulling? Die is gek!

Ik werk voor een inhouse uitzendbureau Moosey, dus iets heel anders ja

Presentatie gaat denk ik toch weer standaard worden. Alhoewel ze nu een mond vol met witte-chocolade-taart-met-melkchocolademouse-vulling hebben. Dus kunnen ze niet bladeren en praten.

Komt wel goed.

Drift! Klinkt heel goed, voor een maandag.

Ik geloof dat ik hier weer overzicht heb, en dat is fijn.
Lijstje tot nu toe:

2 Boterhammen met philadelphia

1 liga evergreen met muesli en chocola

3 boterhammen met philadelphia

zojuist een hartige liga en ik zit nu aan de cola light

Vanavond iets met een ongeparneerde schnitzel. Even nog bedenken wat ik erbij ga eten.

Wellicht nog sporten ook. Prima dagje tot nu toe
Zo, ik heb alle stress maar even fanatiek weggeshopt vandaag. Moest 2 uurtjes wachten op de kopieen, en ik vond dat ik niks had om aan te trekken naar de date vanavond Moest even inkomen, maar uiteindelijk een heul gaaf vest gekocht van Forecast (kan geen plaatje vinden ) en 2 hemdjes bij Superstar die ik al heel lang zag hangen, maar telkens te duur vond. Nu waren ze 7,50 per stuk, vonk mooi

En volgens mij ben ik verkouden aan het worden Snel maar even neusspay gaan halen, misschien kan ik het gevaar nog afwenden.

Goed lijstje Pilous! En een uitzendbureau is wel heel wat anders dan een ziekenhuis ja

En Drift lekker aan het luxepaarden, goed hoor.

Ik hups snel even naar het winkelcentrum voor een anti-verkoudheid-kit (neusspray, vitamine C, en medicinale whisky )
Haal dan ook anti-grippine, Vinyl zweert erbij!

Joehoe! M'n broertje krijgt net te horen dat hij vanaf januari in Zweden mag studeren voor een half jaar!!!

Echt tof!
Jaaah, een flinke dosis en je kunt zo een hele avond doorkletsen, no problem!
Ik was vandaag geen onderdeel van het weegschalencomplot, even afwachten of het blijvend is, maar vanmorgen woog ik 71,8 ondanks Toblerone

Lijstje vandaag:

yoghurt, muesli, fruit

tussendoor puntje aardbeienvlaai

lunch: twee boterhammen 30+ kaas met tomaatje

stuk meloen en een banaan, plakje ontbijtkoek

tussendoor 1 evergreen

Nu moet ik gaan bedenken wat we vanavond gaan eten.
Overigens record snelle afwijzing vandaag: om kwart over 1 was mijn bericht ontvangen, kwart over 2 kreeg ik te horen dat ik het niet geworden was nou ja, niet te lang in de spanning gezeten iig!
Kortom: Toblerone werkt vetafdrijvend!

Is dát even goed nieuws!

Ik ga zo naar de ledenraadpleging omtrent de fusie. Ben benieuwd of het meer duidelijkheden brengt. Ik denk het niet...
quote:Mevrouwdekees schreef op 14 september 2009 @ 18:12:

Overigens record snelle afwijzing vandaag: om kwart over 1 was mijn bericht ontvangen, kwart over 2 kreeg ik te horen dat ik het niet geworden was nou ja, niet te lang in de spanning gezeten iig!

Das wel héél snel ja!

Nou ja, balen... maar nu weer verder zoeken...
Ach, ze zochten iemand die specifiek ervaring bij gemeenten had. Dat heb ik niet. En gelukkig heb ik niet vreselijk zitten zwoegen op een mooie brief. Het ging om een simpel formuliertje en ".. wil ik graag mijn motivatie en CV toelichten in een gesprek." Dus ach, ik ben niet vreselijk verdrietig.
Jammer eigenlijk, wilde net gaan strooien met knuffels

He lekker, fijn hoor Vinyl.

Jullie zijn een lekker stel hoor...

*Medicinale Whiskey

*Vetafdrijvende Toblerone

Mijn wijntjes en biertjes vrijdagavond waren ook therapeutisch
Lijstje vandaag

O: boterham pindakaas

L: 2 boterhammen met kaas en paprika

TD: ijskoffie (100kcal)

Nu: groentelasagne

straks nog één of 2 kiwi's
Je vergeet nog kaassoufle's, die zijn zuivel en zuivel is gezond. (waarom denk je dat we moeten lijnen, niet omdat we zo dol op komkommer en paprika zijn hoor )
Mijn lijstje:

O: Flakes/Melk

TD: 1 sultana volkoren biscuit

L: 2 allison (beenham/komkommer & aardappelsalade) + 1 plak roggebrood met appelstroop

TD: 1 gele kiwi en 1 appel, 4 suikervrije dropjes

D: tortellini gevuld met kaas&spinazie, met rode pesto, champignons/ui en veldsla

1 sterke koffie met opgeklopte magere (!!) melk

1 glas melk

paar slokjes water

Veeeeel te weinig gedronken, dus ik maak straks even een inhaalslag.

Ik vind dat ik hard gewerkt heb vandaag. Zo. Punt.
Klusmeisjes... (a.k.a. Mevroi La QueSi)

Vraagje... is dit nou ook een waterpomptang of noem je dat nou anders? (Google afbeeldingen zegt van wel...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven