Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Kees houdt van dingen als After Forever en Within Temptation en heule harde takkeherrie (coal chamber, dimmu borgir) maak je mij ook maar beperkt gelukkig mee.
Ik ben meer van de Britpopachtige bandjes (hoeft niet persé uit Engeland ) en van alles wat..

Muse,Saybia,Starsailor,Novastar,Blocparty,Stereophonics,Ozark Henry enz.

Maar zo af en toe een lekker nummer uit de jaren 80...jeugdsentiment!
Waarom heb ik een vriend die het woord 'minneola' niet kan onthouden, maar minneola's standaard 'magnolia's' noemt?!
Peas on earth!
beperkte interesse Erwt, zie er de mijne ook voor aan.
Hij zegt net, ook oprecht goed bedoeld: 'wil je nog een magnolia?'

Rommelmarkten is trouwens een goede tip Bieblie. Heb het alleen niet zo op rommelmarkten. Ik moet denk ik gewoon even prints googlen en dan op marktplaats zoeken...
Peas on earth!
Ik denk dat ik maar eens aan de thee ga zo
Erwt, je hebt heel regelmatig van die boeken en platenbeurzen. Is nog steeds ernstig rommelmarkt-achtig, maar trekt toch nét een ander publiek. Het is nog geen 21 uur, misschien kun je er even op googlen?

Keessie, wat flauw dat ze niet met je wilde kroelen. Het wordt tijd voor nieuwe collega's!
Nou ben ik ook niet zo van het knuffelen met collega's hoor, maar ik denk dat ik idd maar even doorzoek naar nieuwe!
Voor platenhoezen idd naar de Rommelmarkt Erwt! Broer heeft er ook behoorlijk wat mooie gescoord. In A'dam is maandelijks een grote rommelmarkt. Zeker de moeite om

eens te bezoeken.

Post vanavond verder, ben nu bij een vriendin.
Hmm... uit ernstige rommelmarkt-en-aanverwante-markten-allergie overweeg ik toch nog steeds Marktplaats als eerste vindplaats
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 september 2009 @ 19:58:

Hmm... uit ernstige rommelmarkt-en-aanverwante-markten-allergie overweeg ik toch nog steeds Marktplaats als eerste vindplaats

Of of of, je vraagt iemand die het wél leuk vindt om ook eens voor jou te neuzen. Kan natuurlijk ook.

Ik ben helemaal geen studie-ontwijkend gedrag aan het vertonen trouwens
Hmmm, da's ook wel een interessante optie
Peas on earth!
Zo, ik meld me even als bijna officiele uitvreter, ik ben naast ingeschreven bij het UWV ook klaar met mijn WW aanvraag. Hoop dat jullie allemaal hard werken voor mijn centjes

Nu ga ik weer even door met vacatures shoppen
Ik zoek nog een tolk die Pools/NL spreekt... Iets voor jou?
Haaaai, ben ik ook weer.

@ Keessie: ik ga mijn best doen en hard werken voor je

@ Pilous: in welke omgeving? Ik ken wel wat Poolse vrouwen. Zijn niet officieel tolk, maar vertalen wel voor me.
@ Erwt: Ebay?
Haai Kikkertje

Ik zal de vacature eens naar je doorzetten morgen. Volgens mij landelijk. Moet wel minimaal HBO niveau, vloeiend Nederlands en Pools spreken.
Ik heb nog nooit ge-ebayd
Peas on earth!
Sorry Ploes, mijn Pools gaat niet verder dan het strikt noodzakelijke: Piwo, Na Zdrovje!

Wel net een leuke functie gevonden. Alleen even kijken hoe en wat, ze zoeken iemand per 1 september, maar de plaatsingsdatum is van daarna
Voor als je zin hebt in een beetje lol: Vriend en telefoon!

*hoopt dat Angel Vinyl niet boos gaat worden daar *
Peas on earth!
Haha, Bier, Proost!

relluuuuuh
Oh, ebay is superleuk!

Ik heb een account, dus als je wat ziet?

Enne... Angel Vinyl zwaait daar niet de scepter, dus dat zal meevallen. Vind de ontwikkeling wel grappig, al is het niet helemaal de bedoeling denk ik. Maar funny hoe elke posting idd een gedichtje wordt

@ Pilous: oeh, HBO, weet niet of 'mijn' vrouwen dat zijn...

@ Kees: spannend!!!
Oh, het gaat verder dan dat inmiddels... dan houd ik me er even buiten
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven