Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Ochtend

Wekker

Ogen open

Willen slapen

Maar werk roept
Peas on earth!
Peas on earth!
Zo hey, ik heb echt enorm goed geslapen, eindelijk. Kan wel merken dat die stomme presentatie geweest is

Nu even auto laten nakijken en op naar het werk.

Tot later!
Duf

Mijn ogen

Willen niet open

Maar ze moeten

Ik kijk in de spiegel

En zie wallen en kringen

En denk

Net als elke dag

Vanavond ga ik écht vroeg slapen

Wakker worden

journaal kijken

langzaam

ogen open

douchen

en dan pas echt wakker
Ik krijg een beetje jeuk van de poëzie ondertussen hoor kinders Mocht een beetje uitslapen van metzelf, maar was gewoon weer stipt om half 9 wakker. Nou ja. Zit te twijfelen of ik wel naar de voorstelling ga waar ik kaartjes voor heb vanavond, ben moe..
Welke voorstelling is dat dan Moos? Straks mis je heel wat!!
Ik heb het juist erg leuk met die gedichtjes, wist ook niet dat ik zo poetisch was

Vandaag rustige dag. Ik ga maar weer eens een telefoontje naar Ikea doen, want niets meer gehoord op mijn klacht over die lattenbodemtoestand van voor de vakantie
Peas on earth!
Pheniks Prelude van The Lunatics, in de bouwput van Vredenburg. Wel leuk, denk ik. Ben ondertussen wakkerder en denk dat ik toch maar ga Even kijken of het wel doorgaat bij slecht weer.
Oh ja Erwt. Wel goed dat je er weer aan denkt. Ik moet nog achter de KPN aanbellen.

Krijg nog zo'n ¤ 100,- van ze

Moos! Eén van mijn beste vriendinnetjes gaat er ook naar toe vanavond. Grappig!

Het blijft goed weer hoor, wordt 20 graden vandaag!

Zo, ben al op m'n werk gearriveerd. Eerst maar eens koffie pakken, computer is inmiddels aangeslingerd.
Bouwput van Vredenburg kllinkt wel interessant

Het zou mooi weer worden vandaag Moos

*kijkt uit raam en ziet één grote grijze wolkenmassa*

Ik heb gebeld met Ikea. Is helemaal geen klachtendossier aangemaakt. Arghgrmpfff

Nu dus alsnog, ben benieuwd....

Had toch eigenlijk een leven lang gratis zweedse gehaktballetjes moeten eisen (óf daimtaart, maar dan komt het met dat afvallen nooit goed!).
Peas on earth!
Hehe, nee, ik zou liever een tegoedbon ofzo eisen ErWt, dan moet je tenminste nog 15 keer die hele winkelroute afwandelen om te bedenken wat je wilt hebben

Ga inderdaad wel naar de voorstelling vanavond, ben wel erg benieuwd. 't Ziet er hier trouwens ook nog steeds somber uit buiten. En ik ben suf en gaar (al wel een hoop gedaan) en zit nu eigenlijk een beetje te wachten op lunchtijd. Of misschien toch eerst die ene leverancier nog even bellen om te proberen veel geld van een offerte af te lullen... *zucht*
Ik zit op mijn werk een beetje op andere mensen te wachten (en ik krijg er toch geen nieuwe taken bij gezien de 2 weken dat ik er nog werk) Heb van een nood maar een deugd gemaakt en ben al vast bezig met sollicitaties voorbereiden Beetje jammer alleen dat ik degene die ik moet spreken (over leuke functie die ik heb gevonden) niet te pakken kan krijgen en ik moet wel elke keer een excuus zoeken om van mijn (gedeelde) werkplek lopen om het telefoontje te plegen. *ontwikkelt naast BT een excuusblaasontsteking*

Heb ein-de-lijk ook een cadeau voor Kees gevonden Een lonely planet van Nieuw Zeeland, voor onze reis. Uitermate praktisch, dus hij vindt het vast mooi

Leuk hoor Moos, lekker voorstelling kijken, kost misschien even energie, maar geeft het ook weer. Ik zeg:Doen! (maar ik voel me er wel een beetje vies-Maurice de Hond bij )

Erwt: van Ikea eten wordt je dik. Dus ga maar mooi voor een bon, een vrouw kan nooit genoeg ikea hebben.

Daar ben ik weer! Nogal druk geweest met allerlei sociale toestanden enzo maar vanavond heb ik tijd voor jullie. Hoeft niemand zich verwaarloosd te voelen

Het is maar goed ook dat ik niets te doen heb vanavond want ik ben een tikkeltje dufjes. Al de hele dag en het gaat maar niet over.

Ik heb even screenend door jullie berichten van de laatste dagen gelezen maar buiten die gedichtjes is er weinig blijven hangen vrees ik

Moos, klinkt als een leuke plek voor een voorstelling! Ik ben benieuwd. En hoewel eerder vanmiddag lekker zonnig nu toch weer bewolkt.

Erwt, wat bizar dat er geen klachtendossier is aangemaakt. Hopen dat het nu wel gebeurd is en dat je snel genoeg wat hoort.

Keesie, fijn dat je een cadeau gevonden hebt voor Kees. En mooi van de sollicitatievoorbereidingen. Je kunt ook altijd nog zeggen dat je sinds kort rusteloze benen hebt en van de dokter zeker 15 keer per uur aan de wandel moet
Meisjes!

MdK, mooi praktisch mannenkadootje, waar je zelf ook nog wat aan hebt

Moos, veel plezier vanavond!

Drift, vanavond dus lekker even niets?

Ik had relaxte werkdag, beetje administratieve dingetjes gedaan, gekletst met collega's, kadootje voor bijna-jarige-collega gekocht en alvast een nieuwe agenda voor 2010. Nu met ingrediënten voor nasi weer thuis. Zo maar even kokkerellen.

Kreeg trouwens in de stad een tasje met allerlei kortingsbonnen. Beetje jammer dat ik net veel te dure schoenen bij Ziengs gekocht heb en nú pas een kortingsbon van 10 euro heb gekregen. MOet ik dus eigenlijk nóg een keer winkelen
Peas on earth!
He, waar heb jij die agenda gekocht Erwt? Ik wil ook vast op zoek!

Hier

Voor mezelf. Val ik geen gram af en wat doe ik vandaag? Help een collega om (chocolade) pepernoten weg te eten.

Straf voor mezelf dus. Voor straf moet ik zometeen mijn fotosessie lopend doen. (zal het er wel niet aflopen, maar goed, alle beetje helpen...)

Anyway, morgen weer streng aan de lijn, mét lijstje!
om het plaat van Vinyl!

Wel lekker trouwens... chocolade pepernoten

Ik zag trouwens vorige week ofzo agenda's voor 2010 bij de Bruna en bij de Selexys. Maar ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld de V&D en Bijenkorf er ook al heeft.

Erwt, jij hebt dus een hele goede smoes om nog eens te gaan winkelen. Zaten er verder nog leuke kortingsbonnen in dat tasje?

En ik heb inderdaad lekker even niks vanavond. Zo even koken en daarna fijn op de bank hangen.
Ik heb een Exceltraining gehad... Ook leuk

Lijstje:

Ontbijt: croissantje zonder iets erop

Lunch: 1 meergranenbroodje filet, schaaltje vers fruit en een kippesoepje

TD: Evergreen

Eten voor zo weet ik nog niet
Oh, Erwt weer winkelen! Dat wil ik ook wel

Vinyl Truffelpepernoten, die zijn nog lekkerder....
LALALALALALA!

*doet handen plat over oren en zingt heel hard in een poging de aanbeveling van Pilous niet te horen*
Ohja, sorry...

Deze:

Zijn vergif!
*doet handen van pure ellende ook maar over haar ogen*
Net als dit:
Zin in Sinterklaas Pilous??
Ik heb honger hele erge trek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven