Afvallen met...
woensdag 16 september 2009 om 20:22
quote:Vinyl schreef op 16 september 2009 @ 20:19:
Anyway, heb vanmiddag een mail naar Unox gestuurd, dat ik bijna ben overreden door hun knakworst en dat het me niet de bedoeling lijkt dat ze op deze manier slechte reclame krijgen.
Maar dat ik toch de Unox knakworst nu wel zal onthouden.
ben benieuwd of ik wat hoor Wie weet krijg je wel een doos vol knakworsten en rookworsten cadeau van ze...
Anyway, heb vanmiddag een mail naar Unox gestuurd, dat ik bijna ben overreden door hun knakworst en dat het me niet de bedoeling lijkt dat ze op deze manier slechte reclame krijgen.
Maar dat ik toch de Unox knakworst nu wel zal onthouden.
ben benieuwd of ik wat hoor Wie weet krijg je wel een doos vol knakworsten en rookworsten cadeau van ze...
woensdag 16 september 2009 om 20:25
woensdag 16 september 2009 om 20:27
quote:Drift schreef op 16 september 2009 @ 20:25:
[...]
Thanks!
Dan zal ik verder maar geen grapjes maken over het dorp waar jij woont dat je nu een stad noemt
Tsskk... gaat nu álle bonnen van Rituals zélf houden en uitgeven!
Ik bedoelde inderdaad A, bij ErwtenDURP in de buurt
(en inderdaad: een lelijke stad )
[...]
Thanks!
Dan zal ik verder maar geen grapjes maken over het dorp waar jij woont dat je nu een stad noemt
Tsskk... gaat nu álle bonnen van Rituals zélf houden en uitgeven!
Ik bedoelde inderdaad A, bij ErwtenDURP in de buurt
(en inderdaad: een lelijke stad )
Peas on earth!
woensdag 16 september 2009 om 20:32
woensdag 16 september 2009 om 20:32
quote:Mevrouwdekees schreef op 16 september 2009 @ 20:24:
Naar bed vinyl? Kun jij dat om half 9? Ik begin dan net een beetje bij te trekken, dan begint mijn vrije avond zegmaar. (vandaag niet dan, ik ga zo verder met mijn sollicitatiebrief, maar toch)
Nee, slapen kan ik niet hoor. Maar heerlijk met een goed boek en een pot thee... hmmm...
Alleen wil kat van de buuf niet naar binnen, dus moet zo nog een keer terug.
Naar bed vinyl? Kun jij dat om half 9? Ik begin dan net een beetje bij te trekken, dan begint mijn vrije avond zegmaar. (vandaag niet dan, ik ga zo verder met mijn sollicitatiebrief, maar toch)
Nee, slapen kan ik niet hoor. Maar heerlijk met een goed boek en een pot thee... hmmm...
Alleen wil kat van de buuf niet naar binnen, dus moet zo nog een keer terug.