discussie topic over teltopic -poging 2
zaterdag 19 september 2009 om 19:38
zaterdag 19 september 2009 om 19:38
zaterdag 19 september 2009 om 19:40
quote:Zwieber schreef op 19 september 2009 @ 19:38:
[...]
Nee dat ging iets anders, lees maar
Mr. Zwieber is verslaafd, ben ik de schuldige?Tja, die had ik dus weer gemist. Had Coleturner wel opeens voorbij zien komen, maar natuurlijk geen link met jou gelegd. Had hij zich niet gewoon MrZwieber kunnen noemen?
[...]
Nee dat ging iets anders, lees maar
Mr. Zwieber is verslaafd, ben ik de schuldige?Tja, die had ik dus weer gemist. Had Coleturner wel opeens voorbij zien komen, maar natuurlijk geen link met jou gelegd. Had hij zich niet gewoon MrZwieber kunnen noemen?
Dat zeg ik....
zaterdag 19 september 2009 om 19:41
zaterdag 19 september 2009 om 19:41
quote:websje schreef op 19 september 2009 @ 19:40:
[...]
Tja, die had ik dus weer gemist. Had Coleturner wel opeens voorbij zien komen, maar natuurlijk geen link met jou gelegd. Had hij zich niet gewoon MrZwieber kunnen noemen?Nee, het is zo lullig om altijd maar de man van te zijn... En ik wilde dat hij een lekker avatar had.
[...]
Tja, die had ik dus weer gemist. Had Coleturner wel opeens voorbij zien komen, maar natuurlijk geen link met jou gelegd. Had hij zich niet gewoon MrZwieber kunnen noemen?Nee, het is zo lullig om altijd maar de man van te zijn... En ik wilde dat hij een lekker avatar had.
zaterdag 19 september 2009 om 19:54
zaterdag 19 september 2009 om 20:09
quote:wijnands schreef op 19 september 2009 @ 20:08:
Waarom zou iemand perse moeten weten wie er actief zijn hier?
Het MOET gewoon. Per sé.
Jeejum, waarom wil iemand weten waarom bananen krom zijn? Ik wil gewoon weten of het klopt, wat viva zegt. Dat er maar 900 actieve forummers zijn. Ik vermoed veel meer namelijk.
Waarom zou iemand perse moeten weten wie er actief zijn hier?
Het MOET gewoon. Per sé.
Jeejum, waarom wil iemand weten waarom bananen krom zijn? Ik wil gewoon weten of het klopt, wat viva zegt. Dat er maar 900 actieve forummers zijn. Ik vermoed veel meer namelijk.
zaterdag 19 september 2009 om 20:13
quote:Zwieber schreef op 19 september 2009 @ 20:09:
[...]
Het MOET gewoon. Per sé.
Jeejum, waarom wil iemand weten waarom bananen krom zijn? Ik wil gewoon weten of het klopt, wat viva zegt. Dat er maar 900 actieve forummers zijn. Ik vermoed veel meer namelijk.Wat zou de definitie zijn van 'actieve forummer'?
[...]
Het MOET gewoon. Per sé.
Jeejum, waarom wil iemand weten waarom bananen krom zijn? Ik wil gewoon weten of het klopt, wat viva zegt. Dat er maar 900 actieve forummers zijn. Ik vermoed veel meer namelijk.Wat zou de definitie zijn van 'actieve forummer'?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 19 september 2009 om 20:14
zaterdag 19 september 2009 om 20:38