discussie topic over teltopic -poging 2

19-09-2009 16:55 421 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dump hier al je opmerkingen over het teltopic .. want in dat topic mag je maar 1x posten.

Zwieb: telt de OP mee in de reacties?? Deze vraag had ik al gesteld in het gesloten 1e teltopic.. maarja dat is dus gesloten..
't gaat snel Zwieb, je zit al bijna aan de 300. Volgens mij ga je die 900 vanavond nog voorbij.
The time is now
quote:websje schreef op 19 september 2009 @ 19:37:

He grappig, om verwijten over forumtijd te voorkomen, heb je hem gewoon ook het forum opgesleept?

(moet ik ook eens doen )Nee dat ging iets anders, lees maar

Mr. Zwieber is verslaafd, ben ik de schuldige?
quote:Banba schreef op 19 september 2009 @ 19:38:

't gaat snel Zwieb, je zit al bijna aan de 300. Volgens mij ga je die 900 vanavond nog voorbij.Ik denk het niet hoor, die laatste mensen zijn het moeilijkst. Ik hoop over een week de 900 te hebben.
Pooky was 300
quote:Zwieber schreef op 19 september 2009 @ 19:38:

[...]

Ik denk het niet hoor, die laatste mensen zijn het moeilijkst. Ik hoop over een week de 900 te hebben.Alleen wel beroerd dat je 'm zelf niet kunt uppen
The time is now
quote:Zwieber schreef op 19 september 2009 @ 19:38:

[...]

Nee dat ging iets anders, lees maar

Mr. Zwieber is verslaafd, ben ik de schuldige?Tja, die had ik dus weer gemist. Had Coleturner wel opeens voorbij zien komen, maar natuurlijk geen link met jou gelegd. Had hij zich niet gewoon MrZwieber kunnen noemen?
Dat zeg ik....
Ikke niet zo heel fanatiek, maar keek net naar mijn viva en volgens de stats daar loop ik pas 2 jaar en 48 dagen mee... euhmmm dat klopt niet haha.

Nu nog ff uitzoeken hoe het ook weer zat met het plakken van een avatar... jaaaaazekers ikke heel handig met pc's. not.
quote:websje schreef op 19 september 2009 @ 19:40:

[...]

Tja, die had ik dus weer gemist. Had Coleturner wel opeens voorbij zien komen, maar natuurlijk geen link met jou gelegd. Had hij zich niet gewoon MrZwieber kunnen noemen?Nee, het is zo lullig om altijd maar de man van te zijn... En ik wilde dat hij een lekker avatar had.
quote:Banba schreef op 19 september 2009 @ 19:39:

[...]

Alleen wel beroerd dat je 'm zelf niet kunt uppen Balen he?
quote:Zwieber schreef op 19 september 2009 @ 19:12:

[...]

Hoeft niet joh, ik ben genoeg wiskundig aangelegd om die ene eraf te halen. Mochten het er meer worden, dan vraag ik het wel hoor...En anders spring ik bij.
Sorry I hurt your feelings when I called you stupid. I thought you knew.
Waarom zou iemand perse moeten weten wie er actief zijn hier?
quote:wijnands schreef op 19 september 2009 @ 20:08:

Waarom zou iemand perse moeten weten wie er actief zijn hier?

Het MOET gewoon. Per sé.

Jeejum, waarom wil iemand weten waarom bananen krom zijn? Ik wil gewoon weten of het klopt, wat viva zegt. Dat er maar 900 actieve forummers zijn. Ik vermoed veel meer namelijk.
quote:Zwieber schreef op 19 september 2009 @ 20:09:

[...]

Het MOET gewoon. Per sé.

Jeejum, waarom wil iemand weten waarom bananen krom zijn? Ik wil gewoon weten of het klopt, wat viva zegt. Dat er maar 900 actieve forummers zijn. Ik vermoed veel meer namelijk.Wat zou de definitie zijn van 'actieve forummer'?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 19 september 2009 @ 20:13:

[...]

Wat zou de definitie zijn van 'actieve forummer'?Een actieve meeschrijver. Hoeveel je actief bent voor je een actieve forummer bent mag je zelf bepalen hoor want anders verzand ik in eindeloze discussies.
quote:Zwieber schreef op 19 september 2009 @ 19:12:

[...]

Hoeft niet joh, ik ben genoeg wiskundig aangelegd om die ene eraf te halen. Mochten het er meer worden, dan vraag ik het wel hoor...Kunnen de engeltjes gaan excellen....
Nu wel want het zijn er twee, Albion postte inmiddels dubbel.
zwieb: misschien kun je cole en albion vermelden in je openingspost bij poging nr. 2?

ben weer even terug, heb besloten mijn soc. leven een paar uur uit te stellen..
quote:kitty elastic schreef op 19 september 2009 @ 20:32:

zwieb: misschien kun je cole en albion vermelden in je openingspost bij poging nr. 2?

ben weer even terug, heb besloten mijn soc. leven een paar uur uit te stellen.. Heb ik al lang gedaan...
present
Jaaaaaaaaaaa, dank Livre!
Xaloy was 350
quote:Zwieber schreef op 19 september 2009 @ 20:38:

[...]

Heb ik al lang gedaan...oh sorry.. mijn laptop heeft weer een langzame uurtje grrrr
Ik vind het een vet stoer topic. Het loopt als een tiet.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:La Vie en Rose schreef op 19 september 2009 @ 20:48:

Ik vind het een vet stoer topic. Het loopt als een tiet.Wel een borstvoedinggevende tiet hoor, niet zo'n gestuwde FV tiet
Tuurlijk een borstvoedings tiet. Met een klodder Bepanthen erop
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven