Lijf & Lijn alle pijlers

Dam tot Dam loop

20-09-2009 12:56 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie doet er mee?

Ik in ieder geval niet. Maar mijn stoere echtgenoot zit as we speak in de trein op weg naar Adam. Hij gaat om half 3 starten.

Go Marathon Man!! *cheerleader*
Sheila! (zie blog )
Wij zouden gisteravond meelopen, maar dat ging helaas niet door ivm blessures. Mijn nichtje heeft hem gisteren wél gelopen en man en ik zijn supertrots op haar dat ze de damloop heeft uitgelopen! Het was een geweldig feest gisteren!

Volgend jaar zijn wij er zeker weten wel bij!

Zitten nu te kijken naar de live uitzending van RTV-NH. We gaan op je echtgenoot letten Nijn
Die herken je natuurlijk zo, met die lange oren
Ik heb gisteravond meegedaan. Was de eerste keer.

Ging eigenlijk onwijs goed, ben onder m'n streeftijd van 1 uur 40 gebleven dus ontzettend trots op mezelf!!!!

Echt een leuke sfeer ook tijdens het lopen echt overal mensen aan de kant van de weg met muziek en aanmoedigingen.

Wat ik ook heel leuk vond om te zien was al die mensen met dat paarse dam tot dam loop t-shirt.

Dag erna voel ik me ook prima, dus op naar de halve marathon van Amsterdam (al moet ik toegeven dat ik gister echt niet nog eens 5km extra had kunnen lopen, maar dat terzijde)

Nijn, jouw stoere man gaat het vast onwijs goed doen!!! Nog iets meer dan een uurtje en dan mag ie!!!
Quirijn zou mee doen geloof ik.
Ik zou meedoen, maar mag niet omdat ik het rustig aan moet doen en ik baaaaaal. Heb net op AT5 zitten kijken, maar heb het maar weggezapt. Ik doe eigenlijk ieder jaar mee en het is echt leuk, maarja, volgend jaar hopelijk weer.
Cum non tum age
Ik heb gisteravond mee gedaan. En hoewel ik makkelijk de 16,1 in 1,30 uur had kunnen moeten lopen van mezelf heb ik er maar liefst een uur en 3 kwartier over gedaan... Ik vond het zwaar (heb wel net griep gehad dus dat zou een mede oorzaak kunnen zijn) vooral de ij-tunnel was heel warm, iedereen liep op elkaar, werd er haast claustrofobisch van. Maar verder was het wel een geweldig feest. Zo leuk, al die mensen aan de kant die je toe juichen, zingen, en feesten!

Voor iedereen die vandaag gaat, succes!
Ik doe mee met de weddenschappen op het werk, wie van onze collega's de snelste of juist langzaamste is. ;)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Is de marathonman al vertrokken? En wat is zijn te verwachten tijd?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat was er gister dan? Toen was het circuit ook al afgesloten. Waren toen de skeelers?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ikke ....

Heb vannochtend de Woman Win 4 miles mee gelopen .....
Nee, geen skeelers..

Gewoon hardlopers die ook 16km hebben gelopen.

Doordat DtD 25-jarg bestaan viert was er dit jaar een speciale DtD by night. Dus 25,000 man (en uiteraard vrouw) hebben gister 16km gelopen deels in het donker, met overal lichtjes langs het parcour.
Hij zit al op 10 km (ik ben h em aan het volgen op de site).

Stoeeehoer!
Jonna, hij wil het in 1,5 uur doen. Is rond 14.45 uur vertrokken volgens de site.

Ik ga er niet heen met de kinderen, veel te gekkenhuis. Maar ik rij straks naar hoeheethetdaarookalweer boven Amsterdam, naar het huis van PPs renvriend, en eten we samen met de 2 gezinnen gezellig een prak.
ik heb hem gelopen gisterenavond in 1.54 en ik was helemaal stuk. maar ik ben zo trots op mezelf dat ik het toch ff mooi geflikt heb ondanks dat ik net 2 jaar volledig genezen ben van bekkeninstabiliteit.

al die mensen langs de kant en al die lichtjes en al die paarse shirtjes.

vandaag zou ik eigenlijk bij de dames1 van zaanstreek gaan kijken en moest ik plots toch een wedstrijdje fluiten.

maar ik ben blij dat ik dat wel gedaan heb want ik voel mijn benen een stuk minder nu dus ik heb goed uitgelopen vandaag.
Nijn, waar is PP aan te herkennen? Naast zijn oren dan

Trouwens een applaus voor degenen die de damloop hebben gelopen of nu lopen!!

Hij is lang, slank, kaal en rent in het zwart (korte broek en korte mouwen).
Ik heb met de mini DtD mee mogen lopen. En bij thuiskomst een stuk daarvan op RTV-NH gezien, dat was tussen 12u en 13u, weet iemand of je dat nog een keer via de site kan bekijken? Ik zou het graag nog een keer willen zien omdat mijn kleine goed zichtbaar door het beeld holde......

Voor iedereen die hem heeft gelopen, gefeliciteerd! Heb hem ooit tig jaar terug gelopen, maar zou er nu niet meer aan moeten denken. Vanwege een knieblessure gaat dat ook niet meer.....
Koekkie, je kunt (ik denk) vanaf morgen op de site van RTV N-H 'uitzending gemist' zien.

Nijn, we gaan er voor zitten!
Ah, hij is al gefinishd zie ik net!
Gemist!
ja ik heb gelopen!

ben nu weer thuis, ik heb voor de 5e keer meegedaan en vrij langzaam gelopen...

helaas, meer trainen dus
Ondanks dat je niet helemaal tevreden bent toch een voor jou, Elodita!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven