Dam tot Dam loop
zondag 20 september 2009 om 18:42
Heb het dichter bij huis gezocht en iets ( nou ja een heleboel) minder drukte. Ook een iets langere afstand. 30km in 2hr22;38
Slechts wat kleine ergenissen door het moeten zigzaggen bij de start, maar ja daarintegen heb ik de laatste stukken echt in mijn uppie gelopen. Geen publiek en mijn medelopers te ver van me vandaag om er op mee te liften. Maar ook dat heeft zijn charmes.
Slechts wat kleine ergenissen door het moeten zigzaggen bij de start, maar ja daarintegen heb ik de laatste stukken echt in mijn uppie gelopen. Geen publiek en mijn medelopers te ver van me vandaag om er op mee te liften. Maar ook dat heeft zijn charmes.
zondag 20 september 2009 om 20:04
Dit jaar niet gelopen ivm een heupblessure (had me wel ingeschreven overigens), de afgelopen 4 jaar wel elk jaar gelopen. Heb wel mijn vriend aangemoedigd die een mooie tijd van 1.10 heeft neer gezet. Was super gezellig en baalde ook wel dat ik hem zelf niet liep, maar aan de zijlijn was ook wel eens leuk, voor 1 keer dan.
zondag 20 september 2009 om 21:25
Goed hoor Elodita. Ik doe het je niet na!
Mijn man is gefinished in 1 uur 17 minuten. Lang niet slecht!
Een kennis van hem stortte n a de finish in elkaar en moest naar het ziekenhuis. Oververhit. Een ander werd gereanimeerd en is erin gebleven, las ik net in de krant. Holy fuck. 39 Jaar oud. Godsamme....
Mijn man is gefinished in 1 uur 17 minuten. Lang niet slecht!
Een kennis van hem stortte n a de finish in elkaar en moest naar het ziekenhuis. Oververhit. Een ander werd gereanimeerd en is erin gebleven, las ik net in de krant. Holy fuck. 39 Jaar oud. Godsamme....