Lijf & Lijn alle pijlers

Dam tot Dam loop

20-09-2009 12:56 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie doet er mee?

Ik in ieder geval niet. Maar mijn stoere echtgenoot zit as we speak in de trein op weg naar Adam. Hij gaat om half 3 starten.

Go Marathon Man!! *cheerleader*
Heb het dichter bij huis gezocht en iets ( nou ja een heleboel) minder drukte. Ook een iets langere afstand. 30km in 2hr22;38

Slechts wat kleine ergenissen door het moeten zigzaggen bij de start, maar ja daarintegen heb ik de laatste stukken echt in mijn uppie gelopen. Geen publiek en mijn medelopers te ver van me vandaag om er op mee te liften. Maar ook dat heeft zijn charmes.
goede tijd Baukje

train je voor de marathon?

dank Jonna
Dit jaar niet gelopen ivm een heupblessure (had me wel ingeschreven overigens), de afgelopen 4 jaar wel elk jaar gelopen. Heb wel mijn vriend aangemoedigd die een mooie tijd van 1.10 heeft neer gezet. Was super gezellig en baalde ook wel dat ik hem zelf niet liep, maar aan de zijlijn was ook wel eens leuk, voor 1 keer dan.
Ja deze 30km was eigenlijk meer een trainingswedstrijd voor de marathon over 5 weken. Was nu 5min. sneller dan vorig jaar toen ik hem ook als trainingsloop liep, dus dat geeft de burger moed.
Goed hoor Elodita. Ik doe het je niet na!

Mijn man is gefinished in 1 uur 17 minuten. Lang niet slecht!

Een kennis van hem stortte n a de finish in elkaar en moest naar het ziekenhuis. Oververhit. Een ander werd gereanimeerd en is erin gebleven, las ik net in de krant. Holy fuck. 39 Jaar oud. Godsamme....
ik las inderdaad dat er een dode was na de Dam tot Dam

echt afschuwelijk!

overigens zag ik ook wel een brancard langskomen, heb even niet gekeken omdat ik het druk genoeg had om mezelf op de been te houden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven