Lijf & Lijn alle pijlers

Kapsel,wat is nu in?En welke kleur?

22-09-2009 18:11 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil iets anders en eigelijk ook weer niet,heb nu lang haar en houd dat het liefst,ik heb donkerblond,en wil iets van een kleur,blond misschien maar de winter komt er weer aan en volgenws mij is katanje kleur in nu?Wie weet er meer over?

Gr Sandra
Bij donkerblond vind ik verschillende kleuren blonde highlight altijd erg mooi. Je kunt dan ook kiezen voor warme blondsoorten zodat het warm kapsel wordt (herfst) maar toch wat minder saai dan gewoon donkerblond.

Ik vind het zelf altijd erg zonde als (donker)blonde vrouwen hun haar donderder maken. Zelden mooi.

PS: Je bent wel erg herkenbaar door je naam te noemen, en de namen van de kinderen in in je nickname +ook nog eens foto. Maakt mij niet uit hoor, maar je zal de eerste hier niet zijn die nog al prive informatie hierop het forum zet, wat vervolgens een hele heisa wordt omdat je herkend bent.
Dit topic hoort trouwens meer thuis bij Mode en Beauty, net als je andere topic over nepnagels. Je zal dan misschien wat meer reacties krijgen.
Empress, je was me net voor qua pijler. Verder volledig eens qua herkenbaar. Is niet slim. Verre van zelfs.
Oeh meisje, verander idd gauw je nick. Je bent inderdaad erg googlebaar zo. Prima als je het niet erg vindt. Maar je geboortedatum, meisjesnaam, woonplaats, geboortedata van je kinderen, naam van je man, waar je 12 en half jaar in dienst bent geweest en zelfs je vakantiefoto's van dit jaar zijn binnen een minuut te googlen.

Bedoel dit niet lullig, maar meer als voorbeeld van hoe snel en makkelijk dat allemaal is!
sorry, dubbel
Maar goed, misschien vind je het helemaal niet erg, dat kan ook. Dan is het prima.

En verder heb ik geen haar- en modetips voor je. Sorry!
Een mooie warm kleurige tint bruin met rode highlights er door heen?

Je kan je beter laten adviseren bij je kapper, wat bij je huid en gezicht past.

En oja omdat je vraagt wat in is.

Qua stijl: Wafelijzer krullen. (you know?)

Echt te lelijk maar je ziet her en der al wat lopen.
ok thanks,oeps dat wist ik niet,ook niet van mode en beauty heb daar overheen gekeken ga ik doen daar,hoe verander ik me nickname?het blijft grijs?kan het niet veranderen....
plaatje heb ik ook veranderd maar is nog niet zichtbaar,enneh....is er hier dan al iemand die mij kent toevallig?ja op zich zou het niet erg zijn,vraag geen aparte dingen ofzo,op hyves ben ik al af,maar meer omdat ik er veels te veel achter zat
Plaatje is inderdaad veranderd; druk even op F5, dan ververs je de pagina en zie je hem ook.

Je nickname kun je niet veranderen. Je kunt wel, met een ander email-adres, een andere nick aanmaken.
Veranderen van je nicknaam kan alleen door je opnieuw aan te melden en dan aan de Angels te vragen om deze op non-actief te zetten.

(overigens zou ik dan geen mammavan... achtige nick nemen, want dit topic bijv heeft niets met jouw moeder zijn te maken maar met jezelf... over 5 jaar moet je de nick nog ok vinden, tenminste als je hier dan nog bent. Buiten de kinderen-pijler doen mammavan... nicks het niet altijd even goed. Maar goed, wie ben ik...)
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
En ik ben weer s mosterd dan dan weer wel haha
Ik zou liever iets anders met mijn haar doen dan de mode voorschrijft. Kan in elk geval geen leuk hip bobkapseltje meer zien (en ja, dat werd me ook aangeraden toen er nog niet zoveel mensen mee rondliepen, gelukkig was mijn haar toen te kort).

Maar goed, geen idee wat er nu in de mode is. De leuke hippe bob?
Maar wat maakt het jou uit dat kastanje kleur in is? Ga eens naar de kapper en bespreek wat mooi zou staan bij jou.

Verder kan een pony of lok al heel veel doen om een andere look te creeeren.
quote:mamzelle schreef op 22 september 2009 @ 19:21:

Maar goed, geen idee wat er nu in de mode is. De leuke hippe bob?bob is geloof ik alweer op z'n retour. Heb hier wat voorbeelden: klik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven