Lijf & Lijn alle pijlers

wie weet hoe dit heet

22-09-2009 19:27 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje? Weet iemand hoe dit apparaat heet.

Ik heb een check gehad bij een fysio

Het is een apparaat waar je een band om je hoofd krijgt met sensoren. Dan heb je een plaat van metaal waar je je voeten op kunt zetten. Dan zijn er ook 2 buisjes die je moet vasthouden. Alles is aangesloten op een computer. Je moet 4 minuten zitten en dan scant hij je lichaam. Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Daarna doet hij het opnieuw 4 minuten. Je ziet dan op het scherm dat hij naar bepaalde delen scant van je lichaam.

Hij kijkt dan naar je voeding en je uithoudingsvermogen.

Het blijkt dat het team van milan hier ook mee werkt.

Weet iemand hoe dit apparaat precies heet. De fysio noemt het vitaliteitscheck. Aangezien hij nu niet aanwezig is. Hoop ik dat iemand anders het weet.
geldklopperij???
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:singalala schreef op 22 september 2009 @ 20:03:

geldklopperij???
quote:singalala schreef op 22 september 2009 @ 20:03:

geldklopperij???

haha dat vermoed ik ook.

Maar izalinia bedoel je misschien MORA-Bioresonantie-apparaat
kinkt mij als een soort van electrokuteer machine......brrrrrrrrr
Het kost ons een tientje om het in een testfase zat van het bedrijf. We krijgen er ook een voedingsadvies en sportadvies bij.

Dus ach geldklopperij is het voor ons niet.

Bij onze sportschool krijgen we geen voedingsadvies daar moeten we ook voor betalen.

Er klopt wel een aantal dingen hoor. Ik heb spijsverteringsproblemen en dat klopt dus ook. Mijn buurvrouw die hier werkt. Had een man waar uit de test blijkt dat hij hartproblemen had. 2 dagen later lag ie in het ziekenhuis.

En trouwens het is geen niet wat je schreef bioresonantie. Het is toch iets anders.

Maar misschien is het geldklopperij
Jammer dat hier de laatste tijd steeds meer mensen rondhangen zonder zelfspot.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:izalinia schreef op 22 september 2009 @ 19:27:

Ik heb een vraagje? Weet iemand hoe dit apparaat heet.

Ik heb een check gehad bij een fysio

Het is een apparaat waar je een band om je hoofd krijgt met sensoren. Dan heb je een plaat van metaal waar je je voeten op kunt zetten. Dan zijn er ook 2 buisjes die je moet vasthouden. Alles is aangesloten op een computer. Je moet 4 minuten zitten en dan scant hij je lichaam. Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Daarna doet hij het opnieuw 4 minuten. Je ziet dan op het scherm dat hij naar bepaalde delen scant van je lichaam.

Hij kijkt dan naar je voeding en je uithoudingsvermogen.

Het blijkt dat het team van milan hier ook mee werkt.

Weet iemand hoe dit apparaat precies heet. De fysio noemt het vitaliteitscheck. Aangezien hij nu niet aanwezig is. Hoop ik dat iemand anders het weet.

Eh... Vitaliteitscheck?

En knap, een apparaat wat naar mijn voeding kijkt en mijn uithoudingsvermogen, puur door 2 staafjes vast te houden terwijl je op een plaat staat.

Komt er ook een bonnetje uit met een recept voor die avond, en hoe hard je nog moet lopen voor de supermarkt sluit?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik weet het: Onzin!
quote:izalinia schreef op 22 september 2009 @ 20:34:

Had een man waar uit de test blijkt dat hij hartproblemen had. 2 dagen later lag ie in het ziekenhuis.

Had hij zonder dat beam-me-up-scotty apparaat niet in het ziekenhuis gelegen, óf geen hartklachten gehad?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Lobotomie?
quote:himalaya schreef op 22 september 2009 @ 20:40:

[...]Had hij zonder dat beam-me-up-scotty apparaat niet in het ziekenhuis gelegen, óf geen hartklachten gehad?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven