Mode & Beauty alle pijlers

Zara vraagje

26-09-2009 09:03 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verliefd geworden op een jasje maar ze hadden mijn maat niet. Nu krijg ik het niet meer uit m'n hoofd! Het is precies wat ik al tijden zocht....

Nu vraag ik me af of er niet ergens aan die maat te komen is, via een ander filiaal of ik weet niet? Ik weet het: Ik kan ook bellen/mailen maar ik vroeg me af of hier misschien iemand is die een soortgelijk iets heeft nagejaagd?
Metatron, ik zou proberen te informeren via het filiaal waar je was. Zara doet ook weleens tests en dan maken ze alleen maar 2 maten. Ben ook weleens verliefd geweest op een jasje dat überhaupt alleen in M en L gemaakt was. Voor je dus ergens naar toe afreist zou ik het even checken. Ik neem aan dat ze er wel een computer systeem met voorraden hebben...
Dankje, Georgie. Das ook raar: bel ik net de Zara, amsterdam, begon mijn vraag te stellen, zegt die man; 'Sorry mevrouw, wij gaan pas om 10 uur open.... Eh... neem dan niet op?
Je hebt gelijk. Typisch.
quote:Metatron schreef op 26 september 2009 @ 09:14:

Dankje, Georgie. Das ook raar: bel ik net de Zara, amsterdam, begon mijn vraag te stellen, zegt die man; 'Sorry mevrouw, wij gaan pas om 10 uur open.... Eh... neem dan niet op?hahaha.. sorry... daar moet ik heel erg om lachen... idd neem dan niet op!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Metatron schreef op 26 september 2009 @ 09:14:

Dankje, Georgie. Das ook raar: bel ik net de Zara, amsterdam, begon mijn vraag te stellen, zegt die man; 'Sorry mevrouw, wij gaan pas om 10 uur open.... Eh... neem dan niet op?En als je nou een werknemer was die zich ziek wilde melden?
Sja, dat lijkt me dan toch een andere lijn?
Nouw, ik heb het artikel nummer. Hier stopt mijn missie voor nu, ik moet examen doen vanmiddag!
quote:Metatron schreef op 26 september 2009 @ 10:01:

Sja, dat lijkt me dan toch een andere lijn?

Nee hoor...

Succes met het vervolg van je missie!
Meh. Ze hebben hem niet eens ergens buiten A,dam. Misschien ga ik m dan wel lekker te klein kopen. Voor het geval iemand geinteresseerd hierin is Haha
Vast net zo iets als wat ik toen had. Zo'n test serie.

Off topic, hoe ging je examen (waar deed je eigenlijk examen voor?)
M'n examen ging goed! Wel weer typisch dat ik de ochtend ervoor op zoek ga naar een jasje, lekkere afleiding.. maar ik had al weken en weken van studiestress achter de rug dus het zat wel goed. Volgens mij heb ik het wel gehaald (wat ik gehaald heb durf ik niet te zeggen, voor het geval ik ontmaskerd wordt ) Dank voor je interesse!
MEH. in de kleinere maat krijg ik geen adem en kan ik mijn arm niet hoger tillen dan m'n navel.

Wat is dat toch met die maten bij Zara. Ik voel me daar echt een grote vriendelijke reus.
dat komt omdat zara uit spanje komt en spanjaarden nu eenmaal kleine mensen zijn. ook met de bershka en mango is dit..
Nou de spaanse dames zijn tegenwoordig ook behoorlijk van formaat.......(lees dik)
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat
Zou handig zijn als ze de maten een beetje op het land afstemmen.. Bij mij is het vooral de lengte, ik pas niet in een spaans jasje. En ik ben vast niet de enige in NL. Toch jammer. Is toch eigenlijk raar, dat de maten niet afgestemd worden...
Ik pas wel in Zara maar heb dan standaard maat L, terwijl ik toch echt gewoon 38 heb. In een M kan ik me ook niet bewegen. Bij Mango idem dito. Maar leuke kleding hebben ze er wel, dus dan maar een L.
dat valt wel mee hoor.. ik woon in spanje en al die meiden zijn dun en klein. er zitten ook wel wat stevigere tussen ja, maar dat is overal..
Goh wat raar, ik heb bij Zara ook verschillende truitjes gehaald. Allemaal maat L, en dat is ook de maat die ik bij andere winkels heb. Zelfs bij Zara een mooie tuniek gehaald afgelopen zomer, een maat M en hij zit prima!!
Als ik bij een Zara een broek wil komt ie in mijn eigen maat tot halverwege mijn dijen. Eigenlijk moet ik dan gewoon voor elk been een eigen broek Maar bovenstukken vallen eigenlijk altijd goed.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Ik heb ook een zara vraagje; weet iemand of zara een artikel apart hangt zodat je het later kunt ophalen? En zoja, hoe lang reserveren ze het dan?

Ik zou pas zaterdag naar de winkel kunnen (is helaas niet in mijn woonplaats).
Bel de winkel op, dan weet je het antwoord!
Oke, net gedaan en ze hangen het maar 2 dagen apart. Ik kan dus pas zaterdag....

probeer ik het donderdag nog wel een keer, en dan maar hopen dat ze het nog hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven