Gevoelige borsten

zondag 27 september 2009 om 07:56
Ik heb sinds een paar weken best gevoelige borsten. Ik heb vorige week een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Niet zwanger dus.
Toch vraag ik me af wat de oorzaak kan zijn van gevoelige borsten? Ik ben wel, ongeveer 2 weken geleden, weer begonnen met de pil na een aantal maanden. Kan dit de oorzaak zijn?
Toch vraag ik me af wat de oorzaak kan zijn van gevoelige borsten? Ik ben wel, ongeveer 2 weken geleden, weer begonnen met de pil na een aantal maanden. Kan dit de oorzaak zijn?
zondag 27 september 2009 om 09:40
Het zijn de hormonen......... en bij jou dus door de pil.
Ik was vorige maand nog in verwachting, heb het verloren en inmiddels is de hcg uit mijn bloed verdwenen, maar mijn borsten zijn nog steeds gevoelig en gespannen...... hoop dat dat na de eerstkomende menstruatie wel over is....
Ik was vorige maand nog in verwachting, heb het verloren en inmiddels is de hcg uit mijn bloed verdwenen, maar mijn borsten zijn nog steeds gevoelig en gespannen...... hoop dat dat na de eerstkomende menstruatie wel over is....
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
zondag 27 september 2009 om 10:16