Lijf & Lijn alle pijlers

Gevoelige borsten

27-09-2009 07:56 5 berichten
Ik heb sinds een paar weken best gevoelige borsten. Ik heb vorige week een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Niet zwanger dus.

Toch vraag ik me af wat de oorzaak kan zijn van gevoelige borsten? Ik ben wel, ongeveer 2 weken geleden, weer begonnen met de pil na een aantal maanden. Kan dit de oorzaak zijn?
Alle reacties Link kopieren
Misschien wel. Ik heb altijd een week voordat ik ongesteld moet worden ontzettend gevoellige borsten. Als jer er al naar kijkt doet het pijn en ik gebruik ook de pil.
Ja, die pil kan heel goed de oorzaak zijn. Lees de bijsluiter nog maar eens goed door, staat als het goed is vermeld bij de bijwerkingen.
Het zijn de hormonen......... en bij jou dus door de pil.

Ik was vorige maand nog in verwachting, heb het verloren en inmiddels is de hcg uit mijn bloed verdwenen, maar mijn borsten zijn nog steeds gevoelig en gespannen...... hoop dat dat na de eerstkomende menstruatie wel over is....
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
@ Felice71:

Ook ik heb de afgelopen weken hele gevoelige borsten, opgezette tepels, maar ik ben juist gestopt met de pil. Volgens mij is die verandering (bij mij de ene kant op, bij jou de andere kant) de oorzaak. Gaat vanzelf over, denk ik dan maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven