Afvallen met...
maandag 28 september 2009 om 20:19
Age, betere beheersing dan ik . Ik heb namelijk een heel dun stukje cake en een grote speculaas gegeten
Lijstje:
- O: yoghurt+cruesli
- T: dun plakje cake
- L: 2 rijstwafels
- T: 1,5 grote speculaas
- A: risotto van Iglo (heel lekker
Nogal slecht lijstje dus.... Morgen beter m'n best doen
Lijstje:
- O: yoghurt+cruesli
- T: dun plakje cake
- L: 2 rijstwafels
- T: 1,5 grote speculaas
- A: risotto van Iglo (heel lekker
Nogal slecht lijstje dus.... Morgen beter m'n best doen
Peas on earth!
maandag 28 september 2009 om 20:22
Lijstje:
anderhalve boterham kaas
3 boterhammen cornedbeef
liga
spagetti met courgetteprutje van Moos (of Tien?)
Verder heb ik me opgegeven voor een orienterende studie psychologie.
En, Olijf, leuk! Origineel ook
En Age, weer een kilo minder
En straks komen mijn schoonouders...
Dus ik neem Grey's op, voor later deze week.
En en en we hebben een schoonmaakmeisje aangenomen
maandag 28 september 2009 om 20:26
Ik wil ook een schoonmaakster!
Wauw! Wanneer moet je beginnen met je studie? En betaalt je werkgever dat?
Foei Erwt!
Ik word een beetje moe van mezelf... Heb me nu een paar dagen 'slecht' gedragen en nu ben ik weer super-gedisciplineerd. Het zit bijna tegen het mezelf 'straffen' aan.
Maar ja, over een paar dagen ben ik weer vergeten waar ik het voor doe en kan ik me níet inhouden als er een plak cake aangeboden wordt... en dan is het hek weer van de dam
Hmmm, en nog steeds die verwijzing naar diëtiste niet in huis. Morgen de HA maar weer bellen waar het blijft...
Wauw! Wanneer moet je beginnen met je studie? En betaalt je werkgever dat?
Foei Erwt!
Ik word een beetje moe van mezelf... Heb me nu een paar dagen 'slecht' gedragen en nu ben ik weer super-gedisciplineerd. Het zit bijna tegen het mezelf 'straffen' aan.
Maar ja, over een paar dagen ben ik weer vergeten waar ik het voor doe en kan ik me níet inhouden als er een plak cake aangeboden wordt... en dan is het hek weer van de dam
Hmmm, en nog steeds die verwijzing naar diëtiste niet in huis. Morgen de HA maar weer bellen waar het blijft...
maandag 28 september 2009 om 20:30
Hallo allemaal
Gaaf kado Olijf!
en omdat je de tekst van MdK niet snapte
Moos lekker uitzieken!
voor 97 van Age!
Jammerdebammer Pilous van jouw gewicht,maar was ook tijd van de maand toch? kumpwelweergoe!
Drift,balen van werk...misschien helpt als je je bedenkt dat je toch (redelijk) snel elders werkt?
Verder hppikookniesoveultemelde....Poepgaar thuis net.
Hele dag gewerkt,toch al lastig op maandag en direct erachteraan de KickOff van het nwe kwartaal
Peptalk,cijfers,doelstellingen...tsss
Gaaf kado Olijf!
en omdat je de tekst van MdK niet snapte
Moos lekker uitzieken!
voor 97 van Age!
Jammerdebammer Pilous van jouw gewicht,maar was ook tijd van de maand toch? kumpwelweergoe!
Drift,balen van werk...misschien helpt als je je bedenkt dat je toch (redelijk) snel elders werkt?
Verder hppikookniesoveultemelde....Poepgaar thuis net.
Hele dag gewerkt,toch al lastig op maandag en direct erachteraan de KickOff van het nwe kwartaal
Peptalk,cijfers,doelstellingen...tsss
maandag 28 september 2009 om 20:30
Ik zal studie morgen of woensdag wel krijgen (NTI). Ik weet nog niet of werkgever betaald, dat hoor ik na mijn vakantie pas, maar dan kan ik het declareren.
We hebben nu ook al een schoonmaker, maar die is asociaal duur en maakt niet naar onze zin schoon. Dus hij gaat eruit en er komt een meisje van 24 voor terug. Als ze net zo hard schoonmaakt als dat ze praat, dan zit het wel goed
We hebben nu ook al een schoonmaker, maar die is asociaal duur en maakt niet naar onze zin schoon. Dus hij gaat eruit en er komt een meisje van 24 voor terug. Als ze net zo hard schoonmaakt als dat ze praat, dan zit het wel goed
maandag 28 september 2009 om 20:32
Thuisstudie...
http://www.nti.nl/HBO/HBO ... etraject-Psychologie.aspx
Eerst deze en daarna kijken of ik door wil gaan.
http://www.nti.nl/HBO/HBO ... etraject-Psychologie.aspx
Eerst deze en daarna kijken of ik door wil gaan.
maandag 28 september 2009 om 20:37
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 september 2009 @ 20:34:
Leuk, ziet er interessant uit als orientatie. Heb een vriendin die gestart is met psychologie. Ze vindt het best pittig, maar hangt wellicht ook van je vooropleiding/opleidingsniveau af
Ja, en dan naast een fulltimebaan.... Maar heb er wel zin in. Zal wel pittig worden omdat ik totaal geen zinvolle vooropleiding heb gedaan
Maar jij doet toch ook iets in de psychologie?
Leuk, ziet er interessant uit als orientatie. Heb een vriendin die gestart is met psychologie. Ze vindt het best pittig, maar hangt wellicht ook van je vooropleiding/opleidingsniveau af
Ja, en dan naast een fulltimebaan.... Maar heb er wel zin in. Zal wel pittig worden omdat ik totaal geen zinvolle vooropleiding heb gedaan
Maar jij doet toch ook iets in de psychologie?
maandag 28 september 2009 om 20:40