Lijf & Lijn alle pijlers

100+ is nog altijd 200-

05-10-2009 17:42 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...

Het derde topic...

Het vierde topic...
Miss Chicken, Spinster, mooie woorden en goed gesproken!

HotPip, wat fijn dat er weer wat blokkades worden opgeheven in de villa... Je muren brokkelen langzaam weer af als ik het dus goed begrijp en dat is de 1e stap in de goede richting...
Jeetje, hier nog één die dit topic opende, niet wetende dat het een vervolgtopic is..

maar DIEP RESPECT voor wat jullie al bereikt hebben!!

Later is nu
quote:misschicken schreef op 05 oktober 2009 @ 18:04:

[...]

Niet om vervelend te doen, maar ik zie toevallig staan: Hoe komt het dat iemand zo dik is.

Je motto: Lessons of life. De les van vandaag: Zoiets vraag je niet in een lijntopic waar mensen heel goed op weg zijn, en al lang geen 161 kilo meer wegen.A-mén! Sinds wanneer heb jij een brilletje MissC?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Eens met HPL (en de rest). Ik word ook niet blij van zo'n vraag (is mijn understatement weer).

Ik heb een heftig dagje achter de rug, crematie met eerst een kerkdienst. Heeeeel veel mensen, waarvan ik er veel van heel vroeger ken. Raar om die weer te zien. Mensen van mijn leeftijd die ik voor het laatst gezien heb toen we nog kinderen waren. Ik vond ze allemaal zo volwassen geworden. Zouden ze dat nou van mij ook vinden? Crematie begon tijdens de lunch, dus ik heb een beetje raar gegeten vandaag. Ik barst nu van de honger, eten staat op, precies afgepast, dus ik kan niet teveel eten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Misschien kunnen we nog wel zieltjes winnen bij diegene die niet weten wat voor topic dit is
quote:Iejoor schreef op 05 oktober 2009 @ 18:07:

Miss Chicken, Spinster, mooie woorden en goed gesproken!

HotPip, wat fijn dat er weer wat blokkades worden opgeheven in de villa... Je muren brokkelen langzaam weer af als ik het dus goed begrijp en dat is de 1e stap in de goede richting...Iejoor en nu moet ik een beetje sniffen Thnx, lief van je
IBI, idd geen enkel benul van de gewichten hier.. Moest ook echt even in de tabel kijken of we echt iemand hadden met dat gewicht... Het interesseert me ook totaal niet.. Het belangrijkste is dat we elkaar kunnen steunen bij het afvallen en dan maakt het niet uit hoeveel kg eraf moet... De steun is waar het om gaat...En gelukkig krijgen we die hier allemaal ontzettend veel van elkaar en daarom draait het topic ook zo goed volgens mij...
quote:Solomio schreef op 05 oktober 2009 @ 18:08:

Eens met HPL (en de rest). Ik word ook niet blij van zo'n vraag (is mijn understatement weer).

Ik heb een heftig dagje achter de rug, crematie met eerst een kerkdienst. Heeeeel veel mensen, waarvan ik er veel van heel vroeger ken. Raar om die weer te zien. Mensen van mijn leeftijd die ik voor het laatst gezien heb toen we nog kinderen waren. Ik vond ze allemaal zo volwassen geworden. Zouden ze dat nou van mij ook vinden? Crematie begon tijdens de lunch, dus ik heb een beetje raar gegeten vandaag. Ik barst nu van de honger, eten staat op, precies afgepast, dus ik kan niet teveel eten.
quote:Solomio schreef op 05 oktober 2009 @ 18:08:

Fuckerdefuck............................Tjeez moet het zesde topic vanavond ook nog geopend worden??
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 oktober 2009 @ 18:08:

[...]

A-mén! Sinds wanneer heb jij een brilletje MissC?

Oh jee, ik ben vergeten mijn Theo & Thea outfit uit te doen na afgelopen weekend...

Maar zit op mijn werk en kan hier mijn ouwe kip niet erop zetten....nah zie ik er nog heel even intellectigent uit.
Echt waar HotPip? En tja lief zijn we allemaal voor elkaar... Dus ook voor jou hoor!
voor Solo
Theo en Thea? Ik zie een kip met een bril, had je die altijd al dan?
quote:Iejoor schreef op 05 oktober 2009 @ 18:10:

Echt waar HotPip? En tja lief zijn we allemaal voor elkaar... Dus ook voor jou hoor!Ghe, dat weet ik
Inderdaad, de titel is dan verwarrend, daarom ging ik even kijken. Er zijn namelijk heel veel afvaltopics en daar kijk ik ook niet. En ik heb last gehád van overgewicht (door medicijnen) en was toen 12 kilo zwaarder dan ik nu ben. Peanuts vergeleken bij wat jullie willen of moeten afvallen!

En eerlijk gezegd snap ik de commotie niet zo. Ik heb toevallig een gewicht genomen wat mij verbaasde, dat had dus ook 130 kilo kunnen zijn. Dat dit een veilige thuishaven is: Ok. Maar iedereen kan hier immers meelezen? Maar niemand mag dus iets vragen begrijp ik.

De schoonzus van mijn dochter is overigens 65 kilo afgevallen (maagband), omdat ze door een schildklierziekte zo dik was geworden. Dus ik weet best wat het is om dik te zijn, ook mijn nicht weegt over de 110kg en is daardoor al heel wat banen misgelopen. Zij eheft zich er nu bij neergelegd, dat ze wat zwaarder is. Ze is ooit 36 kilo afgevallen door verkeerde medicijnen, die in belgië vrij te koop waren. Zelfs een operatie gehad, om overtollig vel weg te laten halen (72 hechtingen!). Maar toen ze weer normaal ging eten, zat het er dubbel en dik weer bij aan.

Nogmaals, ik wil helemaal niemand beledigen of wat dan ook.
Solo,

Elle, lijkt me een loffelijk streven vanavond topic nr 6 al openen....

MW, idd veel zieltjes kunnen we wel winnen zo... Waar een nieuw topictitel al goed voor kan zijn he....
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 oktober 2009 @ 18:12:

Theo en Thea? Ik zie ene kip met een bril, had je die altijd al dan? Nee ik was brilloos, en ook zonder tandjes. Die waren ter gelegenheid van het T&T jubileum.
Je hebt toch een paar keer antwoord gehad Namma. Maar misschien niet het antwoord wat je graag had WILLEN horen. Tough luck.
Solomio,

Klinkt als een pittige dag zeg.

Dank je wel dreamer! (ook al staat mijn gewicht niet eens in de lijst ben toch erg trots op iedereen hier. Ook degene waarbij het minder goed gaat momenteel)

Ik heb volgende week een afspraak bij mijn zorginstelling voor de eetstoornis. Ga een cursus van 12 weken volgen waarbij er geleerd word hoe ik anders om kan gaan met emoties en gevoelens dan me vol proppen. Is samen met een diëtist.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Jeetje, wat zijn jullie vijandig zeg! ga maar lekker door hier, ik laat me hier niet meer zien hoor!
Was vandaag bij de diëtiste geweest en ik heb een nieuwe regel voor het avondeten. ik heb een schaal meegekregen, en alles wat daar in past mag ik op eten.

Echt wtf.
Nammma, jammer dat mijn post niet goed over is gekomen. Iedereen mag hier meelezen en meepraten.

Stel je eens voor hoe jouw schoondochter zich zou voelen als ik haar in de trein tegenkom (openbare gelegenheid) en haar vraag waarom zij zo dik is geworden? Dat vindt zij niet leuk, die aanname durf ik wel te maken.

Stel dat ik gewoon met haar een gesprek aanknoop, haar beter leer kennen en dan een dergelijke persoonlijke vraag stel (en ik me ook van mijn kwetsbare kant heb laten zien) dan is dat toch al heel anders? Zo is het hier ook
quote:Nammma schreef op 05 oktober 2009 @ 18:13:

Inderdaad, de titel is dan verwarrend, daarom ging ik even kijken. Er zijn namelijk heel veel afvaltopics en daar kijk ik ook niet. En ik heb last gehád van overgewicht (door medicijnen) en was toen 12 kilo zwaarder dan ik nu ben. Peanuts vergeleken bij wat jullie willen of moeten afvallen!

En eerlijk gezegd snap ik de commotie niet zo. Ik heb toevallig een gewicht genomen wat mij verbaasde, dat had dus ook 130 kilo kunnen zijn. Dat dit een veilige thuishaven is: Ok. Maar iedereen kan hier immers meelezen? Maar niemand mag dus iets vragen begrijp ik.

De schoonzus van mijn dochter is overigens 65 kilo afgevallen (maagband), omdat ze door een schildklierziekte zo dik was geworden. Dus ik weet best wat het is om dik te zijn, ook mijn nicht weegt over de 110kg en is daardoor al heel wat banen misgelopen. Zij eheft zich er nu bij neergelegd, dat ze wat zwaarder is. Ze is ooit 36 kilo afgevallen door verkeerde medicijnen, die in belgië vrij te koop waren. Zelfs een operatie gehad, om overtollig vel weg te laten halen (72 hechtingen!). Maar toen ze weer normaal ging eten, zat het er dubbel en dik weer bij aan.

Nogmaals, ik wil helemaal niemand beledigen of wat dan ook.

Nee, je weet niet wat het is om veel te dik te zijn.. dat weet je gewoonweg niet.. anders zou je je vraag ook niet op die manier stellen.

Je haalt een gewicht uit de tabel, maar daarmee haal je er ook een persoon uit. Een mens, en vervolgens vraag je ons hoe een mens zo zwaar kan worden. Dat is wel beledigend, en nu kom je hier ook nog eens aangeven hoe zeer ons gewicht je wel niet verbaasd..

Overigens ben ik te dik geworden door te veel te eten. Zo, je vraag is beantwoord.. klaar nu.
Zo te zien heb je meer last van een teer zieltje en extreem lange tenen, daar zijn weer andere topics voor Namma....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven