100+ is nog altijd 200-
maandag 5 oktober 2009 om 17:42
maandag 5 oktober 2009 om 18:29
quote:misschicken schreef op 05 oktober 2009 @ 18:27:
[...]
Dames, ik ga weer aan het werk. Werk ja, ik heb namelijk gewoon een baan met mijn veel te dikke lijf. Sterker nog, ik word aan de lopende band gevraagd om te komen werken.
Vaste banen worden me spontaan aangeboden.
Ik vind dat jullie hartstikke goed bezig zijn! Namma uitgezonderd dan....
:zwaai:Werkse miss en voel je vrij om wat vaker je gezicht hier te laten zien.
[...]
Dames, ik ga weer aan het werk. Werk ja, ik heb namelijk gewoon een baan met mijn veel te dikke lijf. Sterker nog, ik word aan de lopende band gevraagd om te komen werken.
Vaste banen worden me spontaan aangeboden.
Ik vind dat jullie hartstikke goed bezig zijn! Namma uitgezonderd dan....
:zwaai:Werkse miss en voel je vrij om wat vaker je gezicht hier te laten zien.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
maandag 5 oktober 2009 om 18:30
quote:Quirijn schreef op 05 oktober 2009 @ 18:28:
Dat ligt er aan hoe groot de schaal is IBI!
[afbeelding]daar zit wat in idd.
Dat ligt er aan hoe groot de schaal is IBI!
[afbeelding]daar zit wat in idd.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
maandag 5 oktober 2009 om 18:31
IBI, wat goed dat je de stap hebt ondernomen om naar een kliniek toe te gaan voor eetstoornis. Dus volgende week ga je een frisse nieuwe start tegemoet! Goed hoor! Ik hoop voor je dat je kunt vinden wat je zoekt....
MW, dat is op zich nog niet zo'n slecht idee natuurlijk maar hoe doe je dat dan qua verhoudingen? Ik bedoel ik kan er mega veel aardappelen instoppen maar zeer weinig groenten dan is het toch ook niet goed? En een grote papbak.. hmmm geen idee hoe groot dat dan is... Maar wel een goed idee eigenlijk.. Ik weeg eerlijk gezegd alles af van het avondeten.. de rest eigenlijk niet zo... Jawel trouwens.. mijn melk, ontbijtgranen en yoghurt toetje.. Anders eet ik daar echt teveel van...
MW, dat is op zich nog niet zo'n slecht idee natuurlijk maar hoe doe je dat dan qua verhoudingen? Ik bedoel ik kan er mega veel aardappelen instoppen maar zeer weinig groenten dan is het toch ook niet goed? En een grote papbak.. hmmm geen idee hoe groot dat dan is... Maar wel een goed idee eigenlijk.. Ik weeg eerlijk gezegd alles af van het avondeten.. de rest eigenlijk niet zo... Jawel trouwens.. mijn melk, ontbijtgranen en yoghurt toetje.. Anders eet ik daar echt teveel van...
maandag 5 oktober 2009 om 18:35
quote:Iejoor schreef op 05 oktober 2009 @ 18:33:
En zo zitten we alweer op pagina 6... pfff we gaan weer erg snel.. Zullen de anderen weer blij mee zijn.....Niemand durft meer om een streefgewicht te hangen aan het openen van een nieuw topic.
En zo zitten we alweer op pagina 6... pfff we gaan weer erg snel.. Zullen de anderen weer blij mee zijn.....Niemand durft meer om een streefgewicht te hangen aan het openen van een nieuw topic.
maandag 5 oktober 2009 om 18:36
maandag 5 oktober 2009 om 18:38
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 05 oktober 2009 @ 18:35:
[...]
Niemand durft meer om een streefgewicht te hangen aan het openen van een nieuw topic. Zal ik het dan doen.... 90kg bij het einde van het topic... wel dat hij zo'n 3 weken mee gaat natuurlijk....Want in 5 dagen is dat onhaalbaar... Ik wil dus op streef zitten aan het eind van dit topic...
[...]
Niemand durft meer om een streefgewicht te hangen aan het openen van een nieuw topic. Zal ik het dan doen.... 90kg bij het einde van het topic... wel dat hij zo'n 3 weken mee gaat natuurlijk....Want in 5 dagen is dat onhaalbaar... Ik wil dus op streef zitten aan het eind van dit topic...
maandag 5 oktober 2009 om 18:42
Dank jullie wel!
Ben er al een tijdje mee bezig. Volgende week dus mijn laatste gesprek 1 op 1 en begin november begin ik in de groep zelf.
Ik wil dan rond die tijd ook mijn illegale status hier op gaan heffen en legaal gaan ronddwalen hier.
Ben er al een tijdje mee bezig. Volgende week dus mijn laatste gesprek 1 op 1 en begin november begin ik in de groep zelf.
Ik wil dan rond die tijd ook mijn illegale status hier op gaan heffen en legaal gaan ronddwalen hier.
maandag 5 oktober 2009 om 18:42
maandag 5 oktober 2009 om 18:43
maandag 5 oktober 2009 om 18:44
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 05 oktober 2009 @ 18:42:
Dank jullie wel! [afbeelding]
We hebben wel een inburgeringstoets hoor.. voor de benodigde papieren enzo...
Vraag 1: Hoeveel fruit moet je op een dag eten?
Dank jullie wel! [afbeelding]
maandag 5 oktober 2009 om 18:44
Ik zit trouwens nog steeds op pagina 1. Heb het zo ingesteld dat ik 100 berichten heb op 1 pagina. Mij valt de postsnelheid ook minder op hierdoor.
maandag 5 oktober 2009 om 18:46
quote:Quirijn schreef op 05 oktober 2009 @ 18:44:
[...]
Hmm, zijn al die vragen zo moeilijk? Want dan trek ik mijn aanvraag terug hoor
*2 ons groenten en 2 stuks fruit, dan hou je het een heel stuk langer uit*
[...]
Hmm, zijn al die vragen zo moeilijk? Want dan trek ik mijn aanvraag terug hoor
*2 ons groenten en 2 stuks fruit, dan hou je het een heel stuk langer uit*