Lijf & Lijn alle pijlers

100+ is nog altijd 200-

05-10-2009 17:42 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...

Het derde topic...

Het vierde topic...
Goedemorgen. Vind dat zand ineens zo'n slecht idee niet. Haat scheppen, dus toch maar geen zand.

Gewicht: 111,2

Deze week: + 1,6

BMI: 30,8

Totaal: - 13,8

Kilootje in de + vanwege ongesteld, maar de rest......... Dacht echt dat ik lekker bezig was.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Helleu,

Och Solo, ik denk ook wel eens iets, maar het valt altijd tegen.

Ruziemaken is soms fijn hoor Nik, alleen ik maak altijd in mijn uppie ruzie, mijn man ruzied nooit terug, da's wel eens jammer!

Bonobo, brownies zijn niet erg hoor, je had er ten slotte maar 6 op en geen 7, dan gaat het pas tellen!

Geen komkommersoep voor mij!

Ik had het niet verwacht na het bacchanaal van dit weekend maar dit zijn de weegresultaten:

Gewicht: 103,8 kilo

Deze week: -0,5 kilo

Totaal: -0,5 kilo

BMI: 31,1

Ben niet echt trots op mijn score en ga deze week zeker wat meer mijn best doen, maar het is een getal in de min en daar ben ik blij om.
Deze week: 135,3

Deze week afgevallen: 1,3

Totaal afgevallen: 26

BMI: 43,6

Ondanks de twee weken vakantie dus erg goed gegaan.

Leuke topictitel trouwens!
JitB, alles wat eraf is is er maar mooi weer af he......

Solo, volgende week gewoon een -2 score voor jou.... Komt wel goed hoor!

Elle, nou die van mij ruziet lekker terug hoor als het moet... Gelukkig weten we nu beide wanneer het moment daar is om onze mond te houden en het maar even te laten gaan. .Heeft wel 10 jaar gekost maar dan heb je ook wat...

Nik, als manlief voetbalt ga ik tegenwoordig wandelen met een vriendin.. Dus die tijd wordt al effectief gebruikt... En verder doet hij eigenlijk niet zo heel erg veel door de weeks... Dus tja, de dinsdag wordt toch echt weer gewoon vaste zwemdag.. Nu weet ik dat hij morgenavond weg is maar dan is het al donker en om nu in mijn uppie in het donker te gaan lopen zie ik ook niet zo zitten. Mag ik ook niet eens van hem.. Misschien toch maar eens de Wii gaan gebruiken met de fitness programma's was de vorige keer een hel maar ook maar 2 dagen volgehouden.. Nu de 30 dagen challenge maar eens gaan doen... Dat wordt het volgende doel. Kan ik best om 4 uur al gaan doen. Een half uurtje actief zijn met de wii... Als ik 's avonds toch niet weg hoef kan dat geen kwaad dat ik dan me de pleuris zweet toch? Dus wie weet... Maar dat wordt een doel van volgende week om dat op te gaan pakken.. Eigenlijk als ik 90- weeg maar goed kan er nu maar vast mee beginnen toch????

Weer geen zin om te gaan werken... pfffff.....
Deeske, wat goed in je vakantie toch nog afgevallen! Je mag trots zijn op jezelf hoor!
Jeetje, ben ik er een avondje niet.....8 pagina's bijlezen!

Voor mij heeft de herkansing gelukkig goed uitgepakt, helaas nog geen min maar de plus is alweer minder groot.

Gewicht nu: 112.4

Aangekomen +0.4

Voor volgende week ga ik weer voor een min!
Ik ben ook zeker trots op het resultaat! Natuurlijk heb ik wel meer lekkers dan normaal gegeten in de vakantie maar heb me daarnaast ook de blaren op de voeten gewandeld over de Posbank, in de Apenheul en in Burgers Zoo haha. Zo te merken heeft het elkaar goed gecompenseerd en nog in de min ook.

Wel frustrerend als je een man hebt die alles kan eten, in de vakantie lekker veel heeft gesnaaid en nog geen ons is aangekomen grrrr
Ja, Deeske, die mannen moeten verboden worden! Wat denken ze wel. Al dat lekkers en dan niets aankomen. Belachelijk! Goed resultaat hoor, tijdens jouw vakantie! Goed gedaan!!

Solo: Zet 'm op heh!

Chicku jij ook veel succes voor de volgende week!

Vivajojo: Succes met gelijkblijven! Ik hoop dat je binnenkort weer motivatie vindt om door te gaan! Maar vergeet ook niet wat je al bereikt hebt!!

Iejoor; Ik woon alleen, dus echt rekening te houden met een man hoef ik niet :-)
Mogguh meisjes. Kolere he, die pillen hakken er wel in. Ik lees en ik vergeet meteen weer wat er staat

Ijs met koeien lust ik ook wel! Hier nooit standaard ijs in huis, veels te verleidelijk.

Hemera, zo'n dagje moet ik ook inplannen maar dan met de laatste 2 seizoenen van Gooische Vrouwen. Grey's heb ik wel gezien zo ondertussen.

Nik, als ie zo lief is waarom dan ruzie maken?

Zo, volgende pagina lezen en dan weer reageren
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Jemig Jojo, dat had ik van jou niet verwacht meid! Vervelend

Iejoor, meen je dat echt dat je in het donker niet alleen over straat gaat? Woon je in zo'n criminele buurt dan?

Deeske, good for you!
Heee HPL,

Heb je lekker geslapen op die pillen van je?

Ik zal een lekker kopje espresso voor je zetten, dan ben je er zo weer boven op.

En Iejoor, je gaat goed he? Nieuwe baan, en je 'klinkt' ook anders, als of je nu allemaal nieuwe energie hebt. Wat ontzettend leuk om te lezen! En probeer het vol te houden. Wat voor een werk doe je nu precies?

Deeske, je bent zelfs op vakantie afgevallen!! Wat goed zeg. Nou als je het zelfs op vakantie kunt, met wat extra snaai, dan ben je echt ontzettend op de goede weg. En dat je kerel alles kan eten zonder aan te komen is toch heerlijk? Het is jouw vent, en ongeacht zijn eetpatroon zal hij altijd een goddelijk lichaam houden. Lijkt me een fantastische garantie, geniet er van!

En Solo, weeg je als je ongesteld bent geworden, dit zegt helemaal niets. Vandaag is blijkbaar geen goede dag voor je en hou je heel veel vocht vast. Dat is kl*te, want de weegschaal is medogenloos, maar geef jezelf even en paar dagen. Zul je zien dat het mee valt. In iedergeval niet in het zand gaan zitten! Ik heb net naar buiten gekeken en het is pokkeweer, dus het zand is nat en koud. Blijf maar lekker bij ons.
Jack, heb heerlijk geslapen Heb Tramadol voor de nacht, daarmee ben je zo van de wereld. Denk er wel over om die te skippen, het is een aan morfine verwante stof en de bijwerkingen kunnen heel naar zijn.

Die espresso kan ik wel gebruiken, thnx
Hmmmm, klinkt als een heerlijk roesje....

Maar nu: wakker worden!

Speciaal voor jou, deze coffee treat!
Hee, waarom doet mijn plaatje het niet?

Oeps, en ik lees dat van de nare bijwerkingen nu pas echt. Dat lijkt me irritant!! Wat voor een bijwerkingen heb je het dan over?
Solo, is jouw stad een leuke winkelstad?

Of kunnen we beter naar Den Haag of Den Bosch gaan?

Dames jullie een idee welke van die 3 steden een leuke stad is?

Wat heb je verder nog voor medicijnen HPL?
Je hebt 1 x teveel http// in je link staan volgens mij Jack!
Elle, Waar ben je naar op zoek?

Ik vind Den Haag echt een topper! Veel leuke winkels, zoals de Cos (het luxere merk van de H&M), een grote Bijenkorf, Maison de Bonneterie, veel boetiekjes en niet van die standaard ketens. Leuke tentjes om even iets te drinken en te eten en het prijsniveau in de horeca ligt lager dan de stad waarin ik woon.
Haarlem is ook gezellig (evt in combinatie met ons mooie Hoofddorp )
quote:JackintheBox schreef op 06 oktober 2009 @ 10:28:

Elle, Waar ben je naar op zoek?

Ik vind Den Haag echt een topper! Veel leuke winkels, zoals de Cos (het luxere merk van de H&M), een grote Bijenkorf, Maison de Bonneterie, veel boetiekjes en niet van die standaard ketens. Leuke tentjes om even iets te drinken en te eten en het prijsniveau in de horeca ligt lager dan de stad waarin ik woon.

Ik ga met Lola volgende week zaterdag winkelen!

We hebben van die treinkaartjes van het kruidvat, dus onbeperkt treinen!

Maar nou willen we wel naar een plaats waar een Lushwinkel is gevestigd

A'dam valt eigenlijk af, vinden we niet zo geweldig!

Of we gaan naar Haarlem, Den Bosch of Den Haag en van daaruit naar Utrecht of iets dergelijks.

Dus wat raden jullie aan?
En ja natuurlijk ook winkels/boetieks voor de grotere maat!
Elle, ik slik diclofenac en diazepam overdag en Tramadol 's nachts. Maar die ga ik denk ik skippen.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 06 oktober 2009 @ 11:11:

Elle, ik slik diclofenac en diazepam overdag en Tramadol 's nachts. Maar die ga ik denk ik skippen.

Klinkt bekend!

Ik heb dus ook diclofenac en diazepam voor overdag en ik heb voor 's nachts Oxynorm, ook een aanverwante vorm van morfine.

Ben je ook zo roezig overdag?
Is er al verbetering bij je dan HPL?
HotPip, woon niet in een criminele buurt ofzo hoor.. Maar zus van manlief is een keer aangerand en sindsdien wilt hij gewoon niet dat ik alleen over straat ga en ik hou me daar maar aan... Moet ook zeggen dat ik het niet prettig vind om dan alleen te lopen. Vroeger deed ik dat dus altijd wel gewoon maar tegenwoordig niet meer eigenlijk sinds manlief het niet leuk vindt. Toen ben ik het ook minder leuk gaan vinden.. hmmmm...

JitB, heb geen nieuwe baan hoor.. weet niet hoe je daar bij komt.. heb ik iets verwarrends opgeschreven misschien? Ik werk bij een ingenieursbureau en beheers de projecten die we doen voor de chemische industrie op basis van tijd en geld en scope. Maar bevalt me niet zo goed de laatste tijd. Maar iets anders gaan doen zit er ook nog niet echt in... Maar heb idd wel de hernieuwde motivatie gevonden om af te vallen.. Gaat nu alweer 2 dagen goed dus we doen ons best he...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven