Online lampen bestellen

06-10-2009 12:33 10 berichten
IHebben jullie ervaring met het online bestellen van lampen?

En misschien tips voor websites?
Marktplaats... daar kwam onze (nieuwe) lamp vandaan. Stond toen veel nieuwe lampen op en het scheelde erg veel met de winkel (daar had ik hem al gezien...)
Alle reacties Link kopieren
Gloeilampen?

Bouwlampen?

Zonnebanklampen?

Schemerlampen?

Buitenlampen?

Hanglampen?

Spaarlampen?

Beetje meer info over wat je zoekt zou wel handig zijn.

(Raar woord trouwens als je t zo vaak hoort/leest/typt....lampen...)
Ik heb een lamp gekocht bij verlichting-online. Het was een lamp op een voet die steunde op 3 bolletjes. Eén bolletje zat los in de doos. Heb er over gebeld en er werd direct aangeboden om de lamp op te sturen voor een nieuwe. Of als ik dacht de lamp zelf te kunnen maken een behoorlijke korting. Heb voor het laatste gekozen.
www.light11.nl

Wij hebben een paar jaar terug een paar lampen via de Duitse versie van deze site besteld, met .de dus (weet niet waarom, misschien bestond de NL versie toen nog niet). Alles ging prima, zowel de betaling als de levering.

De lampen waren via deze site samen een paar honderd euro goedkoper dan via een winkel, en ze waren ook goedkoper dan andere sites.
www.apartdesign.nl
Lampen is inderdaad een raar woord!

Het gaat om lampen voor in ons nieuwe huis, dus wandlampen enz!

Ga nu even gluren op de sites van jullie...
-
anoniem_38269 wijzigde dit bericht op 06-10-2009 20:42
Reden: anonimiteit op forum bij nader inzien belangrijker dan melden van mijn webshop
% gewijzigd
Wij hebben veel lampen besteld bij Rietveldlicht.nl

Echt hele goede ervaringen mee. Ze zijn snel en de service is echt heel goed.
Inderdaad, zoals fiba zegt, www.verlichting-online.nl is een goeie. Zeer snelle levering en je kan er goed mee communiceren. Vriendelijke mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven