epilady.. stijltang.. vrij nieuw en totaal onmisbaar.
woensdag 7 oktober 2009 om 13:14
Sinds een jaar of zo heb ik stijl haar. Het glanst en valt perfect dankzij de stijltang die ik bijna iedere dag gebruik. Sinds tien jaar heb ik geen stoppel meer op mijn been dankzij mijn Braun epilady, een absolute 'must have'. Heel vaag herinner ik me dat ergens midden jaren '70 de creme spoeling uit kwam. Mijn haar was nog zacht na het zwemmen in zee! Tot die tijd stond er op de rand van het bad een grote fles palmolive shampoo waar eens per week het haar mee werd gewassen.
Welk verzorgingsprodukt bestaat nog niet zo lang en vind je nu onmisbaar?
Welk verzorgingsprodukt bestaat nog niet zo lang en vind je nu onmisbaar?

woensdag 7 oktober 2009 om 14:00
Anti-klit ! haha, zo heette dat idd. Ik weet ook nog dat in de jaren '80 de gel ineens herontdenkt werd voor de nieuwe versie van het Elvis kapsel en de New Wave en Punk uitwassen. De schuimversteviger werd als monster uitgedeeld. Het beloofde dat je haar eenmaal opgedroogd precies zo zou blijven zitten als jet gestyled was. Mijn vriendinnen en ik haastten ons om ons haar in model te krijgen voordat de boel zou opdrogen.

woensdag 7 oktober 2009 om 14:50
quote:orbit schreef op 07 oktober 2009 @ 14:40:
Ik twijfel over kunstnagels. Zo mooi maar vooralsnog voor mij nog geen 'must have'. Tampons zijn er volgens mij altijd al geweest maar maandverband met VLEUGELS bestaan nog maar enkele jaren. WAT een vondst :o)
Ik vind die vleugels juist weer 10x niks.
Ze plakken altijd op de verkeerde plek en al je mooie ondergoed gaat er van stuk.
Ik twijfel over kunstnagels. Zo mooi maar vooralsnog voor mij nog geen 'must have'. Tampons zijn er volgens mij altijd al geweest maar maandverband met VLEUGELS bestaan nog maar enkele jaren. WAT een vondst :o)
Ik vind die vleugels juist weer 10x niks.
Ze plakken altijd op de verkeerde plek en al je mooie ondergoed gaat er van stuk.