Mode & Beauty alle pijlers

Vichy Normaderm pro mat

12-10-2009 21:37 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net de vichy normaderm pro mat gekocht. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En (ik vond het nogal duur) is het zijn geld waard? Moet ik het als dagcreme gebruiken of meer op specifieke plekken. Ik kan het namelijk niet vinden op het internet. Alvast bedankt voor jullie reacties.
als dagcreme, ik ben zeer tevreden over de normadermlijn behalve de 2 dagcremes (waarvan 1 jij hebt)
ow sorry vergeten te zeggen waarom, dit omdat het Te snel intrekt terwijl ik nog aan het smeren ben.......maar dat is natuurlijk ieder voor zich.
Is dat die groene tube?

Trekt idd heel snel in, hij droogt al op tijdens het insmeren zoals kiss al zegt.

Ik koop 'm dus niet weer.
quote:elleinspe schreef op 13 oktober 2009 @ 09:19:

Is dat die groene tube?

Trekt idd heel snel in, hij droogt al op tijdens het insmeren zoals kiss al zegt.

Ik koop 'm dus niet weer.

Maar doet moet toch niet uitmaken? Dat die snel intrekt bedoel ik..

Werkte het bij jullie? Ik gebruik hem zelf niet echt als dagcreme meer op specifieke plekken (t-zone etc.) op het eerste gezicht matteert hij wel goed, (ook als basis voor make-up)
Welke producten van normaderem gebruiken jullie nog meer dan?
Ik heb 'm ook, ik gebruik een matterende creme alleen in de zomer want dan heb ik een vette glimhuid.. in de winter is mn huid weer heel droog.

Ik ben er wel tevreden over maar niet helemaal kapot van, weetook niet of ik m weer ga kopen want hij is bijna op!

Hij ruikt in ieder geval wel lekker fris en matteert zeker wel.

Ik gebruik het in combinatie met de reinigingsgel, dat is echt lekker spul. Je gezicht wordt er superschoon van, een echte oppepper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven