Soms wil ik gewoon seks!
maandag 12 oktober 2009 om 00:21
Ik ben een alleenstaande vrouw en heb soms gewoon zin in seks. Zonder verplichtingen en verwachtingen. Maar ja, als je gaat daten koestert de tegenpartij vaak toch weer alerlei verwachingen. Een gigolo huren wil ik ook weer niet, dat is me weer iets te zakelijk.
In mijn eigen dorp is seksdaten niet echt aand e orde, want die roddel zou als een lopend vuurtje rondgaan.
Wat vinden jullei? Is het 'normaal' als ik bv een dagje naar een andere stad zou gaan, een man versieren, seks hebben en zonder verplichtingen weer naar huis zou gaan?
Ik vind het wel een spannend idee.
In mijn eigen dorp is seksdaten niet echt aand e orde, want die roddel zou als een lopend vuurtje rondgaan.
Wat vinden jullei? Is het 'normaal' als ik bv een dagje naar een andere stad zou gaan, een man versieren, seks hebben en zonder verplichtingen weer naar huis zou gaan?
Ik vind het wel een spannend idee.
maandag 12 oktober 2009 om 23:24
Ik ben op zoek naar hetzelfde en heb het nu al gevonden, is wel een man met een relatie maar is erg ruimdenkend, weinig taboes en is een heerlijke seks partner, hij gaat eind van de maand weg voor een half jaar, dit wist ik al, en dat maakt het helemaal leuk, ik ben voor het eerst naar een erotisch feest geweest, is misschien ook wat voor jou, als je de juiste feesten uitzoekt kan je seks hebben of niet net waar je voor kiest, als er niemand met je mee wilt kan je hier wel een oproep doen. Veel geluk en (seks) plezier.
Ik doe wat ik doe en vraag niet waarom
dinsdag 13 oktober 2009 om 15:12
vond weer de posting van ted een goeie, maar zou behalve zeggen dat je iemand hebt die weet waar je uithangt en ook zijn gegevens heeft er ook voor zorgen dat er inderdaad iemand is die op de hoogte is... of durf je dat niet aan vanwege de roddels enzo?
je kunt ook nog tussen neus en lippen door zeggen dat je vader bij de politie werkt en je broer in het leger zit maar dat schrikt misschien weer meer af dan je lief is hihi
ik wou dat ik meekon zeg, lijkt me geweldig
al hengel ik nergens naar hoor, by the way, ben niet single
maar mannenjagen is gewoon zo leuk en mijn vriendinnen maken ook niks spannends meer mee tegenwoordig
je kunt ook nog tussen neus en lippen door zeggen dat je vader bij de politie werkt en je broer in het leger zit maar dat schrikt misschien weer meer af dan je lief is hihi
ik wou dat ik meekon zeg, lijkt me geweldig
al hengel ik nergens naar hoor, by the way, ben niet single
maar mannenjagen is gewoon zo leuk en mijn vriendinnen maken ook niks spannends meer mee tegenwoordig
woensdag 14 oktober 2009 om 12:53
zondag 18 oktober 2009 om 15:54
lijkt me zalig.........een afspraakje en goeie geile sex
beetje na-vrijen en een bakje koffie voor en/of erna
en dan of niets meer of tot een volgende keer
en dan via msn of email contact houden bv door geile emails
als je samen weer zin hebt
als iets leuk over en weer gaat kan zoiets jaren doorgaan naar mijn gevoel
je moet natuurlijk NIET verliefd worden hè gnagna
beetje na-vrijen en een bakje koffie voor en/of erna
en dan of niets meer of tot een volgende keer
en dan via msn of email contact houden bv door geile emails
als je samen weer zin hebt
als iets leuk over en weer gaat kan zoiets jaren doorgaan naar mijn gevoel
je moet natuurlijk NIET verliefd worden hè gnagna

woensdag 26 december 2012 om 05:40
quote:geilopjouw schreef op 26 december 2012 @ 05:06:
Als je geintesesseerd bent Schrijf een mail Naar
XXX@hotmail.com
Met Text ( GEIL OP JOUW )
Jezult geen spijt vankrijgen het toch zo lang als je zelf toe laat verder geen verplictingen en geheel geheimhouding discreet
Als jouw sex het zelfde is als jouw Nederlands vrees ik dat ze wel spijt krijgt!
Mehmet, draag jij vaak een rok of rokje? Als vrouw zijnde kan je daar best antwoord op geven. (Geen verplichtingen en geheel geheimhouding discreet.)
Als je geintesesseerd bent Schrijf een mail Naar
XXX@hotmail.com
Met Text ( GEIL OP JOUW )
Jezult geen spijt vankrijgen het toch zo lang als je zelf toe laat verder geen verplictingen en geheel geheimhouding discreet
Als jouw sex het zelfde is als jouw Nederlands vrees ik dat ze wel spijt krijgt!
Mehmet, draag jij vaak een rok of rokje? Als vrouw zijnde kan je daar best antwoord op geven. (Geen verplichtingen en geheel geheimhouding discreet.)
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 26-12-2012 14:21
Reden: emailadres verwijderd
Reden: emailadres verwijderd
% gewijzigd
woensdag 26 december 2012 om 10:37
quote:Marije_B schreef op 12 oktober 2009 @ 00:21:
Ik ben een alleenstaande vrouw en heb soms gewoon zin in seks. Zonder verplichtingen en verwachtingen. Maar ja, als je gaat daten koestert de tegenpartij vaak toch weer alerlei verwachingen.
Het is zeer herkenbaar, inclusief je opmerking dat in het dorp rondseksen een no go is omdat iedereen in het dorp het dan weet.
De oplossing die voor mij lange tijd heeft volstaan was dat ik naar een studentencafé in een andere stad ging en me daar liet oppikken door een wat oudere student. Dus wat je zelf voorstelt, is in elk geval iets wat mogelijk is. Of het uiteindelijk bevredigend blijft, is een andere vraag.
Ik ben een alleenstaande vrouw en heb soms gewoon zin in seks. Zonder verplichtingen en verwachtingen. Maar ja, als je gaat daten koestert de tegenpartij vaak toch weer alerlei verwachingen.
Het is zeer herkenbaar, inclusief je opmerking dat in het dorp rondseksen een no go is omdat iedereen in het dorp het dan weet.
De oplossing die voor mij lange tijd heeft volstaan was dat ik naar een studentencafé in een andere stad ging en me daar liet oppikken door een wat oudere student. Dus wat je zelf voorstelt, is in elk geval iets wat mogelijk is. Of het uiteindelijk bevredigend blijft, is een andere vraag.
Alles is liefde
woensdag 26 december 2012 om 10:53
quote:boogje schreef op 12 oktober 2009 @ 01:15:
als je 20 bent lijkt alles makkelijker.. ... of dat ook echt zo is, is weer een ander verhaal..
binnenkort eens naar een zakenhotelletje gaan zoeken..
boogje,
ik kan weer lachen om jouw reacties!
Ik miste jou al (ik herinner mij dat jij vroeger nieuwe smileys gemaakt had, een een topic over jouw jeugdtrauma dat je vader de sleutel van de kofferbak kwijt was toen jij daar voor de grap in zat).
(PS: ik wil ook weten waar die kroeg is waar vrijgezelle 35-jarige vrouwen naartoe gaan, die zijn nog jong genoeg voor mij)
als je 20 bent lijkt alles makkelijker.. ... of dat ook echt zo is, is weer een ander verhaal..
binnenkort eens naar een zakenhotelletje gaan zoeken..
boogje,
ik kan weer lachen om jouw reacties!
Ik miste jou al (ik herinner mij dat jij vroeger nieuwe smileys gemaakt had, een een topic over jouw jeugdtrauma dat je vader de sleutel van de kofferbak kwijt was toen jij daar voor de grap in zat).
(PS: ik wil ook weten waar die kroeg is waar vrijgezelle 35-jarige vrouwen naartoe gaan, die zijn nog jong genoeg voor mij)
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
woensdag 26 december 2012 om 17:50